פוענח הירי התועה בעדי פרץ בבת ים: נעצרו חמישה חשודים שניסו להתנקש בעבריין

האם נפצעה בראשה בעקבות סכסוך בין כנופיות הפשע באזור שהלך ותפס תאוצה • ימ"ר ת"א חשפה את זהותם של תושבי חולון ובת ים בשנות ה-30 לחייהם • החשד: המתנקש עמד כ-15 מטרים מהרכב של פרץ, ירה חמישה כדורים לעבר גורם עברייני אחר ונמלט

עדי פרץ שנפגעה מכדור תועה על רקע רכבה , צילום: קוקו, פייסבוק

התפתחות בחקירת הירי בבת ים: המשטרה עצרה היום (שני) חשוד באירוע הירי באוגוסט האחרון, שבו עדי פרץ נפגעה מכדור תועה כשעברה באזור. 

היחידה המרכזית במחוז ת"א פתחה לפני כחודשיים בחקירה עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי בבת ים בשעות הערב, במהלכו נפגעה עוברת האורח ותושבת המקום, בעת שנסעה ברכב סמוך לכיכר בעיר.

חוקרי ימ"ר תל אביב ניהלו חקירה סמויה, שבמסגרתה הופעלו אמצעים טכנולוגים שונים, לצד ניתוח ממצאים בזירה ונקיטת פעולות חקירה שהביאו לחשיפת זהותם של חמישה חשודים – תושבי חולון ובת ים בשנות ה-30 לחייהם.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו בלשי הימ"ר חמישה תושבי האזור בחשד למעורבות בניסיון רצח של תושב המקום, שנפגע מהירי על רקע סכסוך מקומי, כשהאזרחית נקלעה לאזור ונפגעה בשוגג אף היא. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, בכוונת המשטרה להביא את החשודים מחר לדיון בביהמ"ש השלום תל אביב, בבקשה להאריך את מעצרם. 

סכסוך שתופס תאוצה

פרץ הייתה קורבן לסכסוך בין כנופיות פשע שהולך ותופס תאוצה בחודשים האחרונים בעיר בת ים. במקרים דומים, כמו גם במקרה של עדי פרץ, משטרת תל אביב בפיקודו של ניצב עמי אשד, לא הצליחה להשיג מודיעין איכותי על כוונה לניסיונות התנקשות.

החוקרים אספו את כל צילומי מצלמות האבטחה בסמוך למקום הירי ובכל הרחובות הסמוכים, על מנת למצוא את רוכב האופנוע שעבר במקום ושככל הנראה הירי כוון לעברו.

היורה עצמו, על פי בדיקת המשטרה, עמד כ-15 מטרים מהרכב של פרץ, ירה חמש יריות לעבר גורם עברייני אחר ונמלט מהמקום. אחד מהקליעים פגע בראשה. על הרכב נמצאו סימני ירי גם על הדלת האחורית, במיקום שבו ישבה בתה בת הארבע שרק במזל לא נפגעה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר