רווח נקי: "משחק הדיונון" הכניסה פי 40 מההשקעה בה

הלהיט התורן של נטפליקס, שהוכרז כנצפה ביותר בתולדות חברת הסטרימינג, מתגלה גם כרווחי ביותר

"משחק הדיונון", צילום: יוטיוב

אחרי שהוכרזה כסדרה הנצפית ביותר בנטפליקס בכל הזמנים, "משחק הדיונון" גם בדרכה להפוך אחת הרווחיות בתולדות הרשת.

על פי נתונים פנימיים של פלטפורמת הסטרימינג הפופולרית, נטפליקס שילמה 21.4 מיליון דולר עבור תשעת פרקי סדרת הלהיט הקוריאנית שעלתה לשידור לפני כארבעה שבועות, ועל פי הערכות קברניטיה היא תכניס פי 40 מההשקעה בה - כלומר 891 מיליון דולר, במה שנקרא "ערך השפעתי". נתונים אלה דווחו באתר "בלומברג" בסוף השבוע האחרון, מתוך מה שלטענתם הוא מסמכים פנימיים וסודיים של החברה.

על פי הדיווח, עורך דין מטעם נטפליקס (שדובריה סירבו להגיב לנתונים באופן רשמי) אמר לאנשי "בלומברג" כי פרסום המידע החסוי מתוך המסמכים שהגיעו לידיהם הינו "אקט לא נאות". ביום שישי פוטר מהרשת עובד שהודה כי הוריד מידע פנימי של החברה המעסיקה אותו, וחלק אותו עם גורמים חיצוניים, במה שמהווה הפרה בוטה של מדיניותה של ענקית הסטרימינג. המידע הכיל מידע כלכלי הקשור ל"משחק הדיונון" וכן למופע הסטנד-אפ השנוי במחלוקת של הקומיקאי דייב שאפל, "The Closer".

על פי המסמכים המודלפים, ב-23 הימים שעברו מאז עלתה לרשת "משחק הדיונון" נצפתה ב-132 מיליון בתים, או לפחות נצפתה בהם במשך שתי דקות. כ-89 אחוזים מהצופים צפו בה לפחות 75 דקות (כלומר למעלה מפרק אחד), ו-66 אחוז מהם (או 87 מיליון) סיימו לצפות בסדרה כולה ב-23 הימים שעברו מאז עלתה ב-17 בספטמבר. בחישוב כללי, צופי נטפליקס צפו בלמעלה מ-1.4 מיליארד שעות של "משחק הדיונון", במהלך תקופה של שלושה שבועות ויומיים.

"משחק הדיונון" מתארת משחק ילדים בו לוקחים חלק מתמודדים הנואשים לזכות בסכום כסף גדול, ובדרך מוצאים את מותם בשלל דרכים אכזריות וקשות לצפייה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר