י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הנס של האם מב"ב

בעקבות כאבים בבליעת הרוק: גילתה גידול באורך 9 ס"מ

אישה בת 55 ואם ל-11 מבני ברק חשה כאבים בבליעת הרוק, הלכה להיבדק וגילתה לתדהמתה את הנורא מכל. בשבוע האחרון היא עברה את הניתוח ממנו חששה, וקיבלה בשורות מדהימות. "אין מאושרת ממני" | הסיפור המלא 

בעקבות כאבים בבליעת הרוק: גילתה גידול באורך 9 ס"מ
חדר ניתוחים צילום: pixabay

בית החולים איכילוב מפרסם היום (ראשון) סיפור מיוחד על אישה חרדית בת 55 מבני ברק, בשם קרולין, שהחלה לאחרונה לשים לב כי כל בליעת רוק שלה מצריכה ממנה מאמץ נוסף. כעבור מספר שבועות כשהמצב לא השתפר הגיעה האישה להיבדק אצל הרופא, וגילתה לתדהמתה שמדובר בגידול גדול בגרון. "אני אמא ל-11 ילדים שיהיו בריאים, ועובדת במשרה מלאה כך שביום יום אני כל כך עסוקה וטרודה בדברים אחרים בבית ובעבודה" סיפרה. 

עוד הוסיפה, כי בסוף היא מצאה זמן והלכה לבדוק ממה היא סובלת אך "לרגע לא ציפיתי לקבל בשורה כזו איומה. כשחזרתי הביתה פחדתי לספר לילדים. איך אומר להם שאני עם גידול בגודל כדור פינג פונג שתקוע לי בגרון ומסכן את חיי?". 

בעקבות המלצות רבות היא מגיעה אל ד"ר נידאל מנהל מערך א.א.ג בבית החולים איכילוב, שמספר כי היה מדובר בגידול גדול של 9 ס"מ הנמצא באזור הפראפארינקס - מיקום סבוך ומסוכן באמצע הפנים וסביבו שרירי לעיסה בלוטות רוק, עצבי הגולגולת וכלים גדולים שמספקים דם לצוואר ולמוח ופגיעה באחד מכלי הדם הללו יכול לגרום לה נזק בלתי הפיך.

האם מבני ברק לצד הרופא שביצע את הניתוח. צילום: איכלוב

"התלבטנו באיזו גישה לבצע את הניתוח ושקלנו להסירו דרך הלסת, לבסוף החלטתי לקחת את האתגר הכירורגי ולנתחה בחתך אחד דרך הצוואר תוך שמירה על כלי הדם בתעלה צרה מתוך הרצון שקרולין תוכל להחלים במהרה ולחזור לתפקוד מלא ומהיר בחיק משפחתה" מתאר ד"ר נידאל. 

בחסדי השם, עברה בשבוע האחרון קרולין בהצלחה גדולה את הניתוח והגידול הוסר. "אני מרגישה שנעשה איתי נס. לאורך כל החודש אני ידעתי שאצטרך לעבור את הניתוח עם חתך מהלסת ושיצטרכו להוריד לי מספר שיניים על מנת להסיר את הגידול. פחדתי מאוד וידעתי שגם מצפה לי החלמה ארוכה וכואבת, אבל ידעתי שאני חייבת לעבור אותו. ובסיום הניתוח כשהתעוררתי וראיתי שלבסוף הגידול הוצא דרך הצוואר בחתך אחד בלבד! ידעתי שהתפילות של כל אוהבי נשמעו בשמיים". 

לסיום היא מספרת שתוך מספר ימים היא חזרה לשגרה מלאה. "אין מאושרת ממני". 

גידול נס בית חולים איכילוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד