נתניהו התעלם מבנט בטקס ראשי שב"כ, בקהל צעקו: "גם רה"מ כאן"

באירוע פרידה מראש השב"כ היוצא ארגמן, ראש האופוזיציה עלה לנאום והזכיר את כל צמרת המדינה שנכחה באירוע - חוץ מרה"מ המכהן. בנט: "אגרוף אחד יהיה יותר אפקטיבי מחמש אצבעות נפרדות"

נתניהו ובנט - הקרב על פסקת ההתגברות
נתניהו ובנט הקרב על פסקת ההתגברות | צילום: רויטרס

תקרית מביכה: באירוע פרידה שהתקיים הערב במטה ארגון השב"כ במרכז הארץ מראש השב"כ היוצא נדב ארגמן, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עלה לנאום והזכיר את כל צמרת המדינה שנכחה - מלבד ראש הממשלה המכהן נפתלי בנט. בעקבות כך, יתר הנוכחים בקהל צעקו לעברו: "סליחה, יש כאן גם את ראש הממשלה".

מדבריו של בנט במהלך טקס הפרידה: "אגרוף אחד, ממוקד, יהיה תמיד יותר אפקטיבי מחמש אצבעות נפרדות", אמר ראש הממשלה והוסיף: "היום הזכירו לי שביום הראשון שלי כשר ביטחון, אחד העדכונים הראשונים שקיבלתי היה ממך, כשהגעת לספר לי המבצע לחיסול בההא' אבו אלעטא, מה שזכה לכינוי 'חגורה שחורה'. מבצע נועז, שבבסיסו ההבנה שאי אפשר להציק לישראל לאורך זמן ולהיות חסין".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המשטרה התעלמה מעדות נאנסת בת 16 – והתוקף חופשי

הציבור התחיל להכיר באיום הסייבר – וכך הוא צריך להתגונן

שנה ושלושה חודשים אחרי: ארן חזן הורשע בניסיון רצח אשתו ליאנה

רונן בר, נדב ארגמן, נפתלי בנט
רונן בר, נדב ארגמן, נפתלי בנט | צילום: חיים צח / לע''מ

בתוך כך, ראש הממשלה לשעבר נתניהו אמר במהלך האירוע לחילופי ראש השב"כ כי "ההחלטה שלנו להכניס את השב"כ לדיכוי ההתפרעויות במגזר הערבי בישראל בזמן 'שומר החומות' שינתה את המצב. זאת ההחלטה הנכונה גם בהווה ובעתיד ואין שום מקום לשיקולים זרים למנוע זאת".

כזכור, מוקדם יותר השבוע במהלך טקס לחילופי ראש השב"כ, במעמדם של ראש הממשלה בנט, שר הביטחון גנץ ובכירים נוספים, התייחס ראש השב"כ הנכנס רונן בר לאלימות הגוברת בחברה הערבית ואמר כי "השירות לא יישאר לעמוד מנגד. אחרי שנלמד את הנושא, נציג את האיזון הנכון שבין תרומתנו לחיזוק המשטרה לבין הגברת מעורבות השירות. ברור לנו שזו משימה לאומית".