אבל בחדשות 12: הצלם אלישע מרון נהרג בתאונת דרכים

מרון, שעבד שנים רבות בחברת החדשות, נהרג בתאונה שאירעה סמוך לזכרון יעקב • המנכ"ל אבי וייס: "חבר יקר ומקצוען מסור" • הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים

אלישע מרון, צילום: ללא קרדיט

בחברת החדשות אבלים על מותו של צלם החדשות אלישע מרון, שנהרג היום (חמישי) בתאונת דרכים שאירעה בצמת עין כרמל סמוך לזכרון יעקב. מנכ"ל החברה, אבי וייס, ספד לצלם, שעבד שנים רבות בחברה ואמר: "אלישע היה איש אהוב וחבר יקר לנו, מקצוען מסור בשטח, שהביא אל המסך עשרות רבות של כתבות לצד כתבינו. אנחנו כואבים כל-כך את מותו הטרגי ושולחים חיבוק ותנחומים למשפחתו ולילדיו".

לדברים הצטרף גם כתב הצפון של חדשות 12 פוראת נסאר, שאמר: ״אלישע היה לא רק חבר טוב, מקצוען אמיתי ואיש משפחה מסור, הוא היה בעיקר אדם משכמו ומעלה. כולם אהבו אותו. תמיד עזר לכולם, תמיד עם חיוך. יהי זכרו ברוך״. עובדים נוספים בחברה הוסיפו כי מרון תמיד היה מוכן לפעולה, ויצא לצלם תאונות דרכים ואירועי חירום אחרים. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

תאונת הדרכים שבה נהרג אלישע מרון, צילום: דוברות המשטרה

על פי חקירה ראשונית של המשטרה אודות נסיבות התאונה, עולה כי מכוניתו של מרון התנגשה באופן חזיתי עם משאית בכביש 4, סמוך לצומת עין כרמל. כתוצאה מההתנגשות, נפצע נהג המשאית באורח קל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר