בלתי נתפס: מה סעיף השחרור עליו חתם פדרי בבארסה?

הקשר המוכשר בן ה-19 האריך את חוזהו בקאמפ נואו עד 2026 ושבר את השיא של אנטואן גריזמן מלפני שנתיים • בשבועות הקרובים, גם אנסו פאטי, גאבי ורונאלד אראוחו צפויים לחתום על חוזים חדשים

פדרי. חוזה עתק, צילום: רויטרס

הקשר הצעיר והמוכשר של ברצלונה, פדרי, חתם על חוזה חדש עד 2026 כאשר סעיף השחרור שלו יגיע ללמעלה ממיליארד יורו, שיא חדש, כך אישר המועדון הקטאלוני. החוזה הקודם של פדרי היה אמור להסתיים בסוף העונה, וברגע שנסגר חלון ההעברות בקיץ, בארסה העמידה את עתידו בראש סדר העדיפויות.

סעיף השחרור של הבינלאומי קפץ ביותר מ- 400 מיליון יורו למיליארד יורו כדי לקבוע שיא מועדון חדש. החוזה של אנטואן גריזמן, שנחתם בשנת 2019, כלל אופציית רכישה של 800 מיליון יורו, שהייתה השיא הקודם, כאשר הסעיף של לאו מסי הגיע ל -700 מיליון יורו בתקופתו בקאמפ נואו.

פדרי, שימלאו לו 19 בנובמבר, נהנה מנסיקה משמעותית ביכולתו ב-14 החודשים האחרונים מאז הצטרף לבארסה מלאס פלמאס בשנת 2020 תמורת כ -5 מיליון יורו, לא כולל בונוסים. בעונתו הראשונה בברצלונה הוא רשם 52 הופעות והפך לשחקן הרכב קבוע במרכז המגרש לצד סרחיו בוסקטס ופרנקי דה יונג.

גם בלי מסי: הקהל של ברצלונה חוזר לקאמפ נואו

הופעותיו גם זיכו אותו בהכרה בינלאומית. מאמן ספרד, לואיס אנריקה, הזמין אותו לנבחרת הבוגרת לראשונה במרץ 2021 והוא זומן גם לסגל ליורו 2020, כאשר ספרד הודחה בחצי הגמר ע"י האלופה – איטליה. הוא נבחר לשחקן הצעיר של הטורניר והיה השחקן הספרדי היחיד בנבחרת הטורניר.

כמו כן, הוא היה גם חלק מהנבחרת האולימפית שנסעה ליפן למשחקים האולימפיים, וזכתה במדליית כסף לאחר הפסד בתוספת הזמן לברזיל בגמר. בתוך כך, נראה כי בשבועות הקרובים גם אנסו פאטי, גאבי ורונאלד אראוחו יחתמו על חוזים חדשים ב"בלאוגרנה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר