קניה בהלם: שיאנית העולם בריצת 10 ק"מ נרצחה בביתה

האצנית הקנייתית ששברה את שיא העולם לפני חודש, אנגס טירופ, נמצאה ללא רוח חיים בביתה. החשוד העיקרי הוא בעלה שנעדר מאז מותה. באולימפיאדה האחרונה פספסה טירופ מדליית ארד כשסיימה רביעית

זמן צפייה: 00:37

טרגדיה בעולם הספורט: האצנית הקנייתית האולימפית ששברה את שיא העולם בריצת נשים ל-10 ק''מ בספטמבר האחרון, אנגס טירופ, נדקרה למוות בביתה בעיר איטן שבמדינה.

אביה דיווח על היעדרותה ביום שלישי בערב וביום רביעי חוקרים שהגיעו לזירה מצאו את טירופ בת ה-25 עם סימני דקירה בצוואר כשהיא מוטלת בתוך שלולית דם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ביירות בוערת: לפחות 6 הרוגים בהפגנות נגד חקירת הפיצוץ בנמל

כך אפשרו את ההפקרות המשתוללת במירון

הטבח בנורווגיה – טרור: החשוד התאסלם ויצא למסע הרג עם חץ וקשת

החשוד העיקרי ברצח הספורטאית הוא בעלה שנעדר מאז הירצחה. כיווני חקירה נוספים נבדקים והמשטרה מאמינה כי התיעודים ממצלמות האבטחה יכולים לעזור במציאתו של הבעל. נשיא קניה, אוהורו קניאטה, ספד לה: "איבדנו אתלטית צעירה ומבטיחה, בגיל 25 הצעיר, אשר הביאה למדינתה כל כך הרבה כבוד".

טירופ זכתה פעמיים במדליית הארד באליפות העולם באתלטיקה בריצה 5,000 מטרים. באולימפיאדת טוקיו לפני חודשיים סיימה הרצה הקנייתית במקום הרביעי. בספטמבר האחרון, כאמור, היא שברה את שיא העולם בריצה ל-10 ק"מ בתחרות בגרמניה, כשהיא מגלחת 28 שניות מהשיא הקודם שנרשם בשנת 2002.