רד הוט צ'ילי פפרס דוחים

הפקת המופע של "רד הוט צ'ילי פפרס" בישראל אכזבה את קהל המעריצים של הלהקה כשהודיעה כי ההופעה המדוברת שנדחתה בגלל הקורונה, תתקיים בישראל במסגרת סיבוב ההופעות שלהם רק ב-2023. בהפקה נתנו אפשרות לרוכשים לקבל החזר דרך הקופות או להשתמש בכרטיסים הקיימים במופע כשיקרה. אם יקרה כזה, נחזיק אצבעות.

מפגש ענקים: עומר אדם ואיתי לוי בדואט?

אם גם אתם נתקלתם בסרטון של עומר אדם ואיתי לוי, שרים את הלהיט של לוי "כמעט שנתיים", שרץ בימים האחרונים והתלהבתם שמא מדובר באיזה הכנות למופע חדש או שיר חדש של השניים, צר לנו לאכזב: מדובר בסרטון שצולם בביתו של אדם במשמר השבעה לפני יותר משנה מיד אחרי מופע הפסטיגל בו לקחו חלק. השניים בליווי עדן בן זקן, שוקי ביטון וחברים נוספים חגגו את הסיום של הפסטיגל כמו שרק הם יודעים לעשות. אבל מי יודע, אולי העובדה שהסרטון רץ מחדש וזוכה לאהבה ברשתות עוד יוביל לדואט או למופע משותף, ימים יגידו.

איתי לוי, אברהם טל ועברי לידר על במה אחת

ואם כבר באיתי לוי עסקינן: יממה לאחר שהוציא את השיר החדש שלו "אני נשבע" - שהפך תוך פחות מיממה לסרטון השני החם ביוטיוב - עליו סיפר בראיון הבלעדי לmako מוזיקה, הזמר הפופולרי עלה על הבמה בלייב פארק ראשון לציון באירוע חברה מול 3,000 איש ואירח את עברי לידר ואברהם טל כל אחד בתורו, כשהם מבצעים את שיריו.

>> פספסתם את המדור הקודם של "עיניים אליי"? לחצו כאן
>> רוצים עוד? @gilmishali מחכה לכם באינסטגרם
>> שמעתם משהו מעניין? אתם מוזמנים לשלוח לו מייל

בר צברי בא לשמוח

בר צברי, מי שהביא לנו את "ג'וני", שחרר הבוקר (חמישי) את "רק בשמחות", שיר הנושא של הסדרה "מנגן ושר", אותה הוא מוביל לצד קים אור אזולאי, ששון גבאי ודפנה דקל. אתם מוזמנים לשמוע ולהחליט אם להיט או שפחות.

השראה או העתקה?

השיר של נסרין קדרי (שהפיק ינון יהל), "ג'ינס או טייץ", רק יצא לאוויר וכבר הוא מעורר סערה. מאז שעלה אתמול לעמוד היוטיוב שלה, עלו טענות כי חלק ממנו מועתק באופן מובהק משירה של הזמרת ריטה אורה שיצא ב-2104. "אחלה שיר, אין על נסרין אבל הפתיח ממש גנוב מ'Your Song' של ריטה אורה", תגובות מהסוג הזה נכתבו בעמוד היוטיוב של קדרי. עכשיו הנה לכם שני השירים, תחליטו לבד אם השראה או מועתק.

מתנת שחרור: EP

מרגי, שהשתחרר היום (חמישי) מצה"ל, לא מבזבז זמן וממשיך לעבוד במרץ על הקריירה שלו. בשבוע הבא הזמר הצעיר ישחרר את אלבום ה-EP שלו באירוע חגיגי בו יבצע את השירים החדשים.

View this post on Instagram

A post shared by Mergui (@mergui)

הבינלאומי הבא של קירל

בזמן שהיא מקדמת את הקריירה הבינלאומית שלה ברחבי ארה"ב, נועה קירל, תשחרר את הסינגל הבינלאומי השני שלה, מחר (שישי) למקרה שתהיתם. השם הנבחר:" "Bad Little Thing". קירל כבר הספיקה לשחרר טעימה. אז פליז דונט סאק.

הכל אמוני

אתמול יצאה הכרזה על פסטיבל ניגונים מיוחד שיתקיים בבתי הכנסת של נווה צדק והיכל התרבות בתל אביב. מתי? חג חנוכה הקרוב. שלושה ימים עם הופעות של שולי רנד ועמיר בניון, ברי סחרוף ורע מוכיח (אדומי השפתות), אתי אנקרי, יונתן רזאל ועוד.