חברת התעופה שטסה גם לישראל נסגרה

חברת התעופה האיטלקית Alitalia הפסיקה את פעילותה ונסגרה • החברה האיטלקית החדשות שתקום תיקרא ITA ותתחיל את פעילותה ממחר • החל מחודש נובמבר החברה האיטלקית החדשה שתישאר עם המיתוג של החברה הקודמת תתחיל לטוס גם לישראל

אליטליה - הסוף, צילום: אי.אף.פי

אחרי שנים ארוכות בהן התמודדה עם קשיים כלכליים וניצלה מסגירה, היום זה קרה – חברת התעופה האיטלקית Alitalia נסגרה באופן סופי. החברה הפסיקה למכור כרטיסי טיסה כבר בחודש שעבר והיום כאמור, הפסיקה את פעילותה.

חברת התעופה החדש שתיקרא ITA היא זאת שתחליף את אליטליה ותהיה חברת התעופה הגדולה בארץ המגף. החברה תשתמש בחלק ממטוסיה של אליטליה וככל הנראה גם תשאיר את המיתוג של החברה הקודמת.

אליטליה פעלה בקווים שבין איטליה לישראל במשך שנים ארוכות ונחשבה לחברה נוחה וזולה גם לטיסות ליעדי המשך רחוקים יותר. חברת התעופה האיטלקית החדשה תתחיל לטוס לישראל כבר בחודש הבא.

התיירות באיטליה משגשגת

ישראלים מורשים להיכנס לאיטליה ללא בידוד ומצב התיירות במדינה משתפר באופן משמעותי עם ביקושים גבוהים לטיסות ולבתי המלון, במיוחד באזורים המתוירים וביניהם – רומא, מילאנו, ונציה ואזורים תיירותיים נוספים. מצב התחלואה במדינה טוב והיא מוגדרת על ידי משרד הבריאות הישראלי כמדינה בעלת סיכון נמוך להדבקה בקורונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר