מעצבת ישראלית: "החצאית של ביונסה הועתקה ממני"

כולם מדברים על החצאית הירוקה של ביונסה • התמונה באינסטגרם עם הלוק גרפה מיליוני לייקים, אך האם מדובר בהעתקה של עיצוב כחול לבן? • ניתן לכם להחליט

ביונסה, צילום: Getty Images

ביונסה הציתה שוב את האינסטגרם עם תמונה לוהטת במיוחד, שהחלה סערה משלה בישראל.
היא היממה בתמונה עם טופ שחור בגזרת האלטר עם מחשוף עמוק וחצאית זוהרת בצבע ירוק של אלכסנדר ווטייר מקולקציית סתיו 2020. היא אבזרה את הלוק בשרשרת עם עגילים תואמים. להשלמת המראה היא הלכה על שיער גלי משוחרר ומשחה אודם אדום עז.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

מסתבר שמעצבת אחת מישראל ממש לא אהבה את התמונה, וטענה כי החצאית הועתקה ממנה. מדובר במעצבת האופנה אסיה, שלמען האמת הציגה בתצוגה שלה בשבוע האופנה תל אביב 2020 חצאית זהה לחצאית שלבשה ביונסה. אך האם מדובר בהעתקה של מעצב על? לנו אין הוכחות חותכות לכך.

הלוק של אסיה, צילום: רפי דלויה

"בהסתכלות ראשונית, היות שמדובר באותו צבע ובאותה גזרה עם כיסים בחצאית, הבנתי שמדובר בהעתקה שנעשתה בגסות רוח", אמרה. לשאלה האם יכול להיות שמדובר בצירוף מקרים ענתה אסיה כי "יכול להיות שזה גם מקריות, אני לא שוללת. החצאית המדוברת הייתה חשופה לעיניהם של בכירים בתעשיית האופנה הישראלית והבינלאומית עוד זמן רב לפני שהוצגה. היא מהדגמים הראשונים של המותג שלי שנפתח בשנת 2019, כך שאני רגועה בעניין".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

אסיה מסבירה כי "ההשראה לחצאית הגיעה מסגנון הלבוש של גיסתי החרדית, שנוהגת ללבוש חצאיות נפוחות כמו של ברבי עם מותן צמודה וגבוהה, השסע הוא אינטרפרטציה נועזת לאופי שלה".

העתקה או צירוף מקרים, מה דעתכם?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר