ביום ראשון תצא לדרך עונת 2021/22 בליגת העל לנשים ורגע לפני, יו"ר המינהלת, הילה קניסטר בר דוד, הודיעה: "העונה, נפעל בדרכים שונות להגדלת כמות האוהדים באולמות תוך יצירת חיבור קהילתי עם הרשויות העירוניות. חיבור שעשוי להגדיל בעתיד את כמות הצעירות שתשולבנה בליגת העל לנשים".
יו"ר המינהלת הוסיפה: "אנו בפיתחה של עונת משחקים חדשה, מלאת אדרנלין והתרגשות גדולה אחרי השנה הקודמת שהתנהלה תחת מיגבלות מגפת הקורונה. אני פותחת עונה שלישית שלי כיו"ר מינהלת הליגה ובמבט קדימה, ישנם מספר נושאים שאני שואפת לקדם, כדי להוביל את ליגת העל לכיוונים חדשים".
1 צפייה בגלריה
הילה קניסטר בר-דוד
הילה קניסטר בר-דוד
הילה קניסטר בר דוד
(צילום באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
"אני קוראת לנשים מובילות בחברה העסקית, יושבות ראש תאגידים ומנכ"ליות של חברות עסקיות לייצר ולהגביר מעורבותן בקידום כדורסל הנשים בישראל, כדי להביא בסופו של דבר לקידום מעמדן של הכדורסלניות הישראליות. בכך, הן תהיינה שותפות לשינוי חברתי משמעותי בישראל. החלום שלי לייצר קהילה רחבה של נשות עסקים שתתחברנה לליגת העל לנשים - הליגה החזקה והמובילה בספורט הישראלי, כחלק מהאג'נדה העסקית - החברתית שלהן".
בר דוד סיכמה: "לצערי הרב ולאכזבתי הרבה, המדינה טרם הודיעה מפורשות כיצד תחל העונה. עד שמשרד הספורט לא יעביר את פירוט התקצוב לליגת העל לנשים בכדורסל, אנו לא נוכל להתקדם ולקדם את הליגה בהיבטים מקצועיים ושיווקיים. התקציבים שליגת העל לנשים בכדורסל מקבלת מצביעים על פערים זועקים לשמיים מול התקציבים המועברים לגברים. גם היום, ערב פתיחת העונה, אנו חסרי ודאות באשר לסכומי הכסף שהליגה והקבוצות יקבלו. אני מצפה סוף סוף להבטחת תקציבים לפחות לחמש שנים קדימה. כדי לתת אופק לקידום כדורסל הנשים".