סנסיבו השיקה את AirQ – מדבקה ההופכת את המזגן למסנן אוויר

לחברת סנסיבו הישראלית יש מדבקה לסינון אוויר במזגן, המסוגלת לחסל גם את וירוס הקורונה בחדר • ה-AirQ פותח יחד עם קבוצת א.ל מסננים

, צילום: יח"צ

סנסיבו מוכרת בזכות אביזר השליטה החכם שלה למזגנים, המאפשר לשלוט בהם באמצעות הסמארטפון, עוזרות קוליות וגם להציע יכולות אוטומטיות להפעלה וכיבוי הקירור/חימום בחדר. ה-AirQ הוא מוצר אחר של החברה, אשר מציע בעלות יחסית נמוכה להפוך כל מזגן למסנן אוויר. המדבקה מודבקת על-גבי מסנני המזגן ובכך הופכת אותו למסנן אוויר הקוטל וירוסים, מוטציות ובקטריות. מדובר בטכנולוגיית IN-EX אשר פותחה באוניברסיטת בר אילן והיא גם מותאמת למסנני אוויר ברכבים ואוטובוסים.

מדבקת ה-AirQ מציעה יעילות נטרול של 99.3% וירוסים (כולל וירוס הקורונה) ו-100% בקטריות, על-פי פרסומי החברה. היא גם עמידה למים, לחות וחום לאורך כל חיי המוצר. אגב, חיי המוצר דורשים החלפה שלו כל 3 חודשים, כאשר מנוי לשנה עולה 195 שקל (60 דולר).

מלבד יכולת פאסיבית של ה-AirQ לחסל וירוסים, הוא בעצם יודע לעבוד עם האפליקציה של החברה. זאת מתריעה כאשר יש זיהום אוויר בקרבת הבית. בנוסף, היא גם מציעה להפעיל את המזגן על אוורור. משתמשים שכבר מחזיקים אביזר שליטה חכם למזגן של סנסיבו, חוסכים לעצמם את ההפעלה הידנית של המזגן, החיישן של סנסיבו ייתן את הפקודה האוטומטית להפעלה שלו. האפליקציה רק תתריע על הצורך לסגור את החלונות של הבית.

סנסיבו השיקה רק לפני מספר חודשים את ה-Pure, מסנן אוויר יעודי (לסקירה המלאה), אשר עובד לצד אביזרי השליטה החכמים שלה למזגנים. ה-AirQ הוא בעצם מוצר מתחרה או מקביל, שמנסה לפנות לקהלים שלא רוצים להשקיע 515 שקל (160 דולר) על ה-Pure, אשר גם דורש החלפה של מסנן כל מספר חודשים.

 

הכתבה פורסמה באתר The Gadget Reviews ובטלגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר