י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
גדרי הלכה מחמירים

חברי הבד"צ טסו לחו"ל כדי לפתור בעיות גיטין מסובכות

הגאון רבי שריאל רוזנברג, ראב"ד בד"צ בני ברק, השוהה בימים אלו בארגנטינה במסגרת מסע חיזוק בקהילות היהודיות, ובפרט טיפול בנושאי גיטין, התקבל בצהרי יום רביעי בלשכת הרבנות הראשית של קהילת 'אמיה' בארגנטינה, על ידי הרב הראשי הרה"ג ר' גבריאל דוידוביץ' שליט"א ודייני וחברי בית הדין

חברי הבד"צ טסו לחו"ל כדי לפתור בעיות גיטין מסובכות
הרב רוזנברג בארגנטינה צילום: באדיבות המצלם

ביקור מרומם ורב רושם של הגאון רבי שריאל רוזנברג, ראב"ד בד"צ בני ברק, בלשכת הרבנות הראשית בקהילת 'אמיה' בארגנטינה.

במהלך ביקורו נכח הגאון הרב שריאל רוזנברג שליט"א בעשיית גט, ובמהלכו עמד מקרוב על גדרי ההלכה המחמירים בהם נוקטת הרבנות הראשית בתהליכי הגיטים, כמו כן נסקרו בפני הרב המאמצים הרבים בהם נוקטת הרבנות הראשית בכדי להביא לסיומם של תהליכי גירושין ובירורי יהדות מורכבים, בכל רחבי ארגנטינה, אף במחוזות מרוחקים. כאשר בעקבות המגיפה נדרשה הרבנות הראשית בארגנטינה לתת מענה בענייני גירושין גם בזמני הסגר הממושכים, ואף במדינות שכנות.

במהלך ביקורו המרומם, הכיר הגאון הרב שריאל רוזנברג מקרוב את דייני בית הדין, בהם הרה"ג ר' שלמה זיאת, הרה"ג ר' משה בנשימול, והרה"ג ר' חיים דוידוביץ', ואת הר"ר רפאל קטן מחברי בית הדין.

אל ביקורו של הגאון רבי שריאל רוזנברג בלשכת הרבנות הראשית בקהילת ה'אמיה' בארגנטינה, התלווה ר' יצחק סלמון הי"ו, מראשי קהילת 'שובה ישראל' בבואנוס איירס, שביתו מהווה אכסנייה של תורה לגדולי ישראל במהלך שהותם בארגנטינה.

בסיום ביקורו המרומם שנמשך שעה ארוכה, בירך הגאון ר' שריאל רוזנברג שליט"א את דייני וחברי בית הדין ואת הרב הראשי הרה"ג ר' גבריאל דוידוביץ' שליט"א, כי יזכו להמשיך ולעמוד על משמר הדת וההלכה, ולקדש שם שמים בכל מעשי ידיהם.

ראשי הקהילה בארגנטינה, מודים לקונסוליה הארגנטינאית בישראל, לרשות ההגירה ולמשרד החוץ בארגנטינה, על העזרה והסיוע המהיר, בכדי לאשר את כניסתו של הרב ורעייתו, על מנת לחזק את הקהילות התורניות בבואנוס איירס, למרות מגבלות הקורונה.

חרדים ארגנטינה הרב שריאל רוזנברג גיטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד