האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
בביטקוין? |
גושן |
14.10.21 07:27 |
1 |
בבנט קוין. בשלטון ביבי היה אסור לחלק כסף קטארי, עכשיו זו חובה מוסרית |
אבן מאסו |
14.10.21 07:30 |
2 |
בשלטון ביבי המטרה היתה אנחנו (הפרדת עזה מיו''ש), בשלטון בנט זה ללא מטרה. |
בבב |
14.10.21 07:38 |
3 |
בחייאת דינאק, אתה מאמין למה שאתה כותב או שזה יוצא לך על אוטומט? |
אבן מאסו |
14.10.21 08:27 |
5 |
הראשון |
בבב |
14.10.21 08:31 |
6 |
כשביבי זרק את האבן לבור, הוא התנגד. אבל אחרי שהאבן נזרקה לבור, יש דרך חזרה? |
יוסף כץ |
14.10.21 09:15 |
20 |
אחרי ששרה הכשירה לו לשרוף את המדינה, לא ינצל את ההזדמנות להיות ראש הממשלה הישראלית פלסטינית הראשונה. |
berale |
14.10.21 11:41 |
46 |
תחלס אתה צודק בנט סתם בובה שלא יכולה לשנות כלום רק להתבכיין על קודמיה. |
uz7 |
14.10.21 12:02 |
48 |
שאלת בצחוק, אך אענה ברצינות: התשלום מוזרם לארנק אלקטרוני פלסטיני בשם Pal Pay (אין קשר ל- |
אלמר |
14.10.21 08:53 |
12 |
חמס כבר ידאג לקחת מה שצריך לכיס שלו |
אהל |
14.10.21 09:02 |
15 |
אם אתה מעדיף לחזור ל-15 השנים בהן אנחנו מימנו מכיסנו את שלטון הטרור בעזה, ובמיליארדים, אז |
אלמר |
14.10.21 09:06 |
16 |
BayBal |
SmokinKills |
14.10.21 09:18 |
23 |
חחח |
אלמר |
14.10.21 09:19 |
24 |
Bal bal tal tal |
rocsteady |
14.10.21 11:43 |
47 |
נשמע טוב מאד! שיפור גדול לעומת המזוודות. |
יוסף כץ |
14.10.21 09:20 |
25 |
השיפור הגדול ביותר היה כשהרש״פ הפסיקה לשלם וקטאר נכנסה במקומה, משלוש הסיבות שמניתי לעיל. |
אלמר |
14.10.21 09:27 |
28 |
אני לא התנגדתי לכסף הקטארי (ולא לשום מהלך של נתניהו ברצועה), מסיבה פשוטה: |
יוסף כץ |
14.10.21 09:30 |
30 |
תמיד שזה בנט זה נשמע יותר טוב. גם נשמע יותר צבוע. ממצב של אסור לחלק כי זה כסף לטרור למצב של לחלק |
עכביש |
14.10.21 12:25 |
49 |
תודה |
zazi |
14.10.21 09:30 |
29 |
ומה לגבי חלוקת השטרות? |
עמלץ פלד |
14.10.21 09:30 |
31 |
למיטב ידיעתי, הכל עכשיו אלקטרוני. אני לא בטוח בכך כי לא לכולם יש סמארטפונים, אבל אני מניח |
אלמר |
14.10.21 09:34 |
33 |
מה לא טוב בכרטיסים נטענים? (כמו כרטיסי המזון של דרעי) |
יוסף כץ |
14.10.21 09:38 |
36 |
אתה מציע שיאכלו כשר? |
לבוב |
14.10.21 09:40 |
37 |
כנראה ככה זה עובד, ואני מתנצל אם אני לא בטוח, אני פשוט מעולם לא קיבלתי כסף קטארי בעצמי... |
אלמר |
14.10.21 09:40 |
38 |
מזוודות😂 |
Applesheep |
14.10.21 07:47 |
4 |
לכאורה אתה צודק |
אהל |
14.10.21 08:39 |
8 |
תמשיך להעדיף עד שתקבל את מדינת פלסטין ביוש ובעזה. |
Ofer H |
14.10.21 08:58 |
13 |
תחזור להבטחת בחירות של בנט לפיד ומי לא ואז תגיד אם זה בסדר |
Applesheep |
14.10.21 10:31 |
45 |
לא. לא מזוודות. |
יוסף כץ |
14.10.21 09:16 |
21 |
מדובר בצדיקים , נותנים מתנות לאביונים אפילו לא בפורים |
אהל |
14.10.21 08:35 |
7 |
מזוודות? |
מתעניין |
14.10.21 08:44 |
9 |
כל מה שאמרו שלא יעשו הם עושים ויותר. |
Ofer H |
14.10.21 09:00 |
14 |
עופר קרא את הדברים האלה..מוגש כשירות לציבור: |
עוז הגיבור |
14.10.21 09:31 |
32 |
תודה על הדברים. 👍 |
Ofer H |
14.10.21 09:41 |
39 |
לא. |
יוסף כץ |
14.10.21 09:12 |
17 |
מה פיספסתי לשאול? |
מתעניין |
14.10.21 09:12 |
18 |
בנט מעביר פרוטקשן לחמאס , כן |
Braveheart |
14.10.21 09:50 |
42 |
פעם- ''בתקופה החשוכה של ביבי'', הוא עוד נזקק לאישור ישראלי - היום זה אבו מאזן. עוד אחד מה''הישגים'' המוטרפים.. |
כבשה פועה |
14.10.21 08:44 |
10 |
דבריך אינם אמת. גם עכשיו צריך אישור ישראלי. |
יוסף כץ |
14.10.21 09:17 |
22 |
ואם זה נכון - שיקרתם קודם (כשתקפתם את ביבי שעשה אותו הדבר), אם זה לא נכון - אתה משקר כעת |
כבשה פועה |
14.10.21 09:24 |
27 |
בהודעתך הקודמת כתבת שקר. התמקדי נא במידת האמת שלך, לפני שתדברי על אחרים |
יוסף כץ |
14.10.21 09:35 |
34 |
אין לך שום סימוכין לטענתך - רק הודעות המשטר ש''ישראל לא תהיה מעורבת'' - אותם דיבררת כאן בלא הפסק.. |
כבשה פועה |
14.10.21 09:47 |
41 |
והנה, כתבת שקר חדש. מה יהיה? |
יוסף כץ |
14.10.21 10:16 |
44 |
״אבל מה עם חאן אל אחמר…? פעולות דומות מצד אחד ושונות מהותית מצד שני.. |
עוז הגיבור |
14.10.21 08:48 |
11 |
מאזן רווח והפסד של נתניהו: הוא התעסק בדיפלומטיה והישגים נזילים, ונתן לערבים לטרוף את השטח |
יוסף כץ |
14.10.21 09:13 |
19 |
לא מסכים עם התפיסה שלך אבל גם אם נזרום עם קו החשיבה הזה, מה האלטרנטיבה ?? בנט ?? 🤦 |
עוז הגיבור |
14.10.21 09:23 |
26 |
התעוררות הימין. |
יוסף כץ |
14.10.21 09:37 |
35 |
התעוררו הצבועים שצועקים ''לא במזוודות'' כשבתכלס הכסף עובר ,זו עובדה . כל ההתפתלויות לא יעזרו |
Braveheart |
14.10.21 09:46 |
40 |
נראה לי המצב בעזה כבר יותר טוב מלבנון |
ישראלצ'יק |
14.10.21 10:11 |
43 |
חבר מתאריך 31.3.19
16103 הודעות, 130 מדרגים, 198 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.3.08
6047 הודעות, 73 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
נר לאחד, נר למאה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.12
30240 הודעות, 79 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.3.08
6047 הודעות, 73 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
נר לאחד, נר למאה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.12
30240 הודעות, 79 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
44113 הודעות, 142 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
9663 הודעות, 87 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.10.21 בשעה 12:20 בברכה, berale
מי שהוא הימין שמימין לכל העולם ולאם אמא שלו גם.
יפספס הזדמנות למסור את מושכות המדינה לאחים המוסלמים עם מרץ ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.09
67186 הודעות, 219 מדרגים, 429 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.16
8221 הודעות, 122 מדרגים, 244 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
PayPal).
באמצעות הארנק ניתן לשלם במאות בתי עסק ברצועה, והמספר הולך וגדל מדי יום, כי זה מאוד משתלם לבתי העסק, שמגדילים בכך את מכירותיהם.
מדובר במנגנון חדש שמחליף את חלוקת השטרות שהיתה נהוגה עד לאחרונה.
ברצוני לציין שבניגוד למה שמקובל לחשוב אצל ישראלים רבים, הכסף מגיע כולו למשפחות, ולא לארגוני טרור;
הבעיה היא, לכאורה, שזה מפנה תקציבי רווחה שהשלטון בעזה היה אמור להשקיע בתושביו, ומאפשר לו להשקיע יותר בטרור, אך נטוש על כך ויכוח.
הסיוע הקטארי החל לפני שנים רבות, כשנתיים-שלוש לאחר השתלטות חמאס על הרצועה.
עד אז, הרשות הפלסטינית מימנה את השלטון בעזה (גם לאחר עליית חמאס!), ובסכומים הרבה יותר גבוהים מהסיוע הקטארי, והחמור מכל: היות ומקור המימון הראשי של הרשות הפלסטינית הינו מדינת ישראל, אנחנו בעצם מימנו את הטרור העזתי! ובמשך שנים, הסיוע ה״סיבובי״ של אזרחי ישראל לטרור העזתי הסתכם במיליארדים!
באיזשהו שלב נמאס לרשות הפלסטינית (זה לא כייף להעביר סכומי עתק לשלטון עריץ שלא מזמן זרק את אנשיך מהגגות אל מותם), והיא הפסיקה את המימון, ואז נכנסה קטאר לתמונה, שזה כבר היה שיפור דרמטי מבחינתנו:
ראשית, כי סוף סוף זה לא היה על חשבוננו,
ושנית, כי קטאר העבירה סכומים קטנים יותר,
ושלישית, כי במקום ללכת לשלטוןחמאס, חלק הלך לאזרחים.
הבעיה שזה נעשה בשחור, מתחת לאפה של ישראל, ולכן חלק עדיין זלג לשלטון חמאס.
ואז ישראל הגיעה להסכם דרמטי עם קטאר על העברה מסודרת, ומאז מזה שנים מגיע השליח הקטארי עם מזוודות כסף והכסף מגיע כאמור כמעט כולו לאזרחים, ולא לחמאס.
כאמור, לאחרונה חל שיפור נוסף, והמנגנון החדש מבטיח עוד יותר ששום דבר לא יזלוג לשלטון חמאס.
זה עדיין לא פותר את הבעיה שהזכרתי שתקציבי רווחה מתפנים לטובת טרור בגלל הסיוע הקטארי.
אלו היו 60 שניות על הסיוע הקטארי לרצועה, באדיבות אלמר...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
2189 הודעות, 13 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכיוון שחמאס הינו ארגון טרור / פשע הוא ידאג לשלשל לכיס את מה שהוא צריך על ידי גביית דמי חסות , "מס הכנסה" ועוד שיטות מגוונות ופטנטים שונים ומשונים .
כמובן מי שמסרב ישוכנע לשלם את הפרוטקשן באמצעות צליפה מדוייקת לברך ימין ואם לא ישתכנע אז גם לברך שמאל ואם לא ישתכנע יש עוד מקומות למכביר שבהם אפשר לצלוף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.16
8221 הודעות, 122 מדרגים, 244 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.10.21 בשעה 09:11 בברכה, אלמר
שיבושם לך (נדמה לי שמדובר בשנים 1994-2009).
אני מעדיף את המצב הנוכחי, שאמנם רחוק מלהיות מושלם, אבל לפחות:
1. שום דבר לא יוצא מכיסנו אלא מהכיס של משלם המיסים הקטארי.
2. הסכומים הרבה יותר צנועים.
3. הכסף מגיע למשפחות ולפחות על רובו חמאס לא יכול לשים את ידיו.
כאמור, שום מנגנון לא יפתור את הבעיה שזה מפנה לחמאס תקציבים שהיו אמורים לזרום לרווחה, ומאפשר לו להסיט אותם לטרור.
אבל את התלונות על זה, ועל עוד מאות בעיות שנוצרו עקב השלטון הזר ברצועה, נא להפנות לגאונים שהגו את היציאה משם.
כן, גם שרון, אך הוא היה רק פיון שהשלים את המלאכה, שהתחילו בה באוסלו, ולמעשה כבר באמצע שנות השמונים, כל אלה בקרבנו שקידמו את רעיונות הזוועה של הוועידה הבינלאומית שהובילה בסופו של דבר לאינתיפאדה ולאוסלו ולאלפי הרוגים וזוהי רק ההתחלה-לה-לה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
1991 הודעות, 8 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
😅
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.16
8221 הודעות, 122 מדרגים, 244 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
ובנימה רצינית יותר:
הארנק הפלסטיני לא קשור ל-PayPal, וגם נקרא בסדר מילים הפוך:
Pal Pay.
כפי שניתן לנחש, מדובר בר״ת של Palestine Pay.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
14161 הודעות, 65 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
44113 הודעות, 142 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
בעיקר בגלל הביזור: אי אפשר להוציא את הכסף אלא דרך צד ג' של בית העסק.
חמאס לא יכול לקחת חלק מהכסף, כי הוא צריך תלוי במשפחה וגם בבית העסק.
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.16
8221 הודעות, 122 מדרגים, 244 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
ההסכם בין קטאר לישראל שיפר את המצב עוד יותר,
ועכשיו מדובר בשדרוג נוסף.
בכל מקרה, בניגוד לכל מי שתקף את המזוודות הקטאריות בשנים האחרונות, אני זכרתי היטב את המיליארדים שזרמו במשך 15 שנה מהכיס שלנו (במסגרת הסכם פריז, שהינו חלק מהסכמי אוסלו), ושהגיעו לידי חמאס ולא לידי המשפחות, ולכן לא הצטרפתי למקהלת מחרפי הסיוע הקטארי.
אנשים אוהבים לקטר ולבקר, גם כשהאלטרנטיבה גרועה פי אלף.
וזה קרה כבר במאות נושאים ותחומים.
אני תמיד אוהב להזכיר את הרצח של הלנה ראפ שגרם להפגנות המוניות נגד שמיר ולמחשבה ש״חייבים להפוך את המדיניות״, מה שהוביל לחילופי שלטון ולאוסלו, ובמקום רצח של אזרח או ילדה פעם בחצי שנה, קיבלנו אלפי הרוגים, ועוד היינו מגיעים לחורבן המדינה אם לא היינו מצליחים לעצור את זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
44113 הודעות, 142 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
אינני יודע מה אני הייתי בענין.
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
13627 הודעות, 95 מדרגים, 178 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
אבל שיהיה פיקוח ולא כמו אצל ביבי.
חוזרים לחיים למרות שמנדבליט לא רוצה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
10 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
אהבתי את ההסבר..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
40743 הודעות, 108 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.16
8221 הודעות, 122 מדרגים, 244 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
שמי שאין לו, משתמש בתחליפים סמי-דיגיטליים (כמו למשל סמס של קוד חתום בטלפון טיפש, או QR מודפס של קוד שחתום דיגיטלית).
כמו כן, בהתחשב בשעות החשמל המוגבלות ברצועה, אין לי מושג איך בית עסק סולק כשאין תקשורת.
אז יתכן שחלוקת השטרות עדיין לא נעלמה לגמרי, אך היא בדרך לשם, ואסור לשכוח שמדובר במנגנון חדש-דנדש שזה עתה רק הושק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
44113 הודעות, 142 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
18045 הודעות, 105 מדרגים, 199 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.16
8221 הודעות, 122 מדרגים, 244 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
אני בטוח רק בכך שכיום יש מנגנון חדש שבו לפחות רוב העברת הכסף מתבצעת אלקטרונית ישירות לארנקים דיגיטליים של התושבים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.21
162 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
2189 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
ולכן בזכות העדפת החמאס חטפנו אלפי טילים מהרצועה , שרפו לנו על ימין ושמאל , יצאנו למבצעים ומה לא , שילמנו בדם והכל בשביל שביבי יוכל לעשות תרגילים מול החמאס ואבו מאזן
אז כן אני מעדיף את בנט שלכאורה עושה דברים ללא מטרה מאשר את ביבי "הגאון"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
34415 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
ולא, אל תגיד לי לא יעופו טילים מיוש כבר היינו בסרט הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.21
162 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
לא מה אתה חושב או מאמין בו
התמיכה והצדקה של בינוניות מפליאה אותי כל יום מחדש👍
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
44113 הודעות, 142 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
2189 הודעות, 13 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.18
38174 הודעות, 134 מדרגים, 196 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בנט ממן את החמאס
אני עושה את זה נכון שואל בשביל חבר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
34415 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.18
7378 הודעות, 195 מדרגים, 377 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מאת מרדכי אסקין:
אני רוצה לבקש ממך סליחה ביבי, במיוחד עכשיו בערבו של צום גדליה, בעשרת ימי התשובה.
*
אז קודם כל סליחה, על זה שמימין כל היום צעקתי לך 'אבל חאן אל אחמר, ומשילות בנגב, ולמה אתה לא מנצח את חמאס ומה יהיה לעזאזל עם הפרקליטות ובג"ץ',
אז נכון, פירגנתי לך על הצלחות, על איך שפוררת את אובאמה וקרי ושיתקת את אבו מאזן ואיראן, איך שהבאת עשרות בריתות והסכמים עם הגז הכלכלה וההייטק, הכרה בגולן ושגרירות וחיסונים,
אבל לא הפסקתי להציק לך מה עם חאן אל אחמר, חאן אל אחמר.
אבל אם הייתי טיפה פחות עצלן והייתי קורא את ספרך "מקום תחת השמש" ומבין מהי עבורך תודעה, תודעת ריבונות, וניצחון תודעתי מבית מדרשו של ההדר הביתרי - אולי אז הייתי מבין.
הייתי מבין שכאשר אתה מדבר כל היום על איראן זה כי היא מקורה של התודעה שישראל לא תתקיים, ושאת התודעה הזו היא מנחילה לפרוקסי הקטנים שלה, חמאס וחיזבאללה, ולא משנה כמה חמאס וחיזבאללה יתעצמו, אם יהיו חסרי תודעת ניצחון הם ייקרסו אל תוך עצמם, בדיוק כמונו אגב, שיכולים להיות מעצמה גדולה, ומפקירים את בראל חדריה.
אז מה לא עשית, שלחת את הבחורים לשדוד את הארכיון, נאמת מול הקונגרס והעצמת את התודעה שלנו, גרמת לג'ינג'י לפרק את ההסכם, לכלכת ידיים עם הסינים ופוטין כדי ליצור אמירה ברורה - אנחנו לא תלויים באף אחד, אנחנו לא נעדרי תודעת קיום, ניצחון והכרעה.
ואיך שידעת לקרוא את המפה.. הבנת שחייבים את וישגארד, שלא אוהבים את השמאל האירופי שרוצה שלא תהיה לנו מדינה, הבנת שזה ייאזן את פוטין שעושה עכשיו נורדסטרים 2 עם גרמניה, הבנת שזה מפחיד את צרפת, עשית הפרד ומשול, לא התחייבת לאף אחד, לא לפוטין, גם לא לוישגארד, לא למקרון ולא למרקל.
אבל כן חיזקת קשרים עם כל אחד, עם האוסטרי וההונגרי וההולנדי, כי ידעת, שלא משנה כמה חאן אל אחמרים האירופים ייעשו כאן, הכל יתפורר אם מתוך עצמה ותודעת ניצחון הם יקבלו אותנו כעובדה גמורה, ויהיו תלויים בנו, שוב - התודעה.
ואם איראן היא הראש המודע של אויבינו, אז האחים המוסלמים הם התת מודע, וגם בהם נלחמת, עם פשרות כואבות שייתנו לא - סיסי לרדוף אחריהם במצרים, עם סחר גז והייטק ליוון וקפריסין שיאזנו את טורקיה שממנת את אותה אחווה, עם ברית אמירויות ובחריין מול קטאר שגם היא מלטפת את אותה אחווה.
ואם רק היית ממשיך זאת, ואיראן, תורכיה וקטאר והשמאל האירופי היו נכנסים לייאוש, לדיכאון וחרדה, אז גם הזרועות הקטנות שלהם, בעזה לבנון והנגב היו מוצאות בהסדרה איתנו תרופה, גם הפלג הדרומי ורע"ם אם היו יושבים איתנו כשאנחנו בתודעה של עצמה היו עושים איתנו על האש עם כבש כמו תושבי האמירויות שהרעיפו עלינו אהבה.
****
סליחה ביבי באמת סליחה, אם הייתי לומד עוד קצת היסטוריה הייתי מבין שכמו אביך וז'בו אתה ממשיך את דרכו של הרצל,
כי גם הוא בזמן שהיה עסוק ביצירת תודעה של ריבונות ועצמה, יצר קונגרס בלי אדמה, הלך להשיג הכרה לאומית מהסולטאן, הקייזר והכתר הבריטי, צעקו עליו חובבי ציון - "עוד דונם ועוד עז!" או בעברית של ימינו "מה עם חאן אל אחמר"?? הם ראו את השטח, את העיירה, את המאחז, את הקיבוץ, והוא אמר להם - כל זה נכון אבל קודם כל תודעה!
*
סליחה ביבי, באמת סליחה,
שלא יצאתי לרחוב כשפתחו נגדך במלחמת תודעה, שלא עשיתי חרם צרכנים על ערוץ 12 ו13 אחרי עד שיפטרו את דנה וויס שקראה ליאיר שלך ילד קקה, את רינה מצליח ששאלה למה שרה בבית חולים על תוספתן, אחרי שהבאת לה בשלוש בלילה חיסונים, את דרוקר, אברמוביץ' ופלג שהדליפו מחקירות שקריות כדי - להילחם נגדך בתודעה.
סליחה שלא עשיתי מכביה בבלפור אחרי שכתבו את שמה של שרה על איבר מין מזדקר, שלא מילאתי את הרחובות אחרי פסל שבו אתה עושה את צרכיך, אחרי הגליוטינה, אחר השפם של היטלר שהדביקו לך עם חבל תלייה.
סליחה שלא השקעתי מספיק קריאה של אלי ציפורי ואבי ווייס, ושלא היו מליונים כמו גיבורי פרוייקט 315, שלא הפגנתי יום וליל מול ביתם של מנדלבליט זילבר, תירוש וניצן אחרי שאחזו בגרון ובביצים של כל אחד, שהחביאו מעורכי דינך חומרים שיסייעו לך להוכיח את צדקתך.
סליחה שהפקרתי את הרחובות לאלדד יניבים ונתתי להם ליצור מלחמת תודעהת
סליחה שלא היו לך הופעות המוניות סטייל קיסריה ליד הבית ורמקולים מחרישי אוזניים דרבוקות וקריוקי שהיו שרים לך 'אתה תותח' וכמה שאנחנו אוהבים אותך ואת שרה ויאיר.
סליחה שלא זעקנו את הכאב של ביזוי השכול של אחיך, סליחה שהחנקנו את הזעם הרותח ולא יצאנו לרחובות.
****
סליחה ביבי, שחזרנו על החטא של רצח גדליה בן אחיקם, רבים מאיתנו היו כמו ישמעל בן מתניה, שזלזלו בתודעה שעוד נותרה אצל עמנו אחרי החורבן, ושיתפו פעולה עם גורמי החוץ כמו ממלכת עמון מתוך קנאה,טהרנות, קטנוניות וחוסר הבנה.
אנחנו צמים על זה עכשיו, כדי לזכור את זה, ואני מתפלל שזה לא יחזור.
אז סליחה ביבי,
באמת סליחה, ותחזור🙏
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
34415 הודעות
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
44113 הודעות, 142 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.18
38174 הודעות, 134 מדרגים, 196 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
29775 הודעות, 196 מדרגים, 344 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.21
1627 הודעות, 11 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
של ממשלת השנוי, שידובררו 24/7 בידי כל כלי התקשורת וכמה מתומכיו האובססיביים כאן, בשביל להפוך פושעים לאבירים וחרא לקרא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
44113 הודעות, 142 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.21
1627 הודעות, 11 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
ההבדל העיקרי והחשוב, שאתה לא מבין אותו: מטרת מדיניות נתניהו בהקשר הפלסטיני היתה להפריד בין רש"פ לעזה בבחינת "הפרד ומשול" ולא לתת לאבו-מאזן שום מעמד בהחלטות הנוגעות לעזה - משטר הנוכל פןעל הפוך, לרעת ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
44113 הודעות, 142 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
עוד שלש הערות:
1) לא תקפתי את מדיניות ביבי בעזה.
2) ראי לעיל בהודעות של אלמר, מה ההבדל בין מזוודות הכסף למצב הנוכחי.
3) החלשת הרש"פ בעזה, משמעה חיזוק חמאס. למה זה טוב?
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.21
1627 הודעות, 11 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
1. תקפת את מדיניות ביבי
2. אין כל הבדל
3. אין לי הזמן והרצון להתחיל איתך כאן דיון על הצורך בהפרדת כוחה המדיני של הרש"פ לכוחו הצביא של חמאס ומניעת איחוד פלסטיני כללי שיפעיל לחץ מדיני עלינו - כתבתי זאת בפורומים הללו לא פעם ולא פעמיים. אם אינך מבין - תחיה עם חוסר ההבנה הזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
44113 הודעות, 142 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
לא תקפתי את מדיניות נתניהו בעזה.
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.18
7378 הודעות, 195 מדרגים, 377 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הבדל שמיים וארץ בין שתי תפיסות שעשו אותו דבר- העבירו כסף לחמאס ולא פינו את חאן אל אחמר.
האחד מנהל רווח והפסד מול שיקולים אחרים ומחזיק אסטרטגית בתפיסה שאפשר להתווכח עליה.
השני מכשיר את המעשה מוסרית ועל כך אין מחילה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
44113 הודעות, 142 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
ההישגים של נתניהו יכולים להתהפך ב10 שניות.
משרדי שגרירויות יכולים לעבור בשניה מפה לשם.
אבל את האדמה שהוא נתן לערבים, מי יחזיר?
את "תוכנית ההתנתקות" של נתניהו, מי יתקן?
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.18
7378 הודעות, 195 מדרגים, 377 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
כל ביקורת שתגיד על המדיניות של נתניהו אני מוכן לקבל.
אבל החלופה ההזויה של בנט מרץ עבודה ורעם פשוט זועקת לשמים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
44113 הודעות, 142 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
פתאום תומכי ליכוד התחילו לדבר על שטחי C.
עוד קצת התעוררות כזו, ואולי יגיע זמנו של נתניהו לחזור.
ממשלת השמאל אולי תעשה קצת נזקים, אבל אחריה יקום ימין נורמלי וחזק.
זה עדיף מעוד עשור של "ימין" שעושה תכניות התנתקות.
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
29775 הודעות, 196 מדרגים, 344 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בנט מספק פרוטקשן לחמאס , ממש לא מעניין אותי אם בפייפאל , ביטקוין, כרטיס נטען .
בעמדות פורטים את הכסף לשטרות בסופו של דבר וחלקו עובר לחמאס .
פותח מעברי גבול חופשי חופשי כאילו כלום ,
מספק חומרים אסורים באינספור משאיות שנכנסות לעזה
אישר שיקום עזה בשיתוף עם מצרים
לא רודף אחר רוצח שמואלי ז"ל
מנהל משא ומתן עם חמאס.
אין הרתעה .
.בנט המגלומן השיל את ערכיו בשביל ג'וב פוליטי ושורה בקורות חיים. האיש הזה מסוכן ומושחת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
14967 הודעות, 84 מדרגים, 148 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ביבי בסירובו לזוז הצידה -הרס את גוש הימין!~~מאות קבוצות לחץ מקמבנות תקציבים אבל רק החרדים הם "הבעיה"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד