האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
הדבר הזה עושה צמרמורת |
GaggeR |
13.10.21 23:43 |
1 |
בהחלט מצמרר.. לאן צועד העולם עם המוסר החדש ישן. |
פלומה |
14.10.21 00:08 |
5 |
שיקחו את יאיר לפיד. |
צופה |
13.10.21 23:49 |
2 |
לא לדאוג, הם הפרוגרסיביים |
ONE1 |
13.10.21 23:57 |
3 |
וטוב שכך |
אוטומט |
14.10.21 14:31 |
47 |
פחד, מזכיר ימים אפלים... |
קורא מפה |
14.10.21 00:02 |
4 |
זה עם שבדמו זורמת תאוות המלחמות, המצעדים, הביטויים החיצוניים ללאומיות פאנאטית. ראוי לו שיושמד. |
emanuel |
14.10.21 00:17 |
6 |
רק לידע כללי שלא הרבה יודעים |
לומי |
14.10.21 11:55 |
34 |
שיקול דעת מחריד ומזעזע של הצבא הגרמני ! |
חייל 73 |
14.10.21 00:23 |
7 |
ללא מילים |
ממוקה |
14.10.21 00:27 |
8 |
מדהים ומדאיג |
הנני כאן |
14.10.21 00:36 |
9 |
בינתיים הם מממניים ומחזקים מאחזים איסלמיים בשטחי סי ומטיפים לנו מוסר על כך שאנחנו כובשים לא מוסריים... |
הפוך גוטה |
14.10.21 07:09 |
20 |
חחחח ''לא פחות חזקים מהם'', אשליות! |
קופיקו |
14.10.21 11:57 |
35 |
יש לנו פצצה.. זה מספיק |
אוטומט |
14.10.21 14:32 |
48 |
ולמה זה מספיק? להפציץ את האויב מצוללת אחרי שהשמיד את מדינת ישראל? |
קופיקו |
14.10.21 15:21 |
75 |
הצבא שלנו לא ממש חזק ? |
אוטומט |
14.10.21 15:23 |
78 |
יודעים טוב מאוד מה הם עושים |
KnightRider |
14.10.21 00:50 |
11 |
לזכותם יש לומר |
Red Hot |
14.10.21 07:56 |
29 |
חחח |
Street |
14.10.21 00:44 |
10 |
לא חוסר מודעות. רמז לבאות והמבין יבין, או שלא |
KnightRider |
14.10.21 00:51 |
12 |
תנוחו |
Street |
14.10.21 00:52 |
14 |
מה הקטע של גרמנים עם לפידים |
Red Devil |
14.10.21 00:51 |
13 |
שמישהו שם יפקח עין על בתי הכנסת |
Liran401 |
14.10.21 02:11 |
15 |
כמה חוסר מודעות לאומית בתגובות. גרמניה מדינה חפשית פתוחה ודמוקרטית בהרבה מישראל. בגרמניה למשל מותר להקים קזינו |
rocsteady |
14.10.21 02:50 |
16 |
גם בשנות השלושים של המאה הקודמת, גרמניה נחשבה למדינה ליברלית מאוד |
עמבה חריפה |
14.10.21 12:47 |
38 |
והנאצים מחקו את זה במהרה כשעלו לשלטון. אז? |
rocsteady |
14.10.21 14:59 |
61 |
כן, קזינו, זה מה שהיה חסר לי בתמונות... |
ג'ק ספארו |
14.10.21 12:58 |
44 |
קזינו זו רק דוגמא. אני מבין ששמרנים לא יכולים להבין ליברל. זה בסדר. אבל ברמת העובדה ישראל פחות ליברלית מגרמניה |
rocsteady |
14.10.21 15:00 |
62 |
וואו, איזה נאורים, יש להם קזינו... |
ידידיה |
14.10.21 13:05 |
45 |
זה לא מה שטענתי. |
rocsteady |
14.10.21 14:58 |
60 |
בפשטות, לא מחליף את ישראל באף מדינה ובוודאי שלא בגרממיא |
ידידיה |
14.10.21 15:06 |
65 |
אזור נוחות וגו' |
rocsteady |
14.10.21 15:12 |
69 |
אכן, נח לי עם העם הכי טוב בעולם. |
ידידיה |
14.10.21 15:12 |
70 |
היו אלפים שטענו כמוך ב 1939 -1942 |
אוטומט |
14.10.21 14:37 |
51 |
אני לא מדבר על גרמניה הנאצית. אין צורך לזלזל באינטליגנציה של בן שיחך. ע''ע נאציזם וטוטליטריזם. |
rocsteady |
14.10.21 15:02 |
64 |
חלילה בורות אני דווקא מבין למה אתה מתכוון |
אוטומט |
14.10.21 15:20 |
73 |
לא. הם הציעו מצע של סוציאליזם *לאומי*, כאשר הם עלו לשלטון הדגש עבר ללאומנות ואחכ להיטלריזם. לגבי העם הגרמני, |
rocsteady |
14.10.21 16:54 |
97 |
לדעתי, התגובה שלך כאן היא הכי ראוייה בשרשור |
עוף החול |
14.10.21 15:18 |
72 |
כדאי להבדיל בין גרמניה הנאצית לגרמניה של היום. חוסר היכולת להבדיל בין אלו היא ההזויה לדעתי. במה זכיתי? |
rocsteady |
14.10.21 17:01 |
100 |
אם תראו את זה בשחור לבן לא תצליחו לטעות |
צ'ינו |
14.10.21 05:28 |
17 |
היציאה מאפגניסטן משחררת. לפיד נאצה . |
חם פה |
14.10.21 06:59 |
18 |
גרמנים הם גרמנים הם גרמנים |
sumsum |
14.10.21 07:08 |
19 |
הלאומנים שם יתעוררו מתישהו |
זונדל |
14.10.21 07:17 |
21 |
אני בשוק מכל תגובות של אכילה עצמית, תנוחו. |
yevi |
14.10.21 07:41 |
22 |
אתה צודק. מהגרמנים באמת אל לנו לחשוש אלא מהרוסים |
דואט שחור |
14.10.21 12:10 |
37 |
חדשות טובות - סטלין והיטלר מתו! |
ג'ק ספארו |
14.10.21 14:16 |
46 |
לא. קורבנותיו של סטלין רבים יותר ורובם מתו ברעב בחורפים קשים עקב מדיניות כלכלית מפגרת. רוב קורבנותיו של היטלר |
rocsteady |
14.10.21 15:06 |
66 |
סטלין רצח יותר מהיטלר באופן ישיר לגמרי, ככל הידוע לי |
ג'ק ספארו |
14.10.21 15:48 |
86 |
אני לא חושב. בכל מקרה, בכמה שנים? אל תשכח שהשלטון של היטלר היה קצר הרבה יותר |
אסטריקס ושות' |
14.10.21 15:53 |
87 |
מבדיקה נוספת הוא רצח הרבה יותר |
ג'ק ספארו |
14.10.21 16:08 |
88 |
כלל נקוט בידך: כשיש פער כל כך גדול באומדן, כנראה שהכל מבוסס על השערות גסות ביותר |
אסטריקס ושות' |
14.10.21 16:11 |
89 |
הכל מבוסס על השערות גסות בגלל מידור המידע שהיה שם, אני משער |
ג'ק ספארו |
14.10.21 16:15 |
90 |
ההגיון שלי דווקא אומר הפוך. בכל מקרה, השאלה היא שוב האם מדובר ברצח ישיר או עקיף. אני די בטוח שרוב מוחלט מהמספר |
אסטריקס ושות' |
14.10.21 16:17 |
91 |
בטיהורים - מיליון וחצי. זה כבר ברור |
ג'ק ספארו |
14.10.21 16:32 |
93 |
השמדה שיטתית של הצ'צ'נים? לפי מה שאני קורא גירוש והגליה בתנאים רצחניים. זה לא אותו הדבר |
אסטריקס ושות' |
14.10.21 16:36 |
94 |
אתה אולי צודק. מיום ליום אני משתכנע שעלי לחדש את כל הידע ההיסטורי שלי |
ג'ק ספארו |
14.10.21 17:44 |
104 |
ההבדל הוא שהפעם |
ראנץ |
14.10.21 07:43 |
23 |
בסדר שיצעדו |
אנטיפשיסטן |
14.10.21 07:47 |
24 |
אוקראינים כל יום עושים |
Red Hot |
14.10.21 07:47 |
25 |
תגיד איך מזג האוויר במוסקבה? |
אנטיפשיסטן |
14.10.21 07:48 |
27 |
קריר |
Red Hot |
14.10.21 07:49 |
28 |
סדר גרמני למופת |
עט סופר |
14.10.21 07:48 |
26 |
המצפן המוסרי של הממשלה |
האינג'יניר |
14.10.21 08:25 |
30 |
אני תוהה אם מישהו מהמזועזעים המבוהלים מחזרת הנאצים היה בגרמניה בעשרים השנים האחרונות? |
החלילן |
14.10.21 09:01 |
31 |
++ |
אסטריקס ושות' |
14.10.21 09:05 |
32 |
כשהם ירגישו שהתרבות שלהם בסכנה המצב אולי יתהפך |
זונדל |
14.10.21 11:50 |
33 |
כשעם מרגיש איום ממשי על זהותו - הכל עלול להתהפך. |
ג'ק ספארו |
14.10.21 12:57 |
43 |
תיארת מצויין את רפובליקת וויימאר של 1930, חוץ מהסורים אולי. |
אלכס מהכרמל |
14.10.21 14:34 |
49 |
חוץ מהכל בערך |
אסטריקס ושות' |
14.10.21 16:57 |
99 |
כנראה שלא הבנת שהזעזוע הוא בעיקר מזה שמישהו במצפן המוסרי של העולם |
עוף החול |
14.10.21 15:23 |
77 |
לא חדשות. |
galt |
14.10.21 12:03 |
36 |
גילית שכל באשכול הזה? חזק אתה! |
wwwuser |
14.10.21 12:47 |
39 |
בשנת 1900 שום חייל לא קיבל פקודה לפגוע ביהודי |
ג'ק ספארו |
14.10.21 12:54 |
42 |
מי שרוצה יכול לחשוש ולהצתמרר עד כלות. |
galt |
14.10.21 14:35 |
50 |
התגובות פה ובפורומים רוסיים דווקא מראות שהגרמנים חסרי רגישות. |
אלכס מהכרמל |
14.10.21 14:48 |
56 |
לא הן לא. |
galt |
14.10.21 14:58 |
59 |
חחח אם רק היו שמים תרגום היית מבין עד כמה התגובות כאן פטתיות |
קוד |
14.10.21 16:48 |
96 |
גם אז אף חייל לא קיבל פקודה לפגוע ביהודים |
אוטומט |
14.10.21 14:41 |
52 |
בוודאי שכן. |
galt |
14.10.21 14:43 |
53 |
תקרא על פשעי המלחמה של הוורמאכט |
Red Devil |
14.10.21 14:50 |
57 |
ברור שהם היו פושעי מלחמה הגדולים ביותר |
אוטומט |
14.10.21 14:53 |
58 |
פקודת הקומיסרים, מכיר? הוורמאכט נטל חלק פעיל ברצח יהודי ברית המועצות |
אסטריקס ושות' |
14.10.21 15:27 |
79 |
נראה לי שאתה ואחרים כאן לא מבינים מה הבעיה כאן |
עוף החול |
14.10.21 15:28 |
81 |
איפה זה קיים חוץ מבשוליים של הימין הקיצוני? דווקא מה שאתה מתאר הרבה יותר רלוונטי במדינות מזרח אירופה שסבלו |
אסטריקס ושות' |
14.10.21 15:33 |
82 |
מי מדבר בכלל על ''הימין הקיצוני''? |
עוף החול |
14.10.21 15:47 |
85 |
מה שכתבת מאפיין בעיקר את גרמניה של עד שנות התשעים/אלפיים. בשנים האחרונות המגמה היא שונה |
אסטריקס ושות' |
14.10.21 16:40 |
95 |
אגב גרמניה(כמו גם ארה''ב) סובלת לדעתי מפוסט טראומה הגורמת לה לפעול באופן אבסורדי. |
galt |
14.10.21 15:40 |
83 |
מצמרר. אולי לא הגיוני, אבל מצמרר. ואני חושש שדווקא כן הגיוני. |
ג'ק ספארו |
14.10.21 12:49 |
40 |
הם לא מסוגלים להשתחרר מההרגלים הישנים שלהם |
איתי |
14.10.21 12:49 |
41 |
חכו חכו, למשבר הכלכלי הראשון, בגרמניה ''החדשה''. .. |
חד כתער |
14.10.21 14:44 |
54 |
גם שברו זכוכיות של חלונות ובתי כנסת? |
מרסו |
14.10.21 14:47 |
55 |
חוסר רגישות או מישהו שאוצה להזכיר משהו .... |
Iceman |
14.10.21 15:01 |
63 |
#להוסיף לכותרת: לכבוד היציאה מאפגניסטן |
אקטואלי |
14.10.21 15:07 |
67 |
האפס השרלטן שגנב שלטון: '' המצפון המוסרי של העולם'' |
עוף החול |
14.10.21 15:10 |
68 |
דרך אגב, מ שעוד ערך מצעדי לפידים לא מזמן כאן אצלנו |
עוף החול |
14.10.21 15:12 |
71 |
דווקא בגלל שאירופה בהתאבדות, אנחנו בדרך לימים אפלים |
zoom9999 |
14.10.21 15:21 |
74 |
כל עוד לא שורפים בתי כנסת בסוף המצעד שיצעדו לאן שבא להם |
nitzan |
14.10.21 15:21 |
76 |
הם תורמים מיליוני דולרים בשנה לאוייבי ישראל ותומכים כלכלית בתוכנית הגרעין האיראנית |
zoom9999 |
14.10.21 15:27 |
80 |
הם גם מממנים חלקית כלים אסטרטגיים ובונים אותם עבור צה''ל |
קוד |
14.10.21 16:54 |
98 |
חסרה לי ערימת הספרים הבוערים |
הנשר הירוק |
14.10.21 15:41 |
84 |
פעם גם אצלינו היו מצעדים- בשנות השבעים כמדומני |
אורה |
14.10.21 16:18 |
92 |
בטח שמראים את הכוח. בצהל, במיוחד בבסיסי הדרכה וטירונות, יש הרבה ריטואלים כאלה. הרבה. |
rocsteady |
14.10.21 17:33 |
101 |
לא ברחובות העיר- יש הבדל בין מה שמראים בבסיסים |
אורה |
14.10.21 17:35 |
102 |
הרגלים רעים לא משתנים ….!!! |
StanSmith |
14.10.21 17:35 |
103 |
מה שמדהים זה שאחרי המדינה הגועלית הזאת פתחה בשתי מתקפות על העולם והאנושות במטרה לחסל |
ווגאס123 |
14.10.21 18:04 |
105 |
חבר מתאריך 2.4.12
50403 הודעות, 335 מדרגים, 646 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
67967 הודעות, 191 מדרגים, 361 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.17
5609 הודעות, 62 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
191 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מקסימום ידליקו עם הלפיד את הג'וינט,
הם איבדו את יכולת ההגנה העצמית בתוך תהום של אשמה ושינאה עצמית.
פתטיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
12309 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מי שלמד היסטוריה יודע שאסור לאפשר לגרמניה שום יכולת צבאית לעולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.12.18
5016 הודעות, 32 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.21
33 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אני מאמין שבורא עולם ייפרע מהם.
לאט-לאט (מהגרים) או בבת אחת (פצצה רצינית).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.10.18
4639 הודעות, 29 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
פצצת האטום במלחמת העולם השנייה היתה מיועדת לברלין..פרוייקט מנהטן היווה תחרות לגרמניה מי יגיע לפצצה ראשון ..הבעיה שגרמניה נכנעה שבועיים לפני שהפצצה הראשונה היתה מבצעית וכך נותרנו עם הירושימה ונגאסקי ....אז כנראה אלוהים שמר כבר על ברלין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.18
7063 הודעות, 140 מדרגים, 275 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מצעד לפידים של חיילים גרמנים חובשי קסדות זהות כמעט לוורמאכט הנאצי במלחמת העולם השנייה !
האם עוד פעם אנו חוזים ב..
deutschland,deutschland uber alles .
גרמניה,גרמניה מעל הכל !
העם הגרמני הזה שחולל שתי מלחמות עולם עם קרוב למאה מליון הרוגים ויבשת שלמה תחת גלי הריסות...נשאר ונותר עם מסוכן חורש רעות הממתין לפיהרר חדש !
מראה מצעד הלפידים הצבאי גרמני הלילי הזה ...
מעורר צמרמורת בלב כל יהודי ובלב
כל לא יהודי !!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.12.15
6833 הודעות, 179 מדרגים, 354 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.20
339 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
אך מזל שהיום אנחנו לא פחות חזקים מהם והם לעולם לא יוכלו לעשות את שעשו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
26340 הודעות, 231 מדרגים, 445 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.16
5251 הודעות, 33 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מבחינת כוחי ועוצם ידי אנחנו מאוד מאוד חלשים...
תסתכל רק על המספרים של כל הצבאות האחרים ותבין, שלא לדבר על נשק ויכולות של החיילים.
יח"צ: משטרת ישראל היא המשטרה הטובה בישראל!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
12309 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.16
5251 הודעות, 33 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
הפצצה היא רק איום אסטרטגי (תורת המשחקים כזה).
הסיכוי שיעשה בה שימוש הוא נמוך עד לא קיים.
מבחינת עוצמת צבא, הצבא שלנו ממש לא חזק. במיוחד מול צבאות שהם פי 10 ממנו ויותר.
יח"צ: משטרת ישראל היא המשטרה הטובה בישראל!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
12309 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
זה מאוד תלוי לאיזו מטרה.. אם מדובר בכיבוש אסטרטגי אני מסכים אנחנו מדינה קטנה עם צבא קטן ולא אהוד בלשון המעטה. אבל אם מדובר בהסרת איומים לצה"ל יש יכולות שישתקו את האויב לטווחים של שנים קדימה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
6427 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12247 הודעות, 51 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
שיחסית למצדים נצים בשנות ה 30 אלה נראים
ממשל אומללים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
17663 הודעות, 64 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איזה חוסר מודעות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
6427 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
17663 הודעות, 64 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.5.15
1693 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.16
8715 הודעות, 58 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
14175 הודעות, 65 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בישראל אסור, בישראל ולא בגרמניה שובים בני אדם על דברים כאלה.
ישראל אינה מדינה ליברלית.
גרמניה מדינה ליברלית.
אז אפשר להפסיק להפגין בורות בנושא ולייחס לגרמניה את מה שהיתה בשנות ה30 של המאה הקודמת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.19
743 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
14175 הודעות, 65 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18924 הודעות, 100 מדרגים, 200 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
14175 הודעות, 65 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.13
20334 הודעות, 196 מדרגים, 342 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
הכל מדוייק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
14175 הודעות, 65 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.13
20334 הודעות, 196 מדרגים, 342 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
גם אם יש כמה דברים אצלם שבהם הם כביכול יותר ליברלים.
הכל מדוייק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
14175 הודעות, 65 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.13
20334 הודעות, 196 מדרגים, 342 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
הכל מדוייק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
12309 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
14175 הודעות, 65 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
12309 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
יחד עם זאת גם המפלגה הנאצית בתחילה הציגה לאזרחים מצע של ליברליזם ושיתוף.. האזרחים הגרמנים הולכו שולל ולאחר מכן נשטפו בשיכרון ההצלחה.. העם הגרמני בגנטיקה שלו הוא רצחני זה לא משהו פתיר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
14175 הודעות, 65 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
הוא לא נמצא בגרמניה בלבד. ההתפשטות של השבטים הגרמנים היתה לכל העולם:
גרמניה היא מספר מדינות פדרציה של מספר שבטים גרמנים. כך גם אוסטריה, צרפת (השבט הגרמני הכי גדול אגב היו הפרנקים), הולנד, וגם אנגליה (השבט הסקסוני שעל שמו מדינת סקסוניה בגרמניה, הוא שכבש ונטמע בעמי בריטניה. זה למה הרבה מאוד אנגלים דומים לגרמנים), וכך הגיעו לארצות דוברות האנגלית. וכן מזרחה וצפונה(שוודיה ומזרח אירופה. השבטים הגותים והמאוחר יותר הכיבושים השבדים ברוסיה ומזרח אירופה), וכן השבטים הברברים בכיבושים בצפון אפריקה. כל אלו שבטים גרמנים.
עכשיו, לאחר שהתוודענו לעובדות הנ"ל, כל העמים הללו רצחניים? קנדה, שלפי המתואר לעיל יש לכלל תושביה שורשים גרמניים, וכמובן ארצות הברית רצחנים יותר מערב הסעודית למשל, שלה אין שורשים גרמניים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
11218 הודעות, 130 מדרגים, 233 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
היא הכי תואמת את חוסר המודעות העצמית של העם הרצחני בתולדות האנושות ותואמת את הנושא ההזוי בכך שהיא תגובה הזוייה ברמות שאי אפשר להמציא.
זכית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
14175 הודעות, 65 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
צריך כתובת למשלוח?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
2312 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אומה מקוללת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.16
12623 הודעות, 150 מדרגים, 300 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2222 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שום דבר לא השתנה ולא ישתנה אצל החלאות אדם האלה.
שימו לב גם לעובדה שכול החיילים שצועדים שם הם ארים, אין צבעוני אחד בקהל
לתפארת כול היהודים שנכנסים היום בבוקר לרכב הגרמני שלהם במחשבה שזה בסדר, הם כבר לא כאלה....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.8.20
854 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואז הלך על הפליטים שם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.08
70462 הודעות, 412 מדרגים, מינוס 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה שהיה לא יחזור לעולם הם בכלל לא במקום הזה.
אני מעורר אנטגוניזם? יופי | עכשיו אנחנו שולטים!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.4.20
593 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
כי סטלין היה רוצח הרבה יותר אכזר מהיטלר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18924 הודעות, 100 מדרגים, 200 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
סטלין רצח יותר, אבל העם הרוסי לא היה כמו הגרמנים.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
14175 הודעות, 65 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מתו כתוצאה מתעשייה מודרנית של רצח, שבאה כתוצאה ממימוש אידאליזם של השמדה ושיעבוד עמים.
לכן מבחינ אכזריות, היטלר לוקח בהליכה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18924 הודעות, 100 מדרגים, 200 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
14060 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מעבר לכך, לסטלין לא הייתה אידיאולוגיה רצחנית. הוא השתמש ברצח כדי לבסס את האידיאולוגיה שלו. זה הבדל שמים וארץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18924 הודעות, 100 מדרגים, 200 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
לפי ויקיפדיה הוא רצח בין 11 ל-40 מיליון איש, יש הערכות שונות גם. שלט פי שניים וחצי זמן מהיטלר, וזה באמת הבדל.
אני מסכים לגמרי שאין מה להשוות ביניהם, כמו שכתבתי הגרמנים רצחו כעם, וכמו שאתה אומר - מתוך אג'נדה.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
14060 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
ומאחר ובדיון הוזכר רצח באופן ישיר הדבר נכון שבעתיים. אשר על כן, הייתי מציע שלא להתבסס על נתון כללי מוויקיפדיה. יש צורך בפירוט כלשהו של הנתונים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18924 הודעות, 100 מדרגים, 200 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
וזה גם הבדל, שאף אחד שם לא ידע מה הולך באמת.
בכל מקרה, כשיש טווח כזה אז המינימום די ברור, וגם קראתי על זה בעבר, עכשיו רק וידאתי בויקיפדיה.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
14060 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
יהיה אשר יהיה, לא נכנס לקטגוריה של רצח ישיר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18924 הודעות, 100 מדרגים, 200 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
השמדת צ'צ'נים וכאלה - השמדה שיטתית, ככל הידוע לי, לא יודע מספרים.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
14060 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
קיצור, כל הסוגיה הזו דורשת עיון וביסוס על נתונים.. בכל מקרה מעניין מאוד.
אגב אם הימלר היה מקבל את ההזדמנות שלו, זה היה מסתיים בעשרות מיליונים של מתים במזרח אירופה. האידיאולוגים שלו כבר עמלו על תכנית ל-20 שנה קדימה- "תכנית הכללית של המזרח" (Generalplan Ost)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18924 הודעות, 100 מדרגים, 200 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
10445 הודעות, 75 מדרגים, 137 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש מן הסתם לא מעט חיילים יהודים בצועדים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.20
2852 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לנו יש דבר נהדר , שלא היה אז, נשק גרעיני, ככה שאנחנו היהודים, לא נלך כצאן לטבח עוד פעם, על זה רק הסבים שלהם יכולים להתרפק.
ראינו כמה מהחבר'ה המובחרים שלהם באים לקורס במתקן אדם בזמנו, בואו, החי''ר שלנו מפרק אותם(מה גם כאשר בוצעו אימוני קרב מגע בינינו לבינם החיילים שלנו היו באטרף).
אז לא להתרגש, עוד שניה הטורקים גומרים שם את כל הגברים ולוקחים את הנשים שיהיו שפחות שלהם בהרמון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12247 הודעות, 51 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם מדינת ישראל לא מתנגדת למה שעושים באוקראינה אז למה לגרמנים אסור?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.20
2852 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12247 הודעות, 51 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.14
1036 הודעות, 7 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואף על פי כן, רעיון טוב ממלחמה, רעיון טוב משנה את העולם.
קפיטליזם מול קומוניזם. רעיון מול רעיון...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.14
35678 הודעות, 157 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
במקום
90 מעלות שמאלה
הוא מראה
10 מעלות ימינה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
2586 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מלא זרים מכל הסוגים ובשנים האחרונות מליון סורים, אוירה שמאלנית פרוגרסיבית, קוסמופוליטנית, התאבדות לאומית, 1.4 ילדים בממוצע לאשה, בישראל אצל היהודים זה 3. גרמניה כל כך לא במקום הזה. יש כמובן ניאו נאצים, אבל הרעיון שהם יקימו צבא לכבוש את אירופה מגוחך.
https://www.youtube.com/watch?v=vOkD6CCngj0 What a scary video.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
14060 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.8.20
854 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18924 הודעות, 100 מדרגים, 200 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.14
12718 הודעות, 214 מדרגים, 414 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
ליצירת קשר alexmehakarmel at gmail
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
14060 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
11218 הודעות, 130 מדרגים, 233 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
חשב שלעשות מצעד צבאי גרמני עם לפידים זה רעיון טוב. אף אחד בדרך לא הרים גבה או חשב שיש עם זה "בעיה גרמנית". זה בפני עצמו מעיד הרבה על איפה הם נמצאים בראש ובתודעה עכשיו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
84836 הודעות, 302 מדרגים, 393 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מציע לכל מי שרוצה להשתחרר מהשיעבוד לקונוטציות שתהליך עיבודן מעורר רגשות באופן אוטומאטי אך מדלג על השכל הישר.
אין שום קשר בין גרמניה של אז לזו של היום. אין חייל אחד בסרטון הזה שקיבל אי פעם פקודה לפגוע ביהודי בגלל שהוא יהודי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
287 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18924 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
אבל ג'רום ק. ג'רום כבר ידע לומר - "על פי השקפתם מדובר בציות עיוור לכל דבר עם כפתורים...עד כה בורך הגרמני בממשלה טובה להפליא. אם דבר לא ישתנה הרי שחייו ימשיכו להיות טובים. צרותיו יחלו רק אם יקרה משהו למכונת הממשל."
ואז הגיע ממשל כזה, וקרה מה שקרה.
אז עכשיו נכון שאין שום פקודה, והם מלאי חרטה ובלה בלה בלה. אבל הם עדיין גרמנים, וזה עם מפחיד, והתמונות הללו מעוררים צמרמורת כי הן מזכירות מי זה העם הזה, באופי שלו, ומה יקרה הפעם הבאה.
השכל הישר דווקא אומר שגרמנים הם גרמנים. הבעיה הגרמנים היא לא שהם כולם רוצים לרצוח כל היום, אלא שהם מכונה חסרת עכבות, לפי תכנות.
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
84836 הודעות
בתגובה להודעה מספר 42
את שלי אמרתי. אין כלום במצעד הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.14
12718 הודעות
בתגובה להודעה מספר 50
ליצירת קשר alexmehakarmel at gmail
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
84836 הודעות
בתגובה להודעה מספר 56
אם כבר הן מראות שהמגיבים סובלים מעודף רגישות ומהתניות אמוציונליות שלא קשורות לכלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.16
2227 הודעות, 13 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מצעד הלפידים הוא טקס מסורתי שהתחיל ב 1838 (כמעט מאתיים שנה) בסגנון תנועות הנוער להענקת פרסים ועיטורי הצטיינות. לא יותר ולא פחות.
והלוואי, ממש הלוואי שהאיום הגרמני היה הדבר הכי מפחיד שמכוון נגד ישראל. אויבי ישראל המסוכנים ביותר נמצאים כאן בתוך הארץ הזו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
12309 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
הוורמאכט היה צבא סדיר שלחם בחזית אמנם היו שטופי מוח אך לא רק נגד יהודים.. מי שעסק ברצח והשמדה היו ה ss שקיבלו פקודות ישירות לרצוח יהודים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
84836 הודעות, 302 מדרגים, 393 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
נכון שהיו זרועות ייעודיות אבל זה היה צבא שחי במדינה ולפיה היהודים הם גזע נחות שיש להגבילו, גם בחוק, ולבסוף אף להשמידו.
אין שום קשר בין אז להיום חוץ מהשם(גרמניה). כלום.
ואין שום אמירה בשימוש בכמה לפידים... נאדה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.5.15
1693 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
12309 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
אני מכיר כל שביב של היסטוריה ממלחמת העולם ה 2 אני אומר שבמאקרו לא הוורמאכט עסק בהשמדה ורצח של אזרחים.. בעיקר ה ss והיידריך. בהחלט הצבא הגרמני ביצע פשעים מטורפים אבל לא רק נגד יהודים אלא בכלל נגד כולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
14060 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
אתה צודק שזה לא היה עיקר ייעודם והם לא היו מעורבים באותה מידה כמו הס"ס.
מה שמעניין הוא התהליך שעשה הפיקוד העליון של הוורמאכט, שעל פי רוב היה נגוע באידיאולוגיה ימנית שמרנית אבל לא נאצית, מהתבוננות מהצד ואפילו ביקורתיות כלפי הס"ס (היו מספר קצינים בכירים שכתבו דו"ות מזועזעים על מעשי התועבה של הס"ס נגד פולנים ויהודים) ועד לשותפות פעילה בפשעים שאלו ביצעו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
11218 הודעות, 130 מדרגים, 233 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
והבעיה הראשית היא לא "אויי ויי, הנאצים חוזרים". הבעיה היא עם עם רצחני ונורא שמתנער כל יום מעברו ופשעיו והופך את עצמו ברוויזיוניזם היסטורי לקורבן ולא לפושע. זה בולט בהרבה תחומים והמקרה הזה הוא אחד מהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
14060 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מהשלטון הקומוניסטי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
11218 הודעות, 130 מדרגים, 233 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
גרמניה כבר שנים כמדיניות מודעת מחוללת רוויזיוניזם היסטורי בתהליך שבו היא למעשה מתנערת מעברה כאילו היו נאצים שנחתו מעולם אחר ולקחו את האומה הגרמנית החפה מפשע בשבי. יש ניסיון הולך וגובר להתנער מעברם ומפשעי סביהם וזה לא קשור כלל לימין הקיצוני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
14060 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
84836 הודעות, 302 מדרגים, 393 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
לא צריך לכפר על פשעים של הקרבת אחרים למען עמך ע"י הקרבת עמך למען אחרים.
אלמלא ההיסטוריה המחליאה שלה, גרמניה לעולם לא היתה פותחת את שעריה להמוני "פליטים" כפי שעשתה לפני מספר שנים.
הצורך שלה להראות שוב ושוב שאינה נאצית הינו אבסורדי בעיני. בדיוק כמו הצורך של ארה"ב להראות לכל העולם ואשתו עד כמה היא לא "גזענית"(גם אם זה אומר גזענות חוקית וממוסדת נגד לבנים).
על פשעי הנאצים לא ניתן לסלוח. בחירת הגישה למדינה הזו היום צריכה להיות אישית, אבל כיום לא ניתן לייחס לה כמדינה שום אלמנטים נאצים. לא חושב שאי פעם היתה מדינה שלקחה אחריות(במידת האפשר) על פשעיה כמו גרמניה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
18924 הודעות, 100 מדרגים, 200 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.17
4156 הודעות, 30 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.08
11507 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אגב, כבר עכשיו אפשר,(מה שקרוי) לזהות תהליכים. ..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7591 הודעות, 79 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.6.16
1397 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
63932 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
#ראש פרויקט ביבי צדיק315: אפשר להאמין רק ל"ישראל היום" ערוץ 20 ול"גלי ישראל". מה משותף לכולם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
11218 הודעות, 130 מדרגים, 233 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
11218 הודעות, 130 מדרגים, 233 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האוייב האיסלאמי בכנסת שערך מצעד לפידים בתור הזדהות עם הג'יהאדיסטים שעשו לינצ'ים ופרעות תשפא בכל רחבי הארץ ביהודים וקראו לשחרורם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.18
3721 הודעות, 23 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ההגירה המוסלמית לאירופה מביאה איתה פיגועים, אלימות ופגיעה כלכלית. בעוד כמה עשורים, המצב הבטחוני באירופה יהיה קשה הרבה יותר מהמצב היום. מה אירופה תעשה על מנת להשתיק את המוסלמים ולמצוא חן בעיניהם? תפגע במדינת ישראל כמובן. ככל שהמצב הבטחוני באירופה יהיה קשה יותר, כך הם יהיו עויינים יותר את מדינת ישראל ומי יודע מה עוד. אולי אפילו ייפתחו במלחמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
8884 הודעות, 38 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הניצחון למתמידים!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.18
3721 הודעות, 23 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
זה לא פחות גרוע משריפת בתי כנסת. וזה עוד בתקופה שהם "חברים" שלנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.16
2227 הודעות, 13 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
זה לא אומר שהם אוהבים את ישראל, אבל כדאי לדייק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.8.03
2427 הודעות, 22 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
1383 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תחשבו אם היום היו מחליטים לעשות מצעד- שמציג לראווה כלי נשק או לוחמים וכו
הדבר נשמע כל כך מנותק ולא עדכני - עברנו פאזה- לא רוצים להראות את הכוח שלנו בדרך זו.
היום זה אופי י למדינות טוטליטריות- סין צפון קוריאה קובה, כשגרמניה עושה מצעד- זה גם מעלה מן האוב תחושות קשות וגם סימני שאלה- למרות כל הקידמה הליברלית כביכול- זה מה שהם עושים???
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
14175 הודעות, 65 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
1383 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
לבין הצגה לעיני כל העולם ברחובות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.20
333 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.6.17
5030 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עדיין לא פורקו כמדינה היה צריך לפרק את גרמניה לחלקים ולסיים את הקיום שלה עד אז כולנו עדיין בסכנה מהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד