קצין וחייל נפצעו קל לאחר שמתנחל התיז עליהם גז פלפל

השניים הוקפצו ליישוב עדי עד שבבנימין בעקבות דיווח על כריתת עצים של פלסטינים על ידי נוער גבעות. אחד הנערים, שהיו רעולי פנים, ריסס מיכל שלם של גז מדמיע לתוך רכבם

זמן צפייה: 00:48

קצין וחייל צה"ל נפצעו קל הערב (רביעי) מגז פלפל שהתיז עליהם מתנחלסמוך ליישוב עדי עד שבבנימין. השניים, נציגי מנהלת התיאום והקישור (מת"ק) רמאללה, הגיעו למקום עם נציגים נוספים בעקבות דיווח על פשע שנאה על רקע לאומני שהתרחש במרחב, הם קיבלו טיפול רפואי במקום.

הקצין והחייל הגיעו למקום בעקבות דיווח על מתחלים שכרתו עצים של פלסטינים מהכפר מועייר המסוך כפשע שנאה. השניים הגיעו למקום עם פלסטיני שדיווח על המקרה, ושישה נערי גבעות, חלקם רעולי פנים, ירדו אליהם מהמאחז עדי עד. הם רצו אחריהם וניסו להרביץ לפלסטיני במוט ברזל. אחד המתנחלים התקרב לרכב של החיילים עם גז מדמיע, הכניס את ידו לרכב וריסס מיכל שלם בתוך הרכב על הקצין והחייל. הקצין והחייל יצאו מהרכב משתעלים ולא נושמים.

במערכת הביטחון בודקים מדוע חיילי גדוד נצח יהודה שהגיעו למקום לא עצרו את המתנחלים במקום. המקרה הועבר לטיפול המשטרה.

מתנועת "שלום עכשיו" נמסר בתגובה לאירוע כי "בחסות העלמת העין הממשלתית, הטרור המתנחלי ממשיך להרים ראש. כששותקים על אלימות כלפי פלסטינים ופעילי שמאל, מתעוררים עם תקיפות חיילים. ממשלת ישראל חייבת לשים סוף לאלימות המתנחלים שהפכה כבר לעניין שבשגרה ולפעול למיצוי הדין עם הפורעים".