י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"חוויה מדהימה"

הסגן מ'מרצ' חשף: ביקרתי בישיבה והתרגשתי • צפו

סגן שרת הכלכלה, יאיר גולן סיפר מעל בימת הכנסת כי ביקר לפני כשנתיים בישיבת מיר בירושלים והתרגש לראות בעלי בתים המשלבים עבודה ולימוד תורה • צפו בדבריו

הסגן מ'מרצ' חשף: ביקרתי בישיבה והתרגשתי • צפו
ישיבת מיר בירושלים צילום: באדיבות המצלם

סגן שרת הכלכלה, יאיר גולן מסיעת 'מרצ', הפתיע היום (רביעי) במליאת הכנסת, כשסיפר על רגעים מכוננים שחווה בעת ביקור שערך לפני כשנתיים בישיבת 'מיר' הירושלמית. לדבריו הוא ראה שם אנשים שמשלבים עבודה ולימוד.

"הייתה לי חוויה באמת מרגשת לפני כשנתיים, הלכתי לראות לימודים בישיבת מיר בירושלים. נכנסתי בשעה רבע לחמש, החוויה הייתה מדהימה", סיפר סגן השרה, גולן מעל בימת הכנסת.

"ראיתי אנשים פשוטי עם, אנשים עובדים, סוגרים את התריס בחנות, לוקחים את הספר ועולים לישיבה. ראיתי את רצונם לשלב חיים רוחניים בחיים הגשמיים", כך גולן.

לדברי הסגן מ'מרצ' בביקורו בישיבה הוא ראה מגמה בציבור החרדי. "מבחינתי ראיתי אנשים שעובדים, אך לא מזניחים את מה שהם מאמינים בו, את רצונם לשלב חיים רוחניים בחיים גשמיים ולשלב משהו שהוא חורג משגרת היום-יום הקשה והשוחקת".

"אני חושב שהמודל הזה צריך לחול על אוכלוסיות הולכות וגדלות בחברה החרדית", הדגיש סגן השרה גולן ואמר כי "חייבים כולנו לחתור להקטנת העוני ולהגדלת הרווחה הכלכלית".

מרצ ישיבת מיר יאיר גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד