טרגדיה בבירת רוסיה: אם בשנות ה-30 לחייה גרמה למותם של שני ילדיה אחרי שקפצה מחלון דירתה בקומה ה-19 בעודה אוחזת בשניהם. על פי החשד, אולגה זרקובה שמה קץ לחייה אחרי שלקתה בדיכאון אחרי לידה (PPD).

גורמים המעורים בפרטי המקרה סיפרו שהאם בת ה-33 השאירה אחריה מכתב התאבדות ובו ציינה כי היא "לא רוצה להשאיר את ילדיה בעולם אכזר וקשה כל כך". גופות הקורבנות נמצאו שרועים ללא רוח חיים על המדרכה, אחרי שצנחו אל מותם מגובה של כ-60 מטרים.

זרקובה, אשתו של קצין בצבא הרוסי, ילדה את בנה השני רק לפני חודש, בעוד בנה הבכור חגג רק לאחרונה את יום הולדתו ה-3. "היא התלוננה בפני חבריה על כך שלקתה בדיכאון אחרי לידה", סיפר אחד החוקרים לסוכנות ידיעות מקומית. "לטענתם, היא הרגישה בודדה וסחוטה נפשית".

עדי ראייה סיפרו שבעלה היה המום כשהגיע לזירת האירוע. משטרת הבירה פתחה מאז בחקירה של נסיבות הטרגדיה, בזמן שפסיכיאטרים פועלים לאבחן את מצבה הנפשי של זרקובה על פי ההיסטוריה הרפואית שלה.

לפני קצת יותר משנה גם בבודפשט דווח על מקרה טרגי של התאבדות שגבה יותר מנפש אחת, כאשר גבר קפץ אל מותו מקומה 14 של בניין רב קומות – וצנח היישר על אישה שעברה מתחת עם עגלת תינוק. האם נהרגה בעקבות התקרית, בזמן שהתינוקת שרדה בעגלה עם פציעות קלות.

 

מתמודדים עם מחשבות אובדניות? אל תהססו לפנות לעזרה

ער"ן - עזרה ראשונה נפשית במספר הטלפון 1201

ניתן לפנות גם במייל דרך עמוד האינטרנט