Skip to content

הסניגוריה הציבורית: משטרת ישראל רמסה ברגל גסה את זכויות החשודה ברצח

המטפלת הזרה נעצרה בחדרה בחשד כי רצחה את המטופלת שלה - נשלחה היום לבדיקה פסיכיאטרית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בדיון שנערך היום (רביעי) בבית המשפט בחדרה, הוחלט על הארכת מעצרה של המטפלת שנעצרה אמש בחשד כי רצחה את המטופלת שלה ושליחתה לבדיקה פסיכיאטרית. לפי החשד המטפלת נתינה זרה כבת 30 ממולדובה, רצחה את המטופלת שלה, קשישה בת 97, בחדרה.
הקשישה נמצאה ללא רוח חיים בדירתה כבר אתמול בשעות הבוקר. בני משפחתה של הקשישה הזעיקו את מד"א, שנאלצו לקבוע את מותה במקום. במקביל, חוקרי המשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע תוך שאספו ממצאים וגבו עדויות.

זירת הרצח (צילום: משטרת ישראל)

רק בשעות הערב, חלה התפתחות דרמטית באירוע, ובמשטרה החליטו לזמן לחקירה את המטפלת. בתום חקירתה, הוחלט לעצור אותה בחשד לרצח המנוחה. חקירת האירוע הועברה ליחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) מרחב מנשה, והחשודה הובאה היום לדיון בבית המשפט, שם בקשה המשטרה להאריך את מעצרה.

עו"ד ענת חולי שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את המטפלת שחשודה ברצח: "מצער מאוד שמשטרת ישראל רמסה ברגל גסה  את זכויותיה של חשודה שנמצאת במצב נפשי קשה. מצופה שהמשטרה תקפיד על חוקים במיוחד שמדובר באנשים שנמצאים במצב נפשי קשה ונעדרים כל תמיכה. לאור מצבה בית המשפט קיבל את בקשתנו והורה לשלוח אותה לבדיקה פסיכיאטרית". מעצר המטפלת הוארך בשישה ימים עד ה 19/10/21.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן