שתף קטע נבחר

צילום: AFP

"פציעתו של רובן אינה חמורה, ימריא לדרא"פ"

התקשורת ההולנדית טוענת כי הכוכב שנפצע ב-1:6 על הונגריה יהיה כשיר למונדיאל. המאמן ואן מרוויק: "לא אזמן לו מחליף, אני רוצה להעניק לו סיכוי להשתתף בטורניר"

בנבחרת הולנד כבר הרגישו איך חלום המונדיאל נגוז עבורם בפעם המי יודע כמה, בשעה שאריין רובן נפצע בשלהי הניצחון 1:6 על הונגריה בשבת. למרות ההערכות הראשוניות לפיהן כוכב באיירן מינכן יחמיץ את המונדיאל, מסתבר כי לאחר בדיקות שנערכו לו נודע כי הפציעה בשריר רגלו השמאלית אינה כה חמורה, כך לפחות טוענים כלי התקשורת בהולנד.

 

"החלטתי שלא לזמן מחליף לרובן", אמר הערב (א') מאמן האורנג' ברט ואן מרוויק. "הוא אומנם הרגיש דקירה חדה בשריר בזמן שנפצע וזה דבר שלא מבשר טובות, אבל עדיין לא איבדתי תקווה לגביו".


רובן לאחר הפציעה. ואן מרוויק: "עדיין לא איבדתי תקווה לגביו" (רויטרס)

 

"אני רוצה להעניק לו כל סיכוי אפשרי להשתתף בגביע העולם, גם אם לא יהיה כשיר

למשחק הראשון - העיקר שאוכל לכלול אותו בסגל", הוסיף המאמן ההולנדי.

 

בכל אופן, בהתאחדות ההולנדית סירבו לאשר או להכחיש את הדברים והבהירו כי תשובה סופית תתקבל רק מחר. "אנחנו מקווים שנוכל לבשר חדשות טובות באשר למצבו של רובן", אמרה הדוברת מוניק קסלס.

 

הנבחרת ההולנדית, מינוס רובן שצפוי להצטרף בהמשך השבוע, נחתה היום בדרום אפריקה. באם יוכרע כי קשר באיירן לא יוכל ליטול חלק בטורניר, ניצבת בפני ואן מרוויק האפשרות לזמן לו מחליף עד 24 שעות לפני משחקה הראשון של הולנד בטורניר, שייערך ב-14 ביוני מול דנמרק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים