החמרה במצבו של איציק סעידיאן: לאחר כמה ימים שבהם נרשמה אווירה אופטימית סביב מיטתו של נכה צה"ל איציק סעידיאן, בעקבות שיפור שחל במצבו הרפואי, הבוקר (רביעי) הודיעה משפחתו כי מצבו הורע שוב. בשל ההידרדרות במצבו הבריאותי, ביקשו בני משפחתו של סעידיאן בשלב זה לא לבקרו, להניח לו להתאושש ולהתפלל לשלומו.

בשבוע שעבר בישרה אחותו, לאה סעידיאן, כי חל שיפור משמעותי במצבו והוא שב להכרה - 5 חודשים לאחר שהצית את עצמו במשרדי אגף השיקום בפתח תקווה, במחאה על הטיפול שקיבל. "לא ציפינו שזה יקרה כל כך מהר, כי אמרו לנו שזה יקרה לקראת סוף החודש. לפני כשבוע החלו להוריד את המינונים ולאט-לאט היו כל מיני תגובות עם העיניים או האצבעות של הידיים, לאט-לאט הוא מגיב. הוא הצליח לתת לי נשיקה עם השפתיים", סיפרה.

אחיו אבי סיפר היום בגל"צ: "הוא עדיין מוגדר בסכנת חיים. הגבלתי את הכניסות והביקורים. מבקשים בחודש הקרוב לא להגיע למחלקה ולהפסיק עם הטלפונים, ברור שהרצון טוב והוא התרגש מהמחווה, אבל הוא מתאמץ בכל מילה וזה מכביד עליו". 

 עם המשך השיפור במצבו בימים האחרונים זכה איציק לביקור משורה ארוכה של אנשים ומפורסמים, ביניהם שר הביטחון בני גנץ, ח"כ בצלאל סמוטריץ' והזמר אביב גפן. "העובדה שאיציק התעורר ומתקשר היא נס, ולידיה אמו ביקשה שכולנו נמשיך להתפלל לרפואתו", כתב סמוטריץ' בטוויטר.