שתף קטע נבחר

לימור מזרחי חוזרת לליגת העל: כעוזרת מאמן

אחת השחקניות המעוטרות בתולדות כדורסל הנשים הישראלי מצטרפת לקבוצה מעיר היהלומים: "שמחה מהחזרה לליגת העל, מרגישה שזה המקום הטבעי שלי"

אליצור מכבי נתניה ממשיכה לבנות את עצמה לקראת העונה הבאה והערב (א') הצטרפה לצוות המקצועי של הקבוצה לימור מזרחי.

 

מזרחי, אשר תחגוג החודש יום הולדת 40, נחשבת לאחת הכדורסלניות הגדולות בישראל בכל הזמנים. היא גדלה בבני יהודה ועברה כמעט בכל קבוצות ליגת העל, כמו אליצור חולון, אליצור רמלה, רמת השרון, רמת חן, בני הרצליה ונירוסופט כרמיאל.

 

מזרחי זכתה בארבע אליפויות (92/93 ו-93/94 עם חולון, 97/98 עם רמלה ו-02/03 עם רמת השרון), ארבעה גביעים (89/90 עם בני יהודה, 92/93 ו-93/94 עם חולון ו-02/03 עם רמת השרון) ונבחרה לאחרונה לספורטאית העשור של מדינת ישראל.


מזרחי בפעולה כשחקנית. הפעם על הקווים (צילום: עדו רוזנטל)

 

היא היתה השחקנית הישראלית הראשונה ששיחקה בליגה מקצוענית בארצות הברית, ה-ABL, שם כיכבה בניו אינגלנד בליזארד. כמו כן, זכתה בדאבל עם קיי.אר . ריקיאוויק האיסלנדית, אליפות פולין עם גדיניה ואליפות קרואטיה במדי גוספיץ'. את גדיניה אף הוליכה לגמר היורוליג לנשים והיתה השחקנית הישראלית הראשונה שהגיעה למעמד מזה מאז ומעולם. כמו כן, שיחקה במכללת מרילנד בארצות הברית.

 

"אני מאוד נרגשת לחזור למגרשים, הפעם בתפקיד עוזרת מאמן", סיפרה מזרחי. "אני מאוד שמחה מהחזרה, כיוון שאני מרגישה שזה המקום הטבעי שלי, ואני מרגישה שייכת לליגת העל. יש לי רצון עז להעביר ולתרום מהניסיון וההיכרות שלי עם הליגה. בכל אופן, יהיה מעניין לשתף פעולה עם שחקניות, הפעם מהצד השני של קווי המגרש".

 

"רוצה לציין שכבר בפגישה הראשונה ביני לבין זהר רייזמן, היתה כימיה טובה", הוסיפה מזרחי. "אני מרגישה שנוכל לתרום אחד לשנייה המון, כל אחד מהניסיון שלו. עוד מוקדם מדי מבחינתי להציב מטרות ובימים הקרובים נתמקד בהמשך בניית הקבוצה. המגמה היא להמשיך את התנופה מאותה הנקודה ולהיות בין אחת הקבוצות המובילות בליגה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לימור מזרחי
צילום: עוז מועלם
מומלצים