האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
פיצול אישיות משהו ....🤔 |
שלדג |
13.10.21 09:58 |
1 |
אחלה. בדיוק מכונת הכביסה הפסיקה לסחוט. יש מצב אתה בא לתקן? |
יוןויוןויוןוי |
13.10.21 10:00 |
2 |
נוכל אמיתי. כשמדבר עם בוזי אז הוא מת עליו |
מחפש בנרות |
13.10.21 10:03 |
3 |
איש עסקים |
חלוץ שפוי |
13.10.21 10:24 |
12 |
עיתונאי יישר! |
נואם_בחסד |
13.10.21 10:25 |
15 |
העיסה מעידה על ה'נחתום' שבחר בו לעד מדינה ועוד מרכזי.... |
יאצק |
13.10.21 10:36 |
19 |
האיש הולך בזהירות בשדה המוקשים הפוליטי |
במבה |
13.10.21 14:44 |
66 |
תגובה אפשרית של גליקמן: הסתירות רק מוכיחות ומחזקות את אמינותו של העד ישועה. |
ישראל_ק |
13.10.21 10:07 |
4 |
עצוב כמה שאתה צודק |
Bold eagle |
13.10.21 12:55 |
61 |
זה שקר או אמת? הוא נתן סימן? |
אלי הסיני |
13.10.21 10:09 |
5 |
חחחח הבן אדם הזה ענק😂😂😂 |
Applesheep |
13.10.21 10:09 |
6 |
מתי הוא משקר ומתי הוא דובר אמת? |
HappyBD |
13.10.21 10:11 |
7 |
שוב הספינולוגים בפעולה...העד השני כבר הקריס את הספינים ויש עוד מאות עדים |
אקטואלי |
13.10.21 10:11 |
8 |
איזה ספינים הוא הקריס? את זה שהוא טען ששרה נתניהו התערבה בגלל שישועה אמר לו שהיא צעקה עליו? |
ישראל_ק |
13.10.21 10:15 |
9 |
כי די ברור שהעד הזה תודרך בצורה עי הפרקליטות בצורה גרועה. הוא זורק מסרים ללא תמיכה ומוריד את אמינותו |
Kayser Soze |
13.10.21 10:21 |
10 |
את הספינים שלא הייתה התערבות קיצונית של אנשי נתניהו ואלוביצים בוואלה לטובת ביבי ושרה |
אקטואלי |
13.10.21 10:41 |
22 |
זה אתה אומר,אבל המציאות בהחלט אחרת ולא מפריעה לך.וואלה היה אתר רעיל, בעיקר נגד נתניהו. אגב, זה מדעי |
Kayser Soze |
13.10.21 10:55 |
26 |
כל ה''מחקרים'' אלה ספינים של ביבי, זה עובד רק על תמימים. יש עוד 300 עדים וגם נשמע את האלובצים |
אקטואלי |
13.10.21 10:59 |
32 |
התגובות האלו מגיעות מתוך פוזיציה מובהקת - לא מתאים לך |
נחום תקום |
13.10.21 11:13 |
46 |
לא קשור לפוזיציה יש ראיות רבות וחזקות נגד נתניהו. שוחד פוליטי לאורלי לוי ולחמאס זה חוקי, לאלוביץ ומוזס-לא חוקי |
אקטואלי |
13.10.21 12:33 |
55 |
לפחות לפי קריאת התגובות שלי זה מאוד מאוד מתאים לו |
Bold eagle |
13.10.21 12:57 |
62 |
בקש החזר ממשרד החינוך, כל המורים ללימוד הבנת הנקרא נכשלו |
dudi_du2 |
13.10.21 10:56 |
27 |
אלוביץ' יכול לדרוש מה שבא לו. הוא עורך העיתון והוא קובע מה יהיה הקו של העיתון. |
Serge |
13.10.21 10:56 |
28 |
אבל יש הוכחות שאנשי נתניהו פנו לאלוביצים כדי לשנות את הסיקור, ויש ראיות מדוע זה היה חשוב לאלוביצים |
אקטואלי |
13.10.21 11:01 |
34 |
אין לך מושג מה אתה כותב ומה הפרקליטות טוענת |
BEBO |
13.10.21 11:05 |
37 |
יש לי מושג טוב. הייתה עסקת שוחד לכאורה. רק מי ששואב את המידע שלו רק מהסיפנולוגים לא באמת מכיר את האמת |
אקטואלי |
13.10.21 11:10 |
41 |
תציג ראיה לעיסקת השוחד הזאת |
Serge |
13.10.21 11:14 |
47 |
שוחד מבוסס על שלושה יסודות; מתת, תמורה ויסוד נפשי |
BEBO |
13.10.21 11:24 |
50 |
ההיענות הייתה חריגה מאוד, נדמה לי כ-200 פעם, לא דומה לשום מקרה של פוליטיקאי אחר |
אקטואלי |
13.10.21 12:36 |
58 |
Lol ''לא דומה לשום מקרה של פוליטיקאי אחר.'' אתה אומר את זה על סמך מה? |
חלילן מהמלין |
13.10.21 12:45 |
59 |
כי אחרים עשו בקטנה, רק לביבי הייתה אובססיה מטורפת לתקשורת. הספינים נופלים אחד אחרי השני... |
אקטואלי |
13.10.21 12:48 |
60 |
שוב - על בסיס מה אתה אומר את זה? |
חלילן מהמלין |
13.10.21 14:33 |
65 |
העד השני לא הקריס כלום |
מדמחיסט |
13.10.21 10:54 |
25 |
גליקמן זה אתה ?? |
David Sword |
13.10.21 13:16 |
63 |
היתה צריכה לחשוב על זה לפני שהתערבה במינויים |
תשבץ |
13.10.21 10:22 |
11 |
איך לא מבטלים את המשפט? כתב אישום ברמה של פנאי פלוס/ ''על בנים ועל בנות'' של מעריב לנוער |
BlackHawkIL |
13.10.21 10:24 |
13 |
++ |
מזל דלי |
13.10.21 10:26 |
16 |
אתה לא יודע שאסור לעצור בעליה בשביל הנחש? (העליה למצדה). נגעת נסעת.. ההצגה חייבת להמשך |
Kayser Soze |
13.10.21 10:57 |
30 |
חחח הכל קורס לכם |
Braveheart |
13.10.21 10:25 |
14 |
מה זה קרסו.. התאדו.. הם כבר מתרסקים שלוש שנים ללא הפסקה 🙀 |
איזי מהחונטה |
13.10.21 10:28 |
17 |
מה עם עסקת טיעון איזי? |
אלון_2407 |
13.10.21 10:35 |
18 |
הזהרתי את ביבי אבל הוא לא הקשיב לי |
איזי מהחונטה |
13.10.21 10:39 |
21 |
לכל בר דעת ברור שמטרת התיקים הייתה לגרום לביבי לזוז הצידה מהפוליטיקה |
אלון_2407 |
13.10.21 10:56 |
29 |
לדעתי אתה טועה ולא קורא את המפה נכון. ביבי לא יחזור לראשות הממשלה |
איזי מהחונטה |
13.10.21 11:00 |
33 |
לדעתי הנבואה ניתנה לשוטים |
אלון_2407 |
13.10.21 11:04 |
36 |
לגבי חפץ לא מדובר על נבואה. לגבי העתיד הפוליטי של ביבי מדובר על דעתם של הרבה חברי |
איזי מהחונטה |
13.10.21 11:07 |
38 |
הבהילו אותנו לגבי ישועה ומבהילים אותנו לגבי חפץ |
אלון_2407 |
13.10.21 11:09 |
39 |
אני לא הם. אני אני. אני מהתחלה טענתי שחפץ הוא העד המרכזי |
איזי מהחונטה |
13.10.21 11:13 |
45 |
דווקא עד מדינה הוא העד הפחות אמין מכל השורה הארוכה והמיותרת הזאת של עדים |
Serge |
13.10.21 11:09 |
40 |
יש רק בעיה אחת בתיזה שלך.. אתה לא השופט. כל תיק שחיתות תלוי בעיקר בעדי מדינה |
איזי מהחונטה |
13.10.21 11:11 |
42 |
ברור שאני לא השופט. |
Serge |
13.10.21 11:25 |
51 |
ביבי עשה טעות ( אישית שהלך לבחירות האחרונות. טעות ענקית..זה יתנקם בו גם בתוצאות המשפט |
איזי מהחונטה |
13.10.21 11:31 |
52 |
זה כי סמך עליך כשאמרת לו שגנץ לא יעבור את אחוז החסימה... |
צידלקט |
13.10.21 12:33 |
56 |
כן זה היה תרגיל מתוחכם שלי |
איזי מהחונטה |
13.10.21 12:34 |
57 |
כי ככה נראה משפט ראווה שכל מטרתו לרדוף את ביבי עד שיפרוש מהפוליטיקה ולא יהווה יותר איום על השמאל |
Serge |
13.10.21 10:58 |
31 |
עכשיו הוא חנפן. בן אדם צבוע. |
עמלץ פלד |
13.10.21 10:37 |
20 |
החלאה הזה צריך להיות על דוכן הנאשם ולא עד… |
kitzz |
13.10.21 10:42 |
23 |
נראה לי שהוא ... וגם.... אבל זה לא סותר. הבן אדם הזה מושחת. וגם הם אמינים לפעמים עם הוכחות |
עמלץ פלד |
13.10.21 10:43 |
24 |
את קצב הרשיעו על עדות עוד יותר מחוררת מזאת כשהמתלוננת משנה גירסאות כל שני וחמישי ונתפסת בשקר אחר שקר |
Serge |
13.10.21 11:02 |
35 |
הכי נכון שיש ++++ |
אמא אווזה |
13.10.21 11:12 |
44 |
ביזיון למערכת המשפט כל החרה של המערכת הזאת צף. |
בומבילה |
13.10.21 11:11 |
43 |
מרגיש צורך לתקן... זה לא אומר שזה על דעת עצמו? |
GaggeR |
13.10.21 11:14 |
48 |
מעניין מה העלו מהאוב בשביל לשלוט בו. |
עפרנח |
13.10.21 11:15 |
49 |
יהיה מעניין לראות את גחמות הרל''ביבוטים בכלל והסמאל בפרט בקריסה. |
i_lan |
13.10.21 12:28 |
53 |
רוב העיתונאים הם כאלה שיבולים, מתכופפים לפי כיוון הרוח. |
סמולני_מפוכח |
13.10.21 12:29 |
54 |
רק ביבי דובר אמת , בבית אדם ישר לא אוהב כסף. |
דורון |
13.10.21 14:07 |
64 |
חבר מתאריך 26.11.20
1904 הודעות, 103 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ים ? יבשה ? ים ? יבשה ? ים ים ים !!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.17
3503 הודעות, 57 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.04
12315 הודעות, 93 מדרגים, 170 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כשמדבר עם ליברמן, מת עליו. כשמדבר על ליברמן עם אחרים, "הרוסי" ההוא. או המולדבי וואטאבר. ואותו דבר, לאבירם אלעד אומר שדרה צורחת עליו בטלפון (ומשקר) וכשמדבר עם מקורב לנתניהו, אז כואב הלב. איכססססס. עד מדינה קלאסי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
41204 הודעות, 190 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכר לכול אחד מה שהוא רצה לשמוע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.8.21
123 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
15000 הודעות, 154 מדרגים, 280 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
10309 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
ועכשיו במשפט, הוא אומר דברי אמת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
32197 הודעות, 122 מדרגים, 236 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.6.17
9965 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.11.16
2519 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.21
135 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.19
907 הודעות, 4 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
63868 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
#תרוצי ביבי: ארסנל של מאות "הסברים" הקשורים בטפלון. הוא לא ידע, לא התכוון, המצב שונה, אחרים אשמים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
32197 הודעות, 122 מדרגים, 236 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מיותר לציין שישועה לא דיבר איתה מעולם.
נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18652 הודעות, 97 מדרגים, 162 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
המשפט מזוהם קשות ואם יש שופטים נורמאלים, המשפט צריך להעצר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
63868 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
#תרוצי ביבי: ארסנל של מאות "הסברים" הקשורים בטפלון. הוא לא ידע, לא התכוון, המצב שונה, אחרים אשמים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18652 הודעות, 97 מדרגים, 162 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
כן, ביצעו מחקר (תתפלא, לא עי ביביסטים/בבונים/ צחצחים/בוטים), אלא עי טובי בנינו. שהריצו machine learning על הכתבות בוואלה, ומה הם גילו? נו, מה אתה חושב שהתגלה??
שנתניהו סידר מיליארד דולר לאלוביץ כדי לקבל בראש על בסיס שבועי.. טוב, בשביל זה צריך גם להוציא רבע מיליארד שח כדי להוכיח ההפך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
63868 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
#תרוצי ביבי: ארסנל של מאות "הסברים" הקשורים בטפלון. הוא לא ידע, לא התכוון, המצב שונה, אחרים אשמים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.08
3166 הודעות, 29 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מעולם לא הצבעתי ולעולם לא אצביע לנתניהו אך שקרי הפרקליטות מסוכנים לדמוקרטיה יותר מכל דבר אחר
כל אדם ישר והגון אמור להתקומם על כך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
63868 הודעות
בתגובה להודעה מספר 46
לא הצבעת לנתניהו,אבל תקין אותי אם אני טועה, אני מניח שאתה רוצה שהוא יהיה ראש הממשלה
#תרוצי ביבי: ארסנל של מאות "הסברים" הקשורים בטפלון. הוא לא ידע, לא התכוון, המצב שונה, אחרים אשמים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.6.17
9965 הודעות
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.09
20860 הודעות, 191 מדרגים, 345 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
אפילו אחד השופטים אומר לעד בפנים שהוא שקרן ואתה קורא לכך ספין.
לא יאומן.
ערוצי הטלוויזיה מתפרנסים מסכסוך וליבוי יצרים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
5243 הודעות, 50 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
ביבי יכול לדרוש עד מחר מה שבא לו מהחברים שלו כשם שללפיד יש חברים בתקשורת והוא יכול לבקש מהם מה שירצה.
זה עדיין לא מעיד על שוחד.
צריך להוכיח שוחד - ואת זה אף אחד לא הוכיח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
63868 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
#תרוצי ביבי: ארסנל של מאות "הסברים" הקשורים בטפלון. הוא לא ידע, לא התכוון, המצב שונה, אחרים אשמים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
31171 הודעות, 213 מדרגים, 425 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
הפרקליטות טוענת להיענות חריגה לנתניהו.
זו לא עבירה על החוק לנסות לשנות סיקור
we are fed up with being ruled by goyim
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
63868 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
#תרוצי ביבי: ארסנל של מאות "הסברים" הקשורים בטפלון. הוא לא ידע, לא התכוון, המצב שונה, אחרים אשמים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
5243 הודעות, 50 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.10.21 בשעה 11:26 בברכה, Serge
ביבי יכול לבקש מה שבא לו ממי שבא לו, במיוחד אם מדובר בחבר קרוב שלו. הוא יכול גם להציע לאחותך לצאת לדייט.
וזה שאדם כמו אלוביץ הגיע למסקנה שכדאי לו מאוד ללקק את עכוזו של ביבי כי הוא תלוי בביבי זה עדיין לא מוכיח שיש עיסקת שוחד. גם אני בעבודה מלקק לבוס שלי כי אני יודע שהקידום שלי והשכר שלי תלוים בו. זה עדיין לא אומר שיש בינינו שוחד. אגב, אני והבוס שלי חברי ילדות טובים. ומדי פעם הוא מבקש ממני דברים שלא קשורים לעבודה (כמו להכין לו קפה) ואני נענה. ואני גם תמיד משתדל למצוא חן בעיניו וחלילה לא להגיד עליו מילה רעה.
האם יש פה שוחד? לא!
כדי שיהיה שוחד צריך להיות הסכם ברור שבמסגרתו אני נותן לך א ואתה נותן לי ב. ואם לא תיתן לי א אז לא תקבל ב. האם ביבי איים מתישהו שאם הוא לא יקבל סיקור חיובי (אגב, אם לשפוט לפי הכתבות אז תכלס לא היה שום סיקור חיובי ורוב כתבות וואלה היו נגד ביבי כמו כל שאר התקשורת הממסדית) אז לא יהיה מיזוג? ברור שלא. אז אין שוחד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
31171 הודעות, 213 מדרגים, 425 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
הפרקליטות טוענת להיענות חריגה ( מתת) לפי ליאת בן הרי ישועה קושר בין המתת (היענות חריגה) לתמורה. אחרי העדות שלו והמסרונים נחשף שהוא נענה לכולם; בנט, גבאי, הרצוג, ליברמן…
אז גם אם הייתה היענות( מה שלא הוכח), היא לא הייתה חריגה
אם אין מתת אין יסוד לשוחד
we are fed up with being ruled by goyim
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
63868 הודעות
בתגובה להודעה מספר 50
#תרוצי ביבי: ארסנל של מאות "הסברים" הקשורים בטפלון. הוא לא ידע, לא התכוון, המצב שונה, אחרים אשמים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.09
4410 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
כי הפרקליטות הודתה שהיא לא בדקה את כמות ההענות לפוליטיקאים אחרים.
רק על סמך "התחושה" של ישועה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
63868 הודעות
בתגובה להודעה מספר 59
#תרוצי ביבי: ארסנל של מאות "הסברים" הקשורים בטפלון. הוא לא ידע, לא התכוון, המצב שונה, אחרים אשמים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.09
4410 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
יש לך איזה השוואה?
לא יזיק מדי פעם להתייחס לעניין ולהפסיק לחזור על מטרות שחוקות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
8523 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
שמע אני קורא את ההודעות שלך ואני מרגיש שאתה תאום גליקמן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
2912 הודעות, 23 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
77410 הודעות, 329 מדרגים, 627 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.16
33086 הודעות, 134 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
31305 הודעות, 120 מדרגים, 232 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18652 הודעות, 97 מדרגים, 162 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
29726 הודעות, 196 מדרגים, 344 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עוד ועוד סתירות , ממש הצגה של סתירות .
.בנט המגלומן השיל את ערכיו בשביל ג'וב פוליטי ושורה בקורות חיים. האיש הזה מסוכן ומושחת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
30778 הודעות, 99 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
11310 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
30778 הודעות, 99 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
הוא היה בטוח שהוא יזכה בבחירות.
בעיסקה שני הצדדים צריכים לתת נשהו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
11310 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
הפלא ופלא הוא עדיין כאן והתיקים?
בינתיים זה נראה שהולך על הפנים לפרקליטות המושחתת
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
30778 הודעות, 99 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
לגבי התיקים..
אמרתי מההתחלה.
הכל יקום או יפול על ניר חפץ.
הוא החוליה המקשרת
חפץ הוא שבישל גם את הקשר עם וואלה וגם את השוחד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
11310 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
נחכה לחפץ, אני לא כל כך פסימי
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
30778 הודעות, 99 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מרכז ליכוד.
אנשים שמצויים בפנוכו של בפנוכו.
הם טוענים שביבי לא יחזור לראשות הממשלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
11310 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
אני בוחר במציאות וימים יגידו, עד כה הפרליקטות עושה בושות.
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
30778 הודעות, 99 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
רק אנשים תמימים חשבו שביבי הרים טלפון למערכת וואלה והתחנן לסיקור אוהד.
חפץ יקדם את המשפט בשני הכיוונים.
גם נתינת השוחד וגם קבלתו.
חפץ היה המוציא לפועל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
5243 הודעות, 50 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
הבן אדם גם הולך לפתוח משרד עורכי דין. במי אתה חושב שהוא תלוי?
הוא יספר כל שקר אפשרי ובלבד שיניחו לו ולא ישלחו אותו לכלא ואפילו לא יטילו עליו קנס.
אני כבר לא מדבר על כך שאנשים קצת יותר אמינים ממנו האשימו אותו בשקרים ועל כך שהמשטרה והפרקליטות פשוט חגגו עליו עם חקירות פסולות ותרגילים אסורים שגובלים בעינויים וסחיטה באיומים.
הוא כבר הספיק לשקר גם כששינה גירסאות במשטרה בכתב התביעה נגד דורון בלומנפלד.
בקיצור, דווקא ניר חפץ, מבין כל העדים, הוא העד הפחות אמין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
30778 הודעות, 99 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
5243 הודעות, 50 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
אני פשוט מכיר את מערכת המשפט ואת החומר ממנו עשוים השופטים. ואני יודע שמדובר במערכת הרקובה ביותר במדינה שכל קשר בינה לבין צדק מקרי בהחלט וזה נכון עשרת מונים באחד משלושת המקרים:
1. מדובר בתיק שיש לארגונים הפמיניסטיים עניין בו, כמו לדוגמה כשגבר עומד מול אישה בבית המשפט (ולא משנה מי תבע את מי). במקרים כאלה הנטייה תהיה תמיד להעדיף את האישה - גם אם כל הראיות מצביעות לכך שהצדק הוא עם הגבר. יש פה ושם יוצאים מן הכלל אבל ב-99% מערכת המשפט תבוא לקראת האישה. זה יכול להתבטא בכך שהגבר ייענש על לא עוול בכפו. זה יכול להתבטא בכך שהאישה לא תיענש כשמגיע לה עונש כבד וכולי.
2. מדובר בתיק שיש לו עניין פוליטי. כלומר, כשהתובע או הנתבע הוא דמות מוכרת וידועה ומשפיעה שדעותיה הפוליטיות ידועות היטב. זה לא חייב להיות חבר ממשלה. זה יכול להיות גם אדם בכיר במשטרה או בצבא. במקרים כאלה השיקול הפוליטי (ומערכת המשפט שלנו היא פוליטית מכף רגל ועד ראש) הופך להיות השיקול העיקרי.
3. כשמדובר בתיק שבו מעורב אדם בכיר במערכת המשפט עצמה או מקורב שלו. גם פה אין מה לצפות לצדק. אם אותו אדם ביצע פשע הוא יחמוק מעונש. ואם אותו אדם תובע מישהו חף מפשע הרי שההרשעה מובטחת.
ולא, תיקי שחיתות ממש לא תלוים בעדי מדינה. עדי מדינה יש אולי כשמדובר במאפיה סיציליאנית שצריך להפיל אותה עד אחרון המאפיונרים.
אם ההרשעה פה תלויה רק בעדותו של אדם אחד, שהוא במקרה גם עד מדינה וגם עבר עינויים בחקירות וגם יודע שיש לו את כל הסיבות לשקר לרעת נתניהו כי זה הדבר היחידי שיציל אותו מכלא ויבטיח את עתידו כמשפטן והוא גם נסחט - אזי אם אכן תהיה הרשעה היא לא תהיה שווה כלום. במקרים כאלה דרושות עוד ראיות מלבד ראיה בודדת שכזאת.
בכל אופן, כמו שאמרתי - אני די בטוח שתהיה הרשעה כי מערכת המשפט והשמאל לא יכולים להרשות לעצמם זיכוי. בכירים במערכת המשפט כבר התבטאו בעבר שלעיתים קרובות מדי הם עושים עוול במטרה להציל את מערכת המשפט מבושה נוראית וכדי למנוע מצב של פגיעה באמון הציבור. אם יהיה פה זיכוי הפרקליטות תקרוס. זה לא סתם איזה בחור רוסי שלא מעניין אף אחד (רומן זדורוב). כאן מדובר בראש ממשלה. אם יתברר שתפרו לראש הממשלה תיק זה יהיה הסוף של הפרקליטות. הם לא יכולים להרשות זאת לעצמם. ולכן אני מניח שתהיה פה הרשעה ואז כדי לצאת "בסדר" מכל הסיפור הזה לא יוטל עונש כבד על ביבי, שהרי אם המטרה כבר הושגה וביבי הורשע אין סיבה לרדוף אותו עוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
30778 הודעות, 99 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
ביבי גם טעה שלא שמר את חפץ מספיק.
אתה לא נותן למישהו שיודע עליך הכל, להסתובב ככה בלי פחד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.20
2906 הודעות, 22 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
לפעמים, אתה צודק וכולם טועים, אבל האם אתה בטוח שזה הפעם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
30778 הודעות, 99 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
5243 הודעות, 50 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
ישראל לא המציאה את השיטה הזאת. משפטי ראווה פוליטיים היו קיימים מאז ומעולם.
אם היה מדובר בתיק פשוט שבו יש ראיות ברורות הכול היה נגמר תוך חודש.
משפט שמתארך מעיד על כך שאין שום ראיה ושום כלום והמערכת מחפשת איך לצאת מזה.
ברור שאם החליטו לתפור תיק אף אחד לא יזכה אותו. אבל עכשיו צריך למצוא את התירוץ המתאים להרשעה וזה לא פשוט. אז ימרחו זמן ויחפשו את התירוץ.
במדינה נורמטיבית מספיק שעד משנה את גירסתו ולו פעם אחת או נתפס ולו בשקר אחד קטן - וכל העדות שלו נפסלת. הוא הופך להיות פסול עדות לא רק לגבי ההליך הנוכחי אלא לכל עדות עתידית.
רק בישראל מרשיעים פה אנשים עם עדים שמשנים גירסאות כל שני וחמישי ומספרים שקרים כל שני וחמישי (כך היה אגב גם במשפטו של קצב ושל רמון) ועדים שיש להם את כל האינטרסים שבעולם לשקר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
40698 הודעות, 108 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
115456 הודעות, 508 מדרגים, 991 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אחרי שהשופט אמר שהוא לא יודע למח להאמין/לאיזה פתקים/לאיזה אילן…. העדות שלו שווה למקום שאנחנו יושבים עליו ויסלחו לי כל מומחי המשפט גליקמן וברוכי הם פשוט מדברים שטויות - ישועה עשה רק נזק, לעולם לא ירשיעו אדם על סמך עדות מחוררת כזאת .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
40698 הודעות, 108 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
5243 הודעות, 50 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
כשיש מטרה (הרשעה בכל מחיר או זיכוי בכל מחיר) כל השאר הופך להיות זניח. קודם יורים את החץ ורק אחר כך מציירים סביבו את המטרה.
מערכת המשפט תאנוס את החוק, תאנוס את הראיות, תאנוס את המציאות, תאנוס את הדמוקרטיה ותאנוס את ההגיון הבריא ובלבד להשיג את המטרה שנקבעה מראש.
אני מדבר מתוך היכרות אינטימית עם המערכת הזאת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
13989 הודעות, 59 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.18
908 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
50390 הודעות, 335 מדרגים, 646 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.09
16063 הודעות, 135 מדרגים, 263 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אדם בתפקידו אינו טפש.
בשביל מה הוא נכנס לעדות הזו?
איזהו בן העולם הבא? זה הסומך גאולה לתפלה של ערבית!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.03
40546 הודעות, 194 מדרגים, 378 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
2542 הודעות, 15 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין מה לצפות מהם ליותר מדי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
1374 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא נהנתן , אשתו זהב והבן שלו זהב .
מה לעשות , ביבי בבית מישפט ממשיך בשלו כאילו לא היה כלום כי אין כלום ...
ביבי ישב בכלא ויקראו לו הוא זכאי...
מזכיר לכם ??
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד