שנתיים משוגעות עברו על לוס אנג'לס לייקרס, שבמרכזן המוות של קובי בראיינט בהתרסקות המסוק הפרטי שלו, ואליפות שהגיעה אחרי פגרת קורונה בבועה באורלנדו, בזכות אנתוני דייויס שכמעט היה ה -MVP של סדרת הגמר באליפות הראשונה שלו, ולברון ג'יימס אחד שנצמד למייקל ג'ורדן בנוגע לזהות השחקן הטוב בהיסטוריה עם טבעת רביעית.
לאחר האליפות בעונת 2019/20 אוהדי הלייקרס הגיעו לעונת 20/21 עם התלהבות והרבה ביטחון שהם עומדים לעשות בק-טו-בק, עד שהגיעו הפציעות של לברון ודייויס שהראו את החולשה של הקבוצה בלעדיהם. מצמרת המערב, הלייקרס ירדו למקום השביעי וכמעט לא נכנסו לפלייאוף (עלו דרך הפליי-אין מסל ניצחון של לברון נגד הווריורס). לאחר שהגיעו לפלייאוף עם הרבה מזל, הם פגשו את פיניקס וכולם היו בטוחים שהלייקרס יתעלו בזכות חזרת הכוכבים, ומשם יגיעו לפחות לגמר הפלייאוף, אבל דייויס שוב נפצע וזה נגמר בהדחה בסיבוב הראשון.

1 צפייה בגלריה
גרין מנסה להפריע ללברון
גרין מנסה להפריע ללברון
גרין מנסה להפריע ללברון
(צילום: AFP)

לברון ראה בסיום העונה שעברה את יאניס אנדטוקומבו זוכה באליפות, ונזכר שהוא כמעט בן 37 והקריירה לקראת סיום. הוא החליט לעשות הכל כדי לזכות בעוד אליפות אחת לפחות. יש כאלו שיגידו שהקיץ של הלייקרס הוא הטוב מבין זה של כל קבוצות ה-NBA. בעזרת לברון ה"ג'נרל מנג'ר", הלייקרס הנחיתו את כרמלו אנתוני שרוצה לסיים את הקריירה עם אליפות, דווייט האוורד שחולם לפרוש בטעם טוב וראסל ווסטברוק שנמאס לו ליפול בשלבים המוקדמים בפלייאוף. הם מצטרפים לסגל רעב מאוד, כשהרעבים ביותר הם הכוכבים לברון ודייויס.
יש שאומרים שזו "סופר טים", ואחרים טוענים שזו קבוצה זקנה שלא תוכל להחזיק עד סוף העונה. אז האם לברון בנה סביבו קבוצה ששווה אליפות, או שהוא שוב ייכשל בדרך, כששעון החול שלו הולך ואוזל? נחכה ונראה בעונת ה-NBA שתתחיל בקרוב.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.