|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
חברות הכנסת מיכל רוזין ואבתיסאם מראענה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מוטיבציית יתר במשטרה למעצר מתנחלים

במהלך שנת 2020 עצרה המשטרה 189 פלשתינים ו-22 ישראלים בגין הפרות סדר ביו"ש שיעור הישראלים שנעצרו גבוה משמעותית בחלקם באוכלוסייה
12/10/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות

ועדת החוץ והביטחון דנה (יום ג', 12.10.21) בטיפול כוחות הביטחון ביהודה ובשומרון עם אלימות מצד גורמים קיצוניים ישראלים. יו"ר הוועדה, ח"כ רם בן ברק, פתח ואמר: "אני יודע שמדובר בנושא טעון רגשית, פוליטית והיסטורית כבר כמאה שנה. עם זאת - אנחנו לא נקיים דיון פוליטי, לגבי הנוכחות הישראלית בשטחי יהודה ושומרון, כן או לא, אלא דיון שנוגע למשילות שלנו באזור. משעה שאנחנו נמצאים שם וישנם שם ישראלים ופלשתינים, שחלקם בשטח שהינו באחריות ביטחונית ישראלית, אני רוצה לוודא שמשטרת ישראל וצה״ל וכוחות הביטחון פועלים על-מנת לשמור על הסדר והביטחון של התושבים באזור ולא לתת יד לקיצוניים להשליט אימה, פחד ואלימות.

"הדיון היום יתמקד באלימות של גורמים יהודיים קיצוניים כנגד פלשתינים. אני מודע שרוב מוחלט של המתיישבים באזור הם שומרי חוק וסדר, ולכן אני מדגיש שמדובר בקיצוניים יהודים. הסרטונים שמגיעים מהאזור בשבועות האחרונים מראים על עלייה מדאיגה בכמות מקרי האלימות שאין להם מקום. כידוע לכם, קבעתי דיון לבקשת חברי, ח"כ ניר אורבך, בנוגע לאלימות כלפי היהודים באזור יהודה ושומרון ועל כך נדון בישיבה הבאה בנושא.

"אני מבקש לשמור על תרבות הדיון, וכן מבקש לזכור כי צה״ל, משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי הם גופים ממלכתיים ומקצועיים. תפקידם לבצע את המשימות שממשלת ישראל מטילה עליהם ללא דופי, במקצועיות תוך התנהלות מבצעית לא פשוטה בשטח. אני מבקש מכולנו לשמור את הגופים הללו מחוץ לוויכוח הפוליטי. לא אתן לגרור את צה״ל, את משטרת ישראל ואת השב״כ לתוך הוויכוח הפוליטי, גם אם הם עושים תקלות בשטח ועל כך גם הדיון היום".

על אף בקשת היו"ר, הדיון היה סוער מאוד, וחברי הכנסת צעקו והתפרצו לדברי חבריהם לאורך כולו.

ח"כ מיכל רוזין: "לפני נתוני מערכת הביטחון שפורסמו, במחצית הראשונה של 2021 תועדו מעל 400 מקרים של פשיעה של יהודים נגדים פלשתינים, ובשנת 2020 מעל 500. האם הרשויות עוצמות עיניהן אל מול זה, שלא לומר משתפות פעולה עם הפורעים? האם פוגרום בו פתחו את ראשו של ילד כמעט בן ארבע הוא הפנים של מדינת ישראל?"

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ח"כ ניר אורבך: "כשכותבים אלימות ביו"ש בגוגל רוב הכתבות שקופצות זה אלימות מתיישבים כלפי פלשתינים, אבל זה בגלל שיש מערכת מתוזמנת וקמפיין ממומן. ארגוני השמאל עובדים שעות נוספות לתעד חיילים שמגיבים לתקריות, לא פעם באופן מגמתי. אלימות יזומה מכל צד שהוא צריכה להיות מטופלת על-פי חוק וביד קשה, אבל אני טוען שאין איזון. יש צד מתגרה ויש צד שלפעמים מגיב. זו הפרדה מוחלטת בין הדברים".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ מוסי רז: "ההתנחלות היא מעצם טיבה אלימות, אבל רוב המתנחלים אינם עוסקים באלימות לשמה. אני הלכתי עם הילד מוחמד חממדה, בן שלוש ועשרה חודשים, למקום שבו נרגם באבנים. אחרי שפגעו בראשו, המשיכו לרגום את האמבולנס באבנים. ומה הבעיה? אין מי שמתעסק עם זה. המשטרה הגיעה לאחר שהסתיים הפוגרום, כפי שהיא תמיד מגיעה, אבל הצבא היה שם, ולא רק שלא סייע, אלא קצין דחף ופגע בפלשתינים. אני רוצה להבין למה הפלשתינים צריכים לפנות למשטרה הרחוקה ולא לצבא שנמצא במקום".

ח"כ אורית סטרוק: "הדיון אמור לעסוק בפעילות גורמים קיצונים ישראלים ביו"ש ויש גורמי שמאל קיצוני רבים אשר פועלים באזור. אני רוצה לשמוע מהצבא והמשטרה האם הם מזהים שההתלהמות בשטח מצד יהודים וערבים היא תמיד תוצאה של פעולות פרובוקטיביות של אותם קיצונים, ואיך החיילים מתודרכים להתמודד עם האנרכיסטים האלה?"

תא"ל ירון פינקלמן, ראש חטיבת המבצעים בצה"ל: "המציאות המבצעית ביו"ש היא מורכבת. ההתמודדות המבצעית של צה"ל וכוחות הביטחון, ואנו פועלים יחד, מורכבת מהתמודדות עם פעילות חבלנית עוינת (פח"ע), הפרות סדר (הפס"דים) ומעצרים בסביבה של אוכלוסייה אזרחית. כוחות מבצעיים יכולים לפעול מול פח"ע ומיד ובסמוך מול פעילות מהסוג שתוארה פה ולכן זה מורכב. שנית, אנו פועלים על-פי הנהלים שאושרו ע"י היועמ"ש לממשלה ומהן נגזרו ההוראות המבצעיות. צה"ל כמובן הוא הריבון בשטח ואחראי על ההגנה הכוללת, אבל פעולת אכיפת החוק וסגירת המעגל על אירועי הפרת החוק מצויה, מטעמים מובנים, בידי משטרת ישראל. השאיפה היא שהמגע עם אזרחים ישראלים יתבצע ע"י משטרה ומג"ב. כשכוח צבאי נמצא לבדו במשימה הוא ייתן מענה ראשוני ולאחר מכן תתבצע סגירת מעגל עם משטרת ישראל ומג"ב. לחיילי צה"ל יש את הסמכויות וההוראות המתאימות להתמודד עם התרחישים הללו, אבל המציאות מורכבת מאוד. לפני כל תעסוקה מבצעית ביו"ש יש שיעורים מקצועיים שהחיילים מחויבים לעבור, הכוללים את ההוראות המבצעיות המחייבות, תחקירים מאירועי עבר, ואולי אני מחדש כאן, אבל גם סימולציות כדי להדריך את המפקדים והחיילים לאותן סיטואציות מורכבות. כמו-כן, במהלך התעסוקה המבצעית יש תדריכים ספציפיים לפני כל יציאה למשימה. המשימה של צה"ל היא ביטחון על כל רבדיו וגווניו במציאות מורכבת, על-פי הוראות מחייבות וערכי צה"ל ומה שנדרש ממפקדים ומחיילי צה"ל".

ח"כ בן ברק שאל: "האם במקרה של זורק אבנים פלשתיני על רכב צה"לי או זורק יהודי על רכב צה"לי, התגובה תהיה אותה תגובה?" תא"ל פינקלמן השיב: "ההוראות הן ברורות לגבי התמודדות עם אלימות כלשהי כלפי כוחות הביטחון. ההוראות בוחנות את מידת סכנת החיים הקיימת, וכמו כל דבר, זה תלוי סיטואציה".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

תנ"צ מוריס חן, סגן ראש אגף המבצעים במשטרת ישראל: "לעניין הסמכות - העסק מאוד מוסדר. מוועדת שמגר, דרך פקודת המשטרה, תחומי האחריות של פיקוד ושליטה מוסדרים בצורה ברורה ומתואמת ומתבצעים בצורה מיטבית. המדינה קבעה שצה"ל הוא הפוקד והשולט בשטח, אבל גם לשוטרים שמגיעים לאירוע יש סמכויות פיקוד ושליטה אם אין חיילי צה"ל. לנו יש סמכויות ייחודיות לטיפול בדברים הפליליים האזרחיים - זו הנישה שלנו".

נצ"מ זיו שגיא, ראש מחלקת חקירות במשטרת ישראל: "בשנת 2020 נעצרו 189 פלשתינים ו-22 ישראלים בהפס"דים. כמו-כן נפתחו 242 תיקי חקירה כנגד פלשתינים בגין הפס"ד ו-115 תיקי חקיקה כנגד ישראלים בגין הפס"ד. הפתיחה בחקירה היא כמו בכל מקרה אחר שנודע למשטרה - אם יש תלונה או תיעוד מועבר או כשיש נוכחות של שוטרים בשטח. אנחנו פועלים מקצועית בכל מקרה לאסוף ראיות ולמצות חקירה, ואנחנו עיוורים לזהות ולמניע. היכן שיש ראיות אנחנו מעבירים את התיקים לתביעה והיכן שאין התיקים נסגרים, ללא קשר לזיהוי".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ איתמר בן-גביר: "הבעיה שלי היא עם התנהלות המשטרה, כי יש אפליה. אני לא מצדיק אלימות ולא כל נערי הגבעות הם מל"ו צדיקים, אבל בחשד של פשיעה לאומנית לוקחים נער על טוש לחקירת שב"כ, או מענישים קולקטיבית וסוגרים גבעה שלמה לשנתיים בגלל דחיפת חייל. אשתי התקשרה למשטרה כשזרקו עליה אבנים, השוטרים אמרו לה שמדובר בילדים בני 6 והציעו לה לעשות סולחה. הייתכן שנער גבעות יזרוק אבן יציעו סולחה!? יש כאן אפליה וגזענות בטיפול".

ח"כ גבי לסקי: "מנסה להתכנס שוב למטרת הדיון - אלימות המתנחלים נגד הפלשתינים ותגובת המשטרה והצבא לדברים. בואו נדבר עובדות - גם כשכבר עוצרים מישהו, 94% מהתיקים נגד המתנחלים נסגרים. אל תגידו שלמשטרה אין אפשרות לגבות ראיות, כי חלק מהתיקים נסגרים בגין חוסר עניין לציבור, או היעדר קורבן, כשהפלשתינים לא מרגישים בנוח לבוא להתלונן".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

יו"ר הוועדה, ח"כ בן ברק, סיכם ואמר: "צר לי שהדיון הפך לימין ושמאל ואני רוצה להאמין שיש קונצנזוס בין כל יושבי הבית שאלימות ולקיחת החוק לידיים לא לגיטימית לא משנה מהיכן היא יוצאת. לחיילי צה"ל צריך לתת גיבוי, אבל קשה לעתים גם לראות ולקבל דברים שאנו רואים שקורים. המוסריות שלנו כמדינה וכחיילים, חשובה והיא מרכיב מרכזי בביטחון הלאומי שלנו. כשאני רואה שאנשים מהצד שלי פועלים באלימות זה כואב לי יותר, אין מה לעשות. וזאת גם כי אני יודע שאנו עושים המון כדי למנוע אלימות מהצד השני. אנחנו בוועדה נמשיך לעקוב, כי זו תופעה שצריך למגר וזה אינטרס של ההתיישבות ביו"ש כי זה פוגע בה, ופוגע במדינה".

תאריך:  12/10/2021   |   עודכן:  12/10/2021
עידן יוסף
+פה גדול
11:37 13/10/21  |  אהרן פאפו   |   לרשימה המלאה
אנחנו מקווים שיאיר לפיד לא שכח את צוואת אביו, אך אנחנו גם מכירים את כוחו של הפרסום העיתונאי האדיר שהוא מקבל כמועמד לראשות הממשלה, את השפעתה של החנופה על כל אישיות ציבורית, את הנעימות האופפת את שר החוץ כאשר ראשי המדינה מבקשים את קרבתו
(לפיד. האם זוכר [צילום: ג'קלין מרטין/AP])
+פקודות צה"ל סותרות את המוסר המקראי
01:44 13/10/21  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
אוהבי הארץ הזו - ארץ ישראל - חייבים בכל נפשם לזעוק, לא רק שאינה מתקיימת הברכה, אלא מידה רבה של אטימות לב באה לידי ביטוי בהחלטה לסתום בורות מים של רועי צאן בהרי יהודה
("ויחצוב בורות רבים"[צילום: ויסאם השלמון/פלאש 90])
+כוח צה"ל פעל-כנגד פלשתינים שרגמו ישראלים באבנים בשומרון
01:32 13/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אהוד יערי / Ehud Yaari   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איסמעיל הנייה   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון לוי / Gideon Levi   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חאלד משעל / Khaled  Mashal   חאלד משעל   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מוחמד דף   מוסא אבו-מרזוק / Musa  Abu Marzook   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד גרנות   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צבי יחזקאלי   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   ראמי חמדאללה / Rami  Hamdallah   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מוטיבציית יתר במשטרה למעצר מתנחלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
מחוות של ארה"ב וישראל לטרור איסלאמי/ערבי/פלשתיני, והסרת האופציה הצבאית על-ידי ארה"ב משולחן המו"מ עם משטר הטרור האירני, נתפסים כחולשה בעיני טרוריסטים, יריבים ובעלי-ברית של ארה"ב. מדיניות זאת מתעלמת מ, או ממעיטה במשקל, תיעוד אובייקטיבי של 1,400 שנות התנהלות הטרור האיסלאמי, ומתבססת על הערכה ספקולטיבית של התנהלותו העתידית.
12/10/2021  |  יורם אטינגר  |   יומני בלוגרים
"ישראל תפעל לשיקום הדרגתי של רצועת עזה - בתמורה להתחייבות של חמאס לשמירה על השקט. השיקום יכלול את מערכת החשמל והגז, בניית מתקני התפלת מים, שיפור מערכות הבריאות ותשתיות המגורים. התחייבות חמאס תלווה במנגנוני פיקוח בינלאומיים". כך הכריז שר החוץ יאיר לפיד בהרצאה באוניברסיטת רייכמן זה לא מכבר. מה עוד תכלול "תוכנית לפיד"? הקמת אי-מלאכותי מול חופי עזה, שבו ניתן יהיה להפעיל נמל ימי בינלאומי, פרויקט תחבורתי לחיבור עזה ויו"ש והקמת אזורי תעשיה ותעסוקה גדולים בצמוד למעבר ארז. לדבריו, "קידום של נוסחת 'כלכלה תמורת ביטחון' ייאלץ את חמאס להסביר לתושבי עזה למה הם חיים בתנאים של עוני, אלימות ואבטלה גבוהה, בלי תקווה. צריך להגיד לעזתים בכל דרך ומעל כל במה - 'חמאס מוביל אתכם לאבדון'".
תנועת חמאס הודיעה רשמית על סיום השיחות של המשלחת שלה לקהיר, היו אלה שיחות בדרג הגבוה ביותר, לקהיר הגיעה כל ההנהגה של חמאס שנבחרה בחודשים האחרונים בבחירות הפנימיות, הם נפגשו עם ראש המודיעין המצרי, הגנרל עבאס כאמל, ועוזריו לשורה של דיונים על היחסים בין תנועת חמאס למצרים, הסיוע הכלכלי של מצרים לרצועת עזה, הרגיעה בגבול הרצועה עם ישראל, שיקום הרצועה מנזקי המלחמה האחרונה וכמובן נושא עסקת חילופי השבויים.
השליח האמריקני האדי עמרו סיים את ביקורו בישראל ובשטחים, הוא נפגש עם מחמוד עבאס ושמע ממנו את תלונותיו על כך שממשלת בנט מתנגדת לפתרון שתי המדינות ולחידוש המשא-ומתן עם הרש"פ. האדי עמרו הסביר לו בשם הממשל האמריקני כי לאור מצבה השברירי של הקואליציה בישראל אין זה רלוונטי כעת לדון בפתרון שתי המדינות וכי הממשל אינו מתכוון להפעיל לחץ על ישראל בנושא. הוא דרש ממנו להתמקד בשיפור הכלכלה הפלשתינית וחיזוק מעמד הרש"פ ברחוב הפלשתיני.
האם המבצעים של המוסד בעניין רון ארד הצליחו?
10/10/2021  |  אברהם בנמלך  |   יומני בלוגרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   כנסת 24  /  מי ומי  
חמאס דורש לשחרר רבי-מחבלים כתנאי לחילופי שבויים ישראלים  /  יוני בן-מנחם
מחבלת הכניסה סכין להר-הבית ותקפה שוטרים  /  איציק וולף
בנט נואם לראשונה בעצרת הכללית  /  איתמר לוין, איציק וולף
חמאס בהתקפה גלויה נגד מאג'ד פרג'  /  יוני בן-מנחם
בעדשת המצלמה  /  ציפי לידר
מה לא היה בפגישה עם אבו מאזן   /  ד"ר רבבקה שפק-ליסק
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il