י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המאפיה החרדית בפעולה

ישכנו נחש? שיחות מאיימות ומכתב חמור למוכר הפלאפונים

במקביל לתקיפת הבחור הצעיר בירושלים: מכתב מאיים פורסם נגד בעל חנות הסלולר 'די.סי. תקשורת' במודיעין עילית, זאת בהמשך למסכת הטרדות ושיחות מאיימות לאחר פרסום מספר הפלאפון האישי שלו בחוצות העיר

ישכנו נחש? שיחות מאיימות ומכתב חמור למוכר הפלאפונים
המודעה המאיימת צילום: באדיבות המצלם

במקביל לתקיפה האלימה בחנות הסלולר בירושלים: מכתב מאיים נגד בעל חנות הסלולר 'די.סי. תקשורת' פורסם היום (שלישי) בלוחות המודעות במודיעין עילית, זאת במסגרת המאבק נגד בעלי חנויות הסלולר שאינם נכנעים לתכתיבים של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת'.

רבני העיר הזהירו במכתב כי במידה ובעל החנות ימשיך לסרב להוראות הכשרות, "ניאלץ לנהוג בו כדרך שנוהגים בפורץ גדר וד"ל". על פורץ גדר נכתב בגמרא מסכת עבודה זרה: "פורץ גדר ישכנו נחש".

המודעה פורסמה מספר ימים לאחר מודעה אחרת שפורסמה נגד אותו בעל חנות, בה התבקשו כלל תושבי העיר להטריד אותו, לחייג אליו ולדרוש ממנו "להסיר את התועבה". למודעה צורף מספר הטלפון האישי של בעל החנות.

בשיחה היום עם 'בחדרי חרדים' מספר מוכר הפלאפונים כי בימים האחרונים הוא קיבל עשרות הטרדות בפלאפון, כשבחלקן נשמעו איומים שונים כלפיו.

מכתב האיומים שפורסם במודיעין עילית.

כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו כי המאבק נגד חנויות הסלולר, שמסרבות להיענות לדרישות המחמירות של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת', מתרחב ומגיע גם לעיר החרדית מודיעין עילית.

בעלי חנות הסלולר 'ד.ס. תקשורת', הממוקמת ברחוב אבני נזר 18 בעיר, סובל בתקופה האחרונה מהתנכלויות ואיומים לאחר שסירב למכור פלאפונים ומכשירי חשמל, על פי הקריטריונים של 'ועדת הרבנים'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעל החנות קיבל מספר פניות מגורמים שניסו לכפות עליו את כללי הכשרות של 'ועדת הרבנים', אך סירב להיענות לדרישות. כאשר פנה אל הרב מאיר קסלר, אחד מרבני העיר, בבקשה לקבל 'תעודת כשרות' - נאמר לו כי לשכת הרב אינה מנפיקה 'תעודות כשרות' וכי עליו לפנות אל 'ועדת הרבנים'.

לאחר הסירוב של בעל החנות - החלו ההתנכלויות; שורה של הפגנות מול פתח החנות, שיחות טלפון באישון ליל ומודעות מטעם לשכת רב העיר לפיהן החנות אינה תחת פיקוחו.

הוא טען כי מארגני ההפגנות פנו אליו בעבר והזהירו אותו כי במידה ולא יתאים את החנות לכללי הכשרות של הוועדה, הרי שירגיש את נחת זרועם... הוא מספר כי הגיש תלונה במשטרה והיא פתחה בחקירה שמתנהלת כבר מספר חודשים.

לדבריו, המפגינים גם מטרידים לקוחות שנכנסים לחנות, ואומרים להם: "אל תיכנס לחנות, אסור לקנות פה, היא לא בפיקוח".

'בחדרי חרדים' פנה לקבל את תגובת 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת', אך בתגובה הבהירו בוועדה כי אין להם כל קשר לעניין.

ועדת הרבנים לענייני תקשורת מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד