לאחר שהמשטרה דרשה מסוכן הדוגמניות שי אביטל לשוב לישראל ולהיחקר – עורכי דינו ששי גז ושרון נהרי העבירו היום (שלישי) למשטרה מסמך שבו דרישותיו. בין הדרישות: שחרור בערבות בסכום שיוסכם בין הצדדים וחלופה למעצר.

במכתב, שעליו חתמו עורכי הדין גז ונהרי, הובהר שעל אף שאביטל טרם זומן לחקירה באופן רשמי – הוא מתכוון להגיע לארץ ולהיחקר לכשיתבקש לעשות זאת. את המסמך העבירו לידי מחוז תל אביב של המשטרה, ובו ביקשו לשקול להגיע להסכמות מראש באשר לתנאי החקירה. זאת, לשיטתם, בשל התנהגותו של אביטל עד כה ומאחר שרוב פעולות החקירה וגביית העדויות כבר נעשתה.

עורך הדין ששי גז  (צילום: מתוך "אנשים", שידורי קשת)
עורך הדין ששי גז | צילום: מתוך "אנשים", שידורי קשת

הם ביקשו מהמשטרה לשקול לשחרר בערבות את אביטל עם חזרתו לישראל לצורך החקירה, בסכום כסף שיוסכם. עוד הציעו לשקול את שליחתו לחלופת מעצר, למספר ימים שייקבע. 

עורך הדין שרון נהרי שמייצג את המתמחה (צילום: יח"צ, חדשות)
עו"ד שרון נהרי | צילום: יח"צ, חדשות

בנוסף, ביקשו עורכי הדין להתיר לאביטל להיפגש עמם במשרדם לפני כניסתו לחקירה. לצד התנאים הללו, הפצירו הסנגורים שהחקירה תתבצע בצורה מאוזנת והרחק מכלי התקשורת.

במשטרה ענו למכתב הדרישות ופסלו אותן על הסף. במשטרה הבהירו כי נגד אביטל הוצא צו מעצר ולכן ברגע שהוא ינחת בישראל הוא ייעצר בנתב"ג. עוד מעריכים במשטרה כי אביטל לא ישוחרר במהרה לאחר שייעצר ויילקח לחקירה. 

בתוך כך, שלשום פרסמנו במהדורה המרכזית שגורם במשטרה מעריך שאם אביטל לא ישוב לישראל מרצונו, המשטרה תפעיל אמצעים כדי לעשות זאת ולעצור אותו עם נחיתתו בנתב"ג. לפי שעה, 26 תלונות של נשים הוגשו נגד סוכן הדוגמניות בטענה שביצע בהן עבירות מין, ביניהן גם קטינות שהיה הסוכן שלהן בעבר.