י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פגישה שלישית עם מנהיגי מעצמות

בהזמנת הנשיא פוטין: רה"מ בנט ימריא לרוסיה

אחרי הפגישה עם מנהיגי ארה"ב וגרמניה: ראש הממשלה בנט ימריא בשבוע הבא לביקור ברוסיה. מלשכת בנט נמסר כי רה"מ הוזמן על ידי הנשיא פוטין וכי השניים ידונו בשורת נושאים מדיניים, ביטחוניים וכלכליים הנוגעים לשתי המדינות - ובנושאים אזוריים חשובים - בראשם הגרעין האיראני

בהזמנת הנשיא פוטין: רה"מ בנט ימריא לרוסיה
הנשיא פוטין בביקורו בישראל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט ימריא ביום שישי הבא לסוצ'י שברוסיה, לפגישה עם הנשיא ולדימיר פוטין.

בלשכת ראש הממשלה מסרו כי פוטין היה זה שהזמין את בנט, וציינו כי הפגישה תעסוק בשורת נושאים מדיניים, ביטחונים וכלכליים הנוגעים לשתי המדינות - ובנושאים אזוריים חשובים שבראשם הגרעין האיראני.

יצוין כי זו הפגישה השלישית של ראש הממשלה עם מנהיגי מעצמות, במהלך השבועות האחרונים.

השבוע נפגש בנט עם קנצלרית גרמניה היוצאת, אנגלה מרקל, שהגיעה לביקור פרידה בישראל. לפני מספר שבועות נפגש בנט עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן במהלך ביקור מדיני בארה"ב.

כזכור, עם השבעת הממשלה בחודש יוני האחרון, בנט קיבל מכתב ברכה מנשיא רוסיה ולדימיר פוטין עוד לפני השיחה עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, ואנשי התקשורת של בנט תכננו לפרסמו לציבור מיד לאחר תרגומו.

אך הצוות הדיפלומטי של משרד ראש הממשלה עצר אותם, לא רק בגלל שהם אלו המוסמכים לפרסם אותו על פי החוק, אלא גם כי הם ידעו שהשיחה של ביידן בדרך ואמרו שזו צריכה להיות ההצהרה הראשונה שתישלח לעיתונות, כדי להדגיש את היחסים ההדוקים בין ארה"ב לישראל. זה מה שקרה בסופו של דבר, למורת רוחם של הרוסים.

נפתלי בנט רוסיה ולדמיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד