רגע לפני העונה החדשה: הכל על משתתפי "הישרדות VIP"

הריאליטי הוותיק והקשוח מכולם חוזר לחיינו בעונה מצופה שעושה גלים עוד לפני שהרוח נשבה • קבלו את אוסף תעודות הזהות של כל המתמודדים שילוו אותנו במשך החודשים הקרובים

פוסטר עונת "הישרדות VIP", צילום: מיכה לובטון

העונה החדשה של "הישרדות VIP" יוצאת לדרך ביום שבת ברשת 13, עם 18 שורדים ושורד מסתורי נוסף. במהלך העונה גילו המשתתפים בעלי הפרצופים הנאים והמוכרים שסופת טייפון קיצונית היא האתגר הקל ביותר איתו יתמודדו במסגרת הריאליטי המאתגר.

העונה, שמתוארת כזו שצולמה בתנאי מזג האוויר הקשים ביותר יותא מכל עונות התוכנית שקדמו לה. רגע לפני הסערות הרגשיות, קבלו את תעודות הזהות של כל המתמודדים שילוו אותנו במשך החודשים הקרובים.

ג'קי אזולאי

ג'קי אזולאי, צילום: אוהד קב

בת 37 מראש העין. כוכבת "מאסטר שף" מגיעה ל"הישרדות" בסטטוס חדש "גרושה + 4" ולא עוד המאמי הלאומית.

אוהד בוזגלו

אוהד בוזגלו, צילום: אוהד קב

בן 39 מבת ים, גרוש + 4. האח הבכור לאצולה המקומית, משפחת בוזגלו, מגיע ללא פחד להראות איזה אח יותר טוב, ואם זה לא מספיק הוא גם מגיע עם גרושתו פאני.

 פאני בוזגלו

פאני בוזגלו,

בת 34 מעכו, גרושה + 4. רוצה שיכירו אותה כ"פאני בר מוחה" ולא כ"פאני בוזגלו". יודעת שעצם העובדה שהיא משתתפת בתוכנית לצד הגרוש אוהד בוזגלו מציבה לה מטרה להגיע למשחק חדה וחזקה במיוחד.

גדי פניבילוב

גדי פניבילוב, צילום: אוהד קב

בן 23, נשוי + 1 מקרית חיים. הילד התמים שהצחיק את כולנו ב"אח הגדול" מגלה שאת התמימות שכח אי שם בבית האח, ו"להישרדות" הוא בא כדי להוכיח שהוא גם אסטרטג.

אלה אייבינדר

אלה אייבינדר,

בת 33, רווקה מרמת גן. כבר לא החצי השני של וובה! האישה המצחיקה מהמרוץ מתגלה ב"הישרדות" כרגישה, אינטליגנטית ואסטרטגית.

אודליה סויסה

אודליה סויסה, צילום: אוהד קב

בת 34 מירוחם, נשואה + 4. אחרי שסיפרה שאין לה חברות אשכנזיות ב"בואו לאכול איתי" ולאחר שהרימה את הווליום ומצב הרוח ב"האח הגדול", מגיעה אודליה להוכיח שהיא לא רק רוח וסלסולים. אודליה מגיעה ל"הישרדות" עם מטרה ברורה לקחת את הפרס הגדול ולסלסל כל הדרך אל הבנק.

דודו אוואט

דודו אוואט, צילום: אוהד קב

בן 43, בזוגיות + 3. השוער המתוקשר, קפטן נבחרת ישראל לשעבר והצייצן השערורייתי מגיע ל"הישרדות" היישר מפלמה דה מיורקה/ נצרת עלית. האם יצליח לשמור על האלגנטיות האירופאית ספרדית והשרמנטית שלו בתנאי קיצון?

לייה גיל

לייה גיל, צילום: אוהד קב

בת 45, מקדימה, נשואה + 3. האמזונה, שזכורה לכולם מהעונה הראשונה, ושטבעה את המושג "גבר גבר" חוזרת ל"הישרדות" והפעם היא בעד כוח נשי.

דנדן (דן) בולוטין

דנדן (דן) בולוטין, צילום: אוהד קב

בן 62, נשוי + 4 מחוות בולוטין. גורו המטיילים הישראלים, השורד האולטימטיבי שגר עם שבט אינדיאני במשך 4 שנים. האם העובדה שהוא יודע לשרוד את הטבע תעזור לו לשרוד את המשחק החברתי?

הנרי דוד

הנרי דוד, צילום: אוהד קב

בן 42, נשוי + 5 ממתת. אחרי שכל בנות ישראל התאהבו בו בסדרה "מרחק נגיעה", שחקן התיאטרון והטלוויזיה מוריד את המסיכות ומגלה ב"הישרדות" את הנרי דוד האמיתי .

שירה פרבר

שירה פרבר, צילום: אוהד קב

בזוגיות + 1 מתל אביב. שחקנית התיאטרון לא תיארה לעצמה שאי פעם תיקח חלק בתוכנית ריאליטי ובטח לא ב"הישרדות הקשוח. מעידה על עצמה שהיא פמיניסטית, שמאלנית ומתנשאת, ולא אכפת לה מה הסביבה חושבת עליה.

ליזה ביך

ליזה ביך, צילום: אוהד קב

בת 25, רווקה מבאר שבע. דוגמנית, כוכבת רשת, עם מאות אלפי עוקבים באינסטגרם וצפיות ביוטיוב. היא רגילה לחלוק הכל עם הצופים. מה יקרה כשהיא לא תהיה בעמדה שבה היא שולטת בכל המצולם והערוך?

ורד בוסקילה

ורד בוסקילה, צילום: אוהד קב

בת 37, גרושה + 1 מתל אביב. שייטת אולימפית. ייצגה את ישראל ב-3 אולימפיאדות וסיימה במקום רביעי באולימפיאדת בייג'ין. האישה שמייחסת הרבה מההצלחה שלה בשייט גם ליכולות החברתיות שלה יודעת להתמודד עם ים סוער. אבל איך היא תתמודד עם הים הסוער של "הישרדות"?

מעיין אשכנזי

מעיין אשכנזי,

בת 30, רווקה מהרצליה. לאחר מערכת יחסים מאוד מתוקשרת עם אביחי אוחנה, נפרדו השניים ומעיין באה לטיול של "אחרי פרידה" עם תקווה למצוא אהבה חדשה.

יובל שם טוב

יובל שם טוב, צילום: אוהד קב

בן 48 מנווה ירק, נשוי +7. מגיע אחרי הפרשה המדוברת שטלטלה את עולמו. כוכב הילדים "יובל המבולבל" בא לפתוח את הלב ולהוכיח שהוא יכול להצחיק גם מבוגרים. עם אינטליגנציה רגשית רחבה, לב ענק ואכפתיות.

קובי מאור

קובי מאור,

בן 43, נשוי + 2 מפתח תקווה. אין אחד שלא מכיר את הדמויות אותן קובי מגלם בטלוויזיה ובתיאטרון. אחרי העונה החדשה של "הישרדות", הצופים ידעו וסוף סוף יכירו את קובי בשמו המלא.

מייקל לואיס

מייקל לואיס,

בן 33, רווק מהרצליה. אחרי שבעונה הקודמת שבה השתתף נאלץ לעזוב מסיבות רפואיות, מייקל מגיע ל"הישרדות" בפעם השנייה, מוכן מתמיד הן פיזית והן מנטלית לעשות גלים, בדיוק כפי שהוא עושה באינסטגרם.

יהונתן בשן

יהונתן בשן, צילום: אוהד קב

בן 31, רווק מהרצליה. כוכב הנוער המסוקס והמוכר מ"שוברי גלים" מגיע ל"הישרדות" עם רצון להישאר נאמן לערכים אותם קיבל בצה"ל: חברות, נאמנות ואמינות. אולי גם למצוא אהבה?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר