תיעוד: הסרטון החדש של מראדונה עם קטינה בת 16

בארגנטינה חשפו את מאוויס אלברס, שלפני כ-20 שנה הייתה בת זוגו של כדורגלן העבר האגדי, כאשר התגורר בקובה כדי להיגמל מהתמכרותו הקשה לסמים • בסרטון המדובר נראים השניים מבלים בכמה סיטואציות מטרידות

דייגו מראדונה. יחסים מטרידים, צילום: אי-אף-פי

דייגו מראדונה אמנם נפרד מהעולם כמעט לפני שנה, אבל מתברר שזה כלל לא מפריע לתקשורת הארגנטינאית להמשיך לפרסם סקנדלים מעברו המפוקפק של כדורגלן העבר האגדי.

רק בחודש שעבר נחשפה בתקשורת המקומית מאוויס אלברס, ששברה שתיקה אחרי 20 שנים וסיפרה על טיב יחסיה על מראדונה, למרות שהייתה בתקופה המדוברת רק בת 16. על פי הפרסומים, אלברס, ילידת קובה, הייתה למעשה בת זוגו של מראדונה, כאשר האחרון גר בקובה כדי להיגמל מהתמכרותו הקשה לסמים.

בכתבה המדוברת נטען כי במשך כחמש שנים מראדונה למעשה היה בזוגיות עם אותה נערה, ועימה בילה במועדונים, במסיבות ובביתו הפרטי. אלברס סיפרה איך הכל התחיל: "מראדונה היה אדם זר ומאוד עשיר, ואני בסך הכל הייתי ילדה. זו הייתה פריבילגיה להיות בת הזוג שלו, ובכלל לא היה סיכוי שמישהי תסרב לו".

ביממה האחרונה, בתקשורת הארגנטינאית עלו שלב וחשפו סרטון שבו נראים יחד מראדונה ואלברס בסיטואציות פרטיות, כמו במיטה הזוגית של השניים, שרים קריוקי או צופים במשחקי כדורגל.

דייגו מראדונה. סוף עצוב, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד פורסם כי אלברס, שהחליטה להגיש תביעה על סחר וניצול, טוענת כי מראדונה גרר אותה לשימוש בסמים קשים, כאשר ב-2011 היא הוחזקה בניגוד לרצונה בבית מלון בבואנוס איירס למשך שלושה חודשים ארוכים, שבמהלכם הורשתה לצאת מהחדר פעמים בודדות רק לקניות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר