י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מלחמה אבודה

בכיר בפנטגון התפטר: "סין ניצחה, אין לנו סיכוי"

ראש התוכנה הראשית של הפנטגון התפטר, בטענה כי "סין ניצחה כבר במלחמת הטכנולוגיה העולמית", ראש התוכנה אמר שהוא פורש מכיוון שסין ניצחה כבר במלחמת הטכנולוגיה המבטיחה שליטה עולמית

בכיר בפנטגון התפטר: "סין ניצחה, אין לנו סיכוי"

ראש התוכנה הראשית של הפנטגון התפטר בטענה כי: "חלק ממערכות הממשל האמריקאיות הן ברמה של גני ילדים".

לטענת ראש התוכנה של הפנטגון, חלק ממערכות הממשל האמריקאיות הן ברמה של גני ילדים בהשוואה לסין. ניקולאס צ'איילן, בן 37, אמר ל"פייננשל טיימס" כי "יש סיבה טובה לכעוס על כך שארה"ב לא מצליחה להתגבר על איום הסייבר הסיני", הוא חושש שזה מסכן את עתיד ילדיו. "אין לנו סיכוי בלחימת סייבר נגד סין בעוד 15 עד 20 שנה. כרגע, זו כבר עובדה מוגמרת, זה כבר נגמר לדעתי" אמר ניקולס.

ניקולס שהיה מנהל התוכנה הראשון של הפנטגון, אמר כי סין תשלוט בעתיד העולם על ידי שליטה על כל דבר, החל בנרטיבים תקשורתיים ועד גיאופוליטיקה. הוא טען שארה"ב, כמו בייג'ינג, הייתה צריכה לתת עדיפות לבינה מלאכותית, ולמידה של יכולות סייבר על פני הוצאות צבאיות מסורתיות כמו בניית מטוסי קרב חדשים.

הוא תקף את גוגל על ​​שלא עבדה עם משרד ההגנה האמריקאי, בעוד שחברות סיניות מחויבות לעבוד עם ממשלת סין. "חלק ממערכות ההגנה הסייבר הממשלתיות בארה"ב הן ברמת גן ילדים".

בנוסף אמר ל"פייננשל טיימס" כי הוא מתכוון להעיד בשבועות הקרובים בפני הקונגרס על איום הסייבר הסיני על ארה"ב, כולל בתדרוכים מסווגים.

סין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד