ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שרשרת אירועים אנטישמיים

בחור ישיבה נורה עם כדורי BB מרכב חולף | תיעוד

קראון הייטס ברוקלין: בחור ישיבה חסיד חב"ד שצעד לתומו ברחוב נורה בראשו ברגלו בכדורי BB ללא כל סיבה הנראית לעין | מתנדבי 'השומרים' מסייעים למשטרה המקומית באיסוף ממצאים שיעזרו לאתר את התוקף | צפו

בחור ישיבה נורה עם כדורי BB מרכב חולף | תיעוד
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

אירוע מטריד ביותר אירע הלילה בקראון הייטס ברוקלין, בחור ישיבה חסיד חב"ד בן 23 שצעד ברחוב נורה עם אקדח BB מרכב חולף ליד קראון הייטס אמש בשעות בערב.

מתנדבי ארגון הצלה העבירו אותו לבית החולים לאחר שקיבל טיפול רפואי, על פי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים, היורה לא אמר דבר לקורבן לפני הירי, כך נמסר מהמשטרה. המשטרה מחפשת כעת את המכונית ואת היורה.

לאחר האירוע שוחחו מספר עסקנים עם מפקדי המשטרה, שהבטיחה כי הסיורים באיזור יתוגברו, מהמשטרה נמסר כי הם יוודאו שהתושבים היהודים יהיו מוגנים. נכון לעכשיו אין קביעה האם מדובר בפשע שנאה או תקיפה של עבריינים ללא סיבה.

ארגון 'השומרים' של 'קראון הייטס שומרים' והמשטרה היו במקום תוך פחות מדקה מרגע הירי, אך החשוד כבר נמלט ברכבו. מתנדבי 'השומרים' מסייעים למשטרה באיסוף תיעודים ממצלמות האבטחה. כך דיווח אתר Yeshiva world news.

זה לא האירוע היחיד שהתרחש בקראון הייטס בימים האחרונים, מספר אירועים אנטישמיים אירעו נגד יהודים שצעדו לתומם ברחוב, התוקפים פגעו ביהודים ללא סיבה, וכנראה הפעם עם הירי חוסר הפחד של התוקפים עלה מדרגה.

ריצ'י טיילור, (משמאל) חרדי המשרת כמפקד במשטרת ניו יורק, הגיע הלילה למקום כדי לוודא שהחקירה מתנהלת באופן הטוב ביותר במטרה למצוא את היורה לפני שיעלם מהאזור.

ברוקלין משטרת ברוקלין אנטישמיות ארה''ב בחור ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד