"פתאום שמענו קולות מוזרים": דוב ענק ערך ביקור ביתי מפתיע

דוב שחור ענק נכנס לבית של משפחה קנדית, טייל בחדר הילדים, ולבסוף יצא מבלי לפגוע באיש • אב המשפחה סיפר: "לא חששנו, הדובים מאוד עצלנים ועייפים לפני תרדמת החורף"

הדוב בחדר הילדים, צילום: שיין רדי

בני משפחה בעיר פורט מקמורי, שבצפון מזרח מדינת אלברטה בקנדה, גילו השבוע דוב שחור ענק מסתובב בביתם ועומד ליד השולחן בחדר השינה של הילדים.

"פתאום שמענו בבית קולות מוזרים", אמר אב המשפחה שיין רדי, לתחנת הרדיו המקומית. "הבן הצעיר שלי הגיע ואמר ששמע רעשים של שריטות. בהמשך סיפר האב: "הרעשים נמשכו ואז הבן שלי הגיע ואמר שיש דוב שנמצא במסדרון שלנו. אחר כך הדוב נכנס לחדר השינה וראה חצי קערה עם קורנפלקס על השולחן, שמענו את הקערה נופלת ומתרסקת על הרצפה".

בסיוע של אחד השכנים, הצליח שיין לכלוא את הדוב השחור בחדר השינה במטרה שייצא דרך החלון. לצערם, החלון בחדר היה נעול ולא הייתה ברירה אלא לפתוח את הדלת למרות שהיה חשש כי הדוב ימשיך לטייל בבית ולהרוס אותו.

 
הדוב יוצא מהבית, צילום: שיין רדי

אחרי שטייל בבית, החליט הדוב הענקי ששקל 272 ק"ג לצאת לחצר בלי שפגע באיש. בהמשך הוא טייל בשכונה והגיע לביתה של אימו של שיין.

שיין נשאל מדוע הוא ומשפחתו לא פחדו מחיית הבר הענקית וענה: "לפני תרדמת החורף הדובים מאוד עצלנים ועייפים, ולכן לא חששנו במיוחד". בכל מקרה, הרשויות המקומיות של מדינת אלברטה הקנדית הציבו באזור מלכודת בכדי לתפוס את הדוב אם ישוב לשכונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר