שני פוליטיקאים ממפלגת יש עתיד מסתובבים כשעננה כבדה מרחפת מעל ראשם בכל הנושא של הטרדות מיניות. האחד הוא שר הרווחה מאיר כהן, כפי שפורסם כאן ב-25 ביוני 2020, שפעל בשיטה אגרסיבית מול עובדות ועובדים סביב הטרדות מיניות, שיוחסו לו לכאורה, השתקתן וחקירה משטרתית שנבלמה באורך פלא.

ה"כוכב" הישן חדש הוא אלעזר שטרן, שהודה אתמול בראיון לענת דוידוב וגולן יוחפז, שבתפקידו כראש אכ"א נהג לגרוס תלונות אנונימיות בהתייחסותו לתלונה האנונימית שהוגשה נגד רונן בר, ראש השב"כ החדש. ברקע הדברים האלה מרחף הראיון של קולט אביטל שטענה כי הוטרדה מינית על ידי שמעון פרס המנוח, שזכה להתייחסות רופסת והתבטאויות שטחיות מצד ה"פמיניסטיות" בממשלת ישראל.

זה שבוע מטלטל עליו מנצחת צביעותן של חברות הכנסת וארגוני הנשים שהוכיחו פעם אחר פעם שהן מנהלות את האג'נדה שלהן מתוך פוזיציה פוליטית בלבד. הא ותו לו. קחו לדוגמא את שרת התחבורה מרב מיכאלי (שהתביעה נגדה בגין התעמרות עובדת משרדה תשמע בחודש הבא), שמסבירה לאלעזר שטרן שהוא רק מבולבל, ממלאת פיה מים ביחס לחשיפה של קולט וחמור מכל רואה במאיר כהן שותף לגיטימי במישור הפוליטי.

כך גם השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, שהסתפקה בציוץ דלוח בעניין שמעון פרס. אך נראה שאת השיא שברה הבוקר חברת הכנסת מיכל רוזין ממרצ שאמרה בראיון לרדיו 103 כי "לא נחרים את זכרו של שמעון פרס...עדות אביטל פוגעת עמוקות בזכרו מבחינתי, אך אי אפשר לשכוח את מה שהוא עשה לטובת המדינה ואת עמדותיו הנכונות".

חברות הקואליציה בחרו להיצמד למסגרת הפוליטית על פני האג'נדה ששירתה אותן כל הדרך לכנסת. לא תוכלו לנהל איתן שיח על פרשת מאיר כהן וגם על המגרסה של שטרן הן הכריזו סוף פסוק.

התנהלות כזו והתנהלותן בפרט מסבה נזק עצום לפמיניזם. נזק גדול יותר מכל אמירה אומללה של שוביניסטים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהנשים הללו כדוגמת מיכאלי, זנדברג ואחרות הציגו עצמן לאורך השנים כנושאות הלפיד במחנה הפמיניסטי, שיעשו הכל על מנת למגר את התופעה האומללה והכואבת של הטרדות מיניות. כעת מתברר שהכל פוזיציה וניצול.

כולם זוכרים את שתיקתן הרועמת בעניין המיצגים המיניים שליוו את מחאת בלפור כשעליהן מתנוסס שמה של הגב' נתניהו, האמירה של אלעזר שטרן כלפי מירי רגב מעל דוכן הכנסת, חוסר הטיפול באונס המחריד נגד תושבת דרום תל אביב בידי עובד זר. כל אלה ואחרים רק מחזקים את הטענה שהפמיניזם בסך הכל היה כלי בידי אותן נשים והוא לא נועד לשרת את הכלל, רק את הפרט והפרט הזה הן נשים פוליטיות הא ותו לא.

לסיכום, מרב מיכאלי בחרה לקחת לצידה שני יועצים גברים. האחד - חבר הכנסת לשעבר מיקי רוזנטל, עליו נכתבו הררי מילים בעניין התנהגותו האלימה נגד חברת כנסת ממפלגתו. השני, רונן צור, יועץ תקשורת הידוע כמי שמייצג עברייני מין ומנהל קמפיינים מבזים, משפילים ושקריים נגד קורבנות עבירות מין. בין מיוצגיו היה הנשיא לשעבר קצב, הפדופילית מלכה לייפר ואף לקח את הייצוג של משי זהב לפני שזה ניסה לשים קץ לחיו. בקיצור, זה המופע הטוב ביותר של צביעות וכח פוליטי והשימוש המחפיר בפמיניזם לטובת שיקולים אישיים.