רביד פלוטניק (נצ'י נצ' לשעבר) שחרר הבוקר קליפ לשיר "קוקוריקו (אל תדליקו אותי)", שביים נאור סוקי, ויצא כחלק מהאלבום החדש שלו "תוך כדי תנועה" לפני כשבועיים. הקליפ החדש כולל הופעות אורח של כוכבים קומיים ישראלים (שציינו בעבר את ההערכה שלהם לנצ'י) כמו אסי ישראלוף שמגלם את הדמות האיקונית של רמי המאמן מימי "הישראלים" וגורי אלפי שמגלם רב שעורך סוג של ברית מילה לראפר.

בתור אמן שמשלב בערך מאז ומתמיד הומור במוזיקה שלו, זו לא הפתעה שאלו האמנים שמתארחים ב"קוקוריקו". אגב, רק בשביל להבהיר למי שעדיין לא תפס את דמותו הקומית - בקליפ אפשר לראות גם את חבריו הטובים (והקומיקאים כמובן) עמית חשאי שמגלם את "חכם חנוכה", המפיק המוזיקלי ישי סוויסה ותמיר בר שמגלמים רופאים מנתחים. 

אבל לא רק הראפר בורך בחדות מעוררת השראה. מתברר שגם המעריצים של פלוטניק בקיאים בחומר, כי בתגובות לקליפ ביוטיוב היו כאלו שציינו שבמהלך הניתוח שמבצעים סוויסה ובר, הם שולפים לו מהבטן שווארמה, פיצה, בורקס וגלידה - כל המאכלים שהוא מציין בפזמון השיר מהאלבום הקודם "שווארמה".

סוקי - ששמו אולי מוכר לחלקכם מהשורה בשיר של טונה "הכל זה בצוות": "כשסוקי המציא לנו ז'אנר של קליפים" -  עבד כבר בעבר עם נצ'י על "סמוראי" ו"פאנצ'ים". כאמור, הוא גם במאי הקליפ של טונה ל"גם זה יעבור", שמשך תשומת לב ציבורית ועזר לפריצה של הראפר, ולאחרונה ביים את אופרת הראפ של תמיר בר "עלייתו ונפילתו של שם טוב האבי".

"קוקוריקו" הוא הקליפ הראשון מתוך "תוך כדי תנועה", ונכון לעכשיו מרבית השירים באלבום המדובר עומדים על 200 אלף האזנות בספוטיפיי, פלוס מינוס, כשהפופולריים ביותר הם "קורבן" שעומד על 300 אלף ו"גברת טיקטוק" שעומד על 270 אלף. הבא אחריהם, אגב, הוא כמובן "קוקוריקו".