התחדשה השריפה בגוש עציון, כבישים באזור נחסמו - סרוגים

התחדשה השריפה בגוש עציון, כבישים באזור נחסמו

3 ימים אחרי השריפה בפארק בגין הסמוך לגבעות, כוחות הכיבוי דיווחו על התחדשות האש באותו אזור. 8 צוותי כיבוי הוזנקו למקום ופועלים לכיבוי הלהבות, וכבישים באזור נחסמו

התחדשה השריפה בגוש עציון, כבישים באזור נחסמו
  (צילום: כבאות והצלה יו"ש)

שריפה נוספת בגוש עציון: במרכז השליטה המחוזי התקבל כעת (שני) דיווח על שריפה שפרצה בפארק בגין הסמוך לגבעות. כוחות כיבוי מתחנת בית שמש שהוזנקו למקום זיהו התחדשות של האש באותו האיזור שבו התפרצה השריפה בסוף השבוע שעבר.

לפי הודעת כוחות הכיבוי, 8 צוותי כיבוי פועלים כעת במקום בסיוע 2 מטוסים – כשבשלב הזה טרם הושגה שליטה על האש. בהמשך נאמר כי לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית יהודה הצטרפו לפעילות בשני מוקדי שריפה, בסיוע מטוסים מטייסת "אלעד" וצוותי כיבוי של קק"ל. בעקבות השריפה, כביש 367 נחסם לתנועה מצומת גבעות לצומת ג'בע לשני הכיוונים.

השריפה בגבעות (צילום: כבאות והצלה יו"ש)

רב רשף כפיר כהן, מפקד המשמרת, אמר כי "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על שני מוקדי שריפה ביער גבעות.עוד טרם הגעת הצוותים למקום זיהו לוחמי האש עשן כבד מאזור היער. בעקבות כך ועקב משטר הרוחות ותנאי השטח הוזנקו מטוסים לסיוע בכיבוי השריפה".

עוד באותו נושא

השריפה בהרי ירושלים: החשד – הצתה מכוונת

כזכור, ביום שישי האחרון פרצה שריפה נרחבת בפארק בגין הסמוכה לירושלים, כאשר ממצאים בשטח העידו על כך שככל הנראה מדובר בהצתה מכוונת. רשף אדי אהרונוף, רמ"ד דוברות והסברה עדכן: "במהלך הפעילות לכיבוי השריפות איתרו כוחות הכיבוי ממצאים בשטח המעידים על כך שההצתה הייתה מכוונת. אופי ההתפרצות- שבעה מוקדים שעשרות מטרים מפרידים בניהם, בשטח יחסית מבודד וקשה להגעה מהווה גם הוא סימן תורם לעמדה זו. כל זאת תומך בעדות המדווח הראשון למרכז השליטה המחוזי שטען כי ראה רכב שטח ובו אדם נושא לפיד ומצית אש לאורך נתיב הנסיעה שלו".

(צילום: כבאות והצלה יו"ש)

טפסר ניסים טויטו, מפקד מחוז ירושלים המפקד על האירוע: "תוך כדי הלחימה באש אותר על ידי מפקד תחנת בית שמש ממצא המעיד על ניסיון הצתה שלא צלח. כרגע הנסיבות לפרוץ הדליקה נמצאות תחת מאמץ מודיעיני של חוקרי הדליקות ממחוז ירושלים ומשטרת ישראל"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כנראה בגלל הגשם,נדלקה...
תשקורת מגוייסת וממומנת.... | 13-10-2021 8:23
כנראה בגלל הגשם,נדלקה השריפה חחחחחחחח,כבר לשונאי ישראל השקרנים אין דרך לסנגר על הבני דודים...