י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"שיעבדו בעזה"

צפו: עובדי בית החולים תועדו עם אסיר ביטחוני

צמד אחים ערבים - ישראלים אשר עובדים בבית החולים ברחובות, תועדו כשהם מחזיקים את ידיו של אסיר ביטחוני המשויך לחמאס ועוררו סערה | ח"כ בן גביר "אי אפשר לסמוך עליהם, שיעבדו בעזה" | בית החולים ל'בחדרי': "זומנו לבירור"

צפו: עובדי בית החולים תועדו עם אסיר ביטחוני
האחים עם האסיר צילום: מתוך הסרטון

מקדאד קוואסמה, אסיר ביטחוני המשויך לארגון הטרור 'חמאס', ושובת רעב מעל-80 ימים מאושפז בבית החולים קפלן שברחובות.

הבוקר (שני), מתפרסם תיעוד בו רואים שני אחים, ערבים - ישראלים בבית החולים קפלן, כשהם מחזיקים את ידו ומחובקים עימו. כאשר הצילום מתבצע ברקע העובדה שאין אנשי ביטחון בחדר בעקבות מצבו הגופני של האסיר.

התיעוד עורר הכעס גרר גל של תגובות, ביניהם ח"כ עמיחי שיקלי שצייץ אתמול (ראשון), "‏שלום לצמד אנשי הצוות הרפואי בבית החולים קפלן ברחובות, שנראה להם בסדר לעשות סלפי עם מחבל חמאס מחברון".

שיקלי הבטיח אתמול: "מחר בבוקר אפנה להנהלת בית החולים בדרישה לסלקם, ולמשרד הבריאות כדי להדיחם מהרפואה הציבורית בישראל בבושת פנים".

גם ח"כ איתמר בן גביר מסיעת הציונות הדתית הגיב למקרה, ופנה במכתב למנהל ביה"ח קפלן: "מצטלמים עם מחבל ארור זה פשוט בלתי מתקבל על הדעת. בושה וחרפה שאנשים אלו מעריצי טרור ומפגינים אהדה להשמדתנו הם אלו שאחראים על הבריאות שלנו, אי אפשר לסמוך עליהם, שיעבדו בבית חולים בעזה. מי שתומך במחבלים, לא יכול להציל חיים".

בארגון בצלמו פנו גם הם עם מכתב למנהל קפלן: "בכוונתנו לא לוותר עד שצמד החמד הללו יפוטרו. שאנשי צוות רפואה יביעו תמיכה בטרור?". עוד הוסיפו: "שפל כזה עוד לא חווינו אנחנו דורשים ממנהל בית החולים עוד היום לזמנם לשימוע ולפטרם".

מבית החולים קפלן מסרו בתגובה ל'בחדרי' כי שני האחים שהצטלמו בסרטון עם האסיר הביטחוני "זומנו לבירור, ולאחריו נעדכן".

קפלן אסירים ביטחוניים איתמר בן גביר עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד