איריס אלוביץ' לישועה: "אם יחברו אותך לפוליגרף - הוא יתפוצץ"

לאחר ריאיון שערך בגלובס ב-2015, אשתו של בעל השליטה בבזק שיבחה את מנכ"ל וואלה על כך שאמר כי לא הייתה התערבות של נתניהו. זאת, בניגוד לדברי ההגנה, שטענה כי ישועה הציג את עמדתו האמיתית

הסתיימה עדות אילן ישועה: משפט ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נמשך גם היום (שני), עם עדותו האחרונה של מנכ"ל וואלה לשעבר. במהלך הדיון הוצגה הודעה ששלחה אשתו של בעל השליטה בבזק, איריס אלוביץ', לישועה אחרי ריאיון שערך בגלובס ב-2015, שבו טען כי לא הייתה התערבות של נתניהו באתר וואלה. בהודעה כתבה אלוביץ': "ריאיון טוב - אם יחברו אותך לפוליגרף - הוא יתפוצץ".

הפרקליטה יהודית תירוש הציגה מסרונים קטעי דברים שהוצגו לישועה בחקירתו הנגדית על ידי פרקליטי נתניהו ואלוביץ', וטענה שהם לא מהווים את התמונה המלאה ומציגים תמונה חלקית בלבד, "מסולפת ואינה נכונה" לדבריה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חיילת של שטרן העידה שאיים עליה: "הימים שלך יהיו שחורים"

"מרגישים לכודים בתוך הבית": ילדי אום אל-פחם מפחדים להירצח

"אין על זה שליטה ולא תהיה": תושבי קלנסווה על התסכול וההפקרות

לפני כחצי שנה, במהלך החקירה הנגדית של ישועה, הוא העיד כי "רוב השיקולים נבעו מלחצים פוליטים, שאז עוד הסתרנו, ומיעוטם הבטל בשישים מסיבות אחרות. העיתונאים בוואלה לא ידעו שזה נובע למשל מקמפיין הליכוד, לא יודעים את ההקשר, כי הסתרנו את זה".

סנגורו של אלוביץ', ז'ק חן, שאל אז את ישועה האם העיתונאים בוואלה לא ראו שמדובר בהטייה, וישועה ענה: ""קודם כל, הסתרנו את זה, לוקח לדברים זמן לצוף. אני מניח שראו, אבל הסתרנו. ההתערבות של גורמים מסחריים היו בטלים בשישים מול ההתערבות הפוליטית בעניין של נתניהו".