עשרות מתפללים נקלעו למארב מתוכנן של פורעים ערבים שהמטירו אבנים על אוטובוס והקיפוהו לאחר שהנהג סירב לנסועערוץ 7
ד' בחשון תשפ"ב 12:2510.10.21
מדי כמה ימים מתפרסמים דיווחים על אירוע השלכת אבנים במזרח ירושלים על אוטובוס העושה את דרכו לכותל המערבי ועמוס במתפללים.
הבוקר פורסמה בעיתון 'המבשר' עדות מצמררת על אירוע אלים במיוחד שהתרחש ביום חמישי האחרון ואשר התלהט עוד יותר כשהתברר כי נהג האוטובוס הוא בעצמו בן מיעוטים.
"הייתי באוטובוס קו 3 בדרכי לכותל המערבי. מול שער שכם נתקלנו בהמון זועם של מאות ערבים צעירים שהחלו ליידות על האוטו שלנו אבנים וכל מיני חפצים. החלונות היו ממוגנים ככל הנראה נגד אבנים וברוך ה' האבנים לא חדרו לתוך האוטובוס".
"אבל זה היה רק השלב הראשון. לחרדתם, גילו הנוסעים כי ההמון המתפרע מקיף את האוטובוס מכל צדדיו וממשיך ליידות מכל הבא ליד.
הנהג, שלדברי אותו נוסע היה בן מיעוטים, עצר באדישות והודיע כי המשטרה הורתה לו להישאר במקומו עד להגעתה לשטח.
מתברר כי הפורעים הערביים נהנו "ממטרה נייחת" כלשונו, והמשיכו בהמטרת האבנים.
"בשלב מסוים הם ניפצו את שמשת האוטובוס בעזרת מוט ברזל גדול במיוחד. הם ניפצו את השמשה והמוט צנח לתוך האוטובוס כשכל רצפת האוטובוס מתמלאת באלפי פיסות זכוכית.
"רק לאחר תחנונים ובקשות ניאות הנהג להמשיך בנסיעה. בזמן הזה כל הנוסעים נשכבו על הרצפה ושררה שם היסטריה. נס עצום עשה לנו ה' ויצאנו ללא פגע".
https://www.inn.co.il/news/527961
חבר מתאריך 6.4.11
25741 הודעות, 128 מדרגים, 238 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בעבר כבר התגלה שיתוף פעולה בין נהגים ערבים לבין המחבלים שהודיעו להם מתי שעוברים כדי לפגוע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.19
946 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.20
215 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מזעזע איך הגענו למצב הזה. כמה רפיסות ובג״צ, במקום הרתעה והפעלת כוח בלתי פרופורציונלי כלפי ערבי שמרים ראש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.3.18
5330 הודעות, 92 מדרגים, 134 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
31248 הודעות, 120 מדרגים, 232 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
43039 הודעות, 230 מדרגים, 436 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כדי שלא נחזור לעולם על טעות כמו הסכם אוסלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.18
18297 הודעות, 239 מדרגים, 472 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הנהג, רפש בן זוהמה, ארור ומיותר כשאר אחיו הבזויים.
מאחל ומייחל שיהיה היום- יום שמח לעם ישראל, לארץ ישראל ולכל החפץ בטובתם באמת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.16
5444 הודעות, 70 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
הבנו!
ערבים-ארור-מיותר
ארור-מיותר-ערבים
תוסיף קצת עומק אחי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.20
3999 הודעות, 56 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
היה גורם לחסימה מיידית ולזעזוע עמוק בקרב גולשי רוטר.
אם הכותב היה חי במאה הקודמת בגרמניה, סביר להניח שהוא היה מפיץ שנאה נגד יהודים.
היום הוא "יתרץ" שהשנאה לערבים מוצדקת בגלל שאנו במלחמה והשנאה ליהודים הייתה ללא סיבה, אבל האמת היא שתוכן התגובה והכוללניות שבה מלמדים שאין הבדל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.17
3515 הודעות, 96 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
והוא קם להתגונן על נפשו
לבין נאצי שהחליט לרצוח יהודים סתם ככה כי הם לא באים לו טוב בתורת הגזע
נשמה יש לך באג רציני בשכל. טפל בזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.20
3999 הודעות, 56 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
כמעט בכל גזענות שיש בעולם, יש גרעין של אמת לשנאה.
או בגלל שוני או בגלל מנטליות שונה או בגלל מתיחות בין הקבוצות.
גם היהודים באירופה לא גילו נאמנות מוחלטת כלפי השלטון.
זה לא סיבה לייחל להשמדת עם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.17
3515 הודעות, 96 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
ואתה טוען שהוא לא בסדר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.21
392 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.17
3515 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
לא ידח ממנו נדח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.20
3999 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
אז אתה נותן לגיטמציה לנאצים.
אני טוען שזו נבילה וזו טריפה, ולכן אני חושב שאין לו מקום באתר ישראלי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.17
3515 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
בין טוקבקיסט שנבהל ממרצחים בארצו לבין מכונת השמדת עם שרצחה מליונים בפועל
לאחר מכן תשב ותבין שיש כאן בעיה גדולה מאוד של פורעים שלא מסכינים עם המדינה הזאת
יש כאן בעיה קשה של הרתעה שנשחקה מאוד
יש כאן בעיה קשה של עם שלא מרגיש בטוח בעיר הבירה שלו
לאחר מכן תגיד תודה שהוא פורק את זה ברוטר במקום לקום ולעשות מעשה כי כוחות הבטחון ומערכת המשפט לא עושים מספיק...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.19
4717 הודעות, 52 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
בניגוד לנאצים שהעלילו נגד יהודים שהם רוצים כביכול להשמיד את גרמניה (וזה מצטרף לעילות דם נגד יהודים בכל רחבי אירופה מאז ימי הביניים ועד ימינו) הטענות נגד הערבים הן לא עלילות. הערבים במדינה הזאת באמת ובתמים רוצים אותנו בים. לא כולם, זה נכון, אבל רובם בהחלט כן (גם אם הם לא עוסקים בטרור של ממש). לפני שאתה בא להטיף למישהו בנושאי השמדת עם (ואני מסכים איתך שהשמדת עם הוא דבר פסול בכל מקרה ובכל מקום ובכל תקופה) תדייק עם העובדות שלך. היהודים בגרמניה היו גורם מועיל במיוחד, הם היו בהרבה מקרים יותר גרמנים מהגרמנים עצמם. הם היו גאים במדינה שהם חיו בה ותרמו לה רבות בכל תחום אינטלקטואלי אפשרי. במלחמת העולם הראשונה הם אפילו הקריבו את עצמם למען גרמניה יותר מהגרמנים עצמם וקיבלו לא מעט אותות הוקרה. להיטלר הייתה שנאה אישית נגד יהודים והוא גם היה זקוק לשעיר לעזאזל שאפשר יהיה להאשים אותו בכל צרותיה של גרמניה וללכד סביב השנאה הזאת את כל העם. הערבים בישראל לעומת זאת תורמים מעט מאוד אבל גורמים הרבה מאוד נזק ואחראים למרבית הפשע האלים במדינה. כשערבי אחד מתנהל בצורה נורמלית כמצופה מאזרח פשוט כולם פתאום מעלים אותו על הנס כאילו באמת אירע איזה נס וזה לא ברור מאליו שאזרח אמור להתנהג כמו אזרח.
שנית, כשהבן אדם דיבר על כך שהערבים זה עם ארור ומיותר הוא לא אמר בצורה מפורשת שצריך לבצע רצח עם נגד כל הערבים, לאסוף את כל הערבים (עד אחרון התינוקות) בכל יבשות העולם ואז להשמיד את כל כולם. הוא התכוון לכך שבמדינת ישראל מדובר באנשים מיותרים שאין להם פה מקום והם לא צריכים להיות פה (רמיזה לכך שצריך לבצע טרנספר לאחת מהדינות הערביות שיחיו בקרב אחיהם הערבים - בקיצור, לסיים את מה שבן גוריון התחיל).
דבר נוסף - יש הבדל בין גזענות לנאציזם. גזענות היא תופעה נצחית ואוניברסלית שהתקיימה בכל נקודה בזמן וברחב מאז שחר ההיסטוריה, זה משהו שאתה תמצא בכל מקום ובכל תקופה בקרב כל עם. נאציזם לעומת זאת היא תופעה מאוד ייחודית וספציפית שהתקיימה במקום מאוד ספציפי (גרמניה) בפרק זמן מאוד מוגבל (1933-1945). לכנות כל אדם גזען בתואר "נאצי" זה עוול כפול ומכופל. ראשית, אתה מאשים אדם שאינו נאצי בכך שהוא כביכול דוגל באידאולוגיה הנאצית. מה שלא נכון. אתה פשוט מעליל נגד אותו אדם ומאשים אותו במשהו שהוא אינו אשם בו. ושנית, וזאת הבעיה היותר חמורה, אתה מגמד ומוזיל ומבזה את זכר השואה. אתה הופך את הנאציזם ממשהו מאוד ייחודי ויוצא דופן למשהו די רגיל ו"נורמלי". אם נאציזם זה בסך הכול גזענות וגזענות היא תופעה שקיימת בכל מקום וכל הזמן אז יוצא שאין שום דבר מיוחד במה שהנאצים עשו. הם בסך הכול לא שונים במאומה ממשטרים ועמים אחרים. הם כמו כולם. לא מדובר יותר בחלאות המין אנושי או התגלמות הרוע עלי אדמות, לא מדובר בפשע נגד האנושות, לא מדובר יותר בזוועה ולא מדובר בפרק שחור במיוחד בהיסטוריה האנושית - אלא בסך הכול הנאצים הם אנשים רגילים והמעשים שלהם אלה מעשים רגילים שכולם עושים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.20
3999 הודעות, 56 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
1. יש הבדל בין המקרים. יש מקרים שבהם יש הצדקה לגזענות ולרצח עם ויש מקרים שלא.
כמו שכתבתי למטה, אתה מכניס את עצמך לוויכוח שתפסיד בו.
כי אם יש היתר לבצע רצח עם, ורק צריך סיבה מוצדקת, אז לפי ההיגיון הערבי והמוסלמי יש הצדקה למעשים אלה בארץ.
לפי מה שמספרים להם (ואני לא נכנס לשאלה אם זה אמיתי) ולפי הקוראן שלהם, מדינת ישראל כבשה את אדמתם, והרגה באופן ממוסד במשך שנים ארוכות (ואל תטעה אם מה שקורה כאן ב-30 שנה האחרונות) אלפי אנשים חפים משפע.
מה אתה טוען? אתה נכנס איתם לוויכוח אם זה היה או לא היה,
אבל אתה בעצם מסכים עם הגישה והמוסר הערבי שלהם, שיש הצדקה (במקרים חריגים) להכללה נגד עם שלם.
הגישה שלי שונה לגמרי. אני טוען שאין שום הצדקה לעולם להכללה כזאת, ולכן גם אם היו פשעי מלחמה ממוסדים ישראליים, וגם אם הארץ הזאת שייכת לערבים, אין הצדקה להכללה ולפיגועי טרור.
אבל לפי ההיגיון שלי, אין הצדקה להכללה כנגד כל הערבים (גם אם רובם לא רוצים אותי בארץ ולא יזילו דמעה במותי), ויש לטפל רק במי שצריך לטפל.
2. אתה טוען נגד הסמנטיקה. אתה טוען שהוא גזען ולא נאצי.
שהוא נזהר בלשונו ולא קורא למותם אלא רק רומז למותם.
גם אם נקבל את דבריך, זה לא הופך את זה למוצדק. הוא חייב להיחסם.
אני חושב שזו היתממות. אני סבור שאם הוא היה חי במאה העשרים בגרמניה, ואם היו טוקבקים ורוטר באותה תקופה, הוא היה כותב פוסט דומה נגד יהודים, ואתה היית טוען שהוא אנטישמי ונאצי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.09
15680 הודעות, 89 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
הבנתי נכון?
גם אני בעד החזרת הבית לחיילים! אתר מעקב גל"צ - www.galaz.022.co.il
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
31248 הודעות, 120 מדרגים, 232 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.13
24048 הודעות, 159 מדרגים, 313 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.20
4874 הודעות, 105 מדרגים, 209 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
יiסף הצדיק....
יהודים זיכרו: הדבר הכי גדול בעולם הוא לעשות טובה למישהו אחר. (הרבי מפיאסצנא)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.20
3999 הודעות, 56 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
2653 הודעות, 47 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
הגיוני מאוד
לא גזענות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.20
3999 הודעות, 56 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
שרוצים להורגך, ולא מי שלא חש צער רב במוות שלך, ואפילו לא במי שתומך במוות שלך בשביל אדמה.
לפי המוסר שלך, צודקים הערבים שעושים פיגועים נגד יהודים.
אנחנו כבשנו את הארץ שלהם (לפי הקוראן). אנו הורגים ילדים שלהם. וקבוצות שלמות בעם (ע"ע שרשור זה) מייחלות למותם ותומכות במותם.
באופן אבסורדי, כל מי שמצדיק את תגובת השנאה נגד הערבים, תומך למעשה בטרור ערבי נגד יהודים, ונותן גיבוי למלחמה של הערבים.
זה מה שאני טוען תמיד. אין הבדל בין בן גביר לאחמד טיבי. לשניהם יש את אותו היגיון מוסרי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
2653 הודעות, 47 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מתי בפעם האחרונה יהודים הלכו ופוצצו אוטובוס מלא נשים וילדים באבנים?
מתי בפעם האחרונה יהודים הסתובבו עם סכינים בגיל 17 ודקרו ערבים?
מתי בפעם האחרונה יהודים חטפו שלושה נערים ערבים ורצחו אותם בצורה מזעזעת?
מתי בפעם האחרונה יהודים נכנסו למוסד לימודים של ערבים ורצחו 11 בחורים?
מתי בפעם האחרונה יהודים נכנסו למסגד ורצחו 6 מתפללים כשלאחד הם ערפו את הראש?
מתי בפעם האחרונה יהודי נכנס לטרקטור והפך רכבים?
מתי בפעם האחרונה יהודים פוצצו מאות רכבים של ערבים?
ואתה משווה ואומר שצריך לחסום את יוסף כי הוא גזען?
אתה שונא אדם ואתה גזען וה’’נאורות’’ שאתה מנסה להפגין רק
מוציאה אותך שונא יהדות!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.05
21804 הודעות, 115 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.20
3999 הודעות, 56 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
שמטוסים ישראליים הורגים ילדים על חוף הים, שחיילים ישראליים הרגו אוטיסטים וכדו', ושהממסד הישראלי כולו(צבא ומשטרה) הורג ילדים נשים וחפים מפשע תוך כדי מלחמה.
ההבדל בין הערבים ליהודים , זה רק בזהות ההורגים.
אצל הערבים זה מיליציות חמושות ולא מקצועיות.
אצל היהודים זה צבא ממוסד.
אני חושב שיש הבדל נוסף: הערבים הורגים בכוונה חפים מפשע, והיהודים (בדרך כלל) לא הורגים בכוונה חפים מפשע, אלא תוך כדי המלחמה מתים חפים מפשע רבים.
אבל ההבדל הזה אינו מספיק בשביל הערבים.
מנקודת מבטו של הערבי, הוא חי פה בארץ מאות שנים, ואז הגיעה קבוצת אנשים שטענה לבעלות על הארץ, והתחילה במלחמה שנהרגים בה חפים מפשע.
אם ההבדל בינך לביניהם, זה רק בהסברים הקטנים או בגלל שאתה חושב שאתה צודק, אז אתה נכנס לוויכוח שאין לך בו עליונות.
כי הערבי משוכנע שהוא צודק והערבי יכול לתת לך הסברים למה הפגיעה הממוסדת חמורה יותר.
ביום שאתה מצדיק הריגת חפים משפע או עונש קולקטיבי לעם שלם (כפי שעשה פותח התגובות), וכל הוויכוח שלך הוא רק מתי זה מוצדק ומתי זה לא מוצדק,
אז אתה מצדיק את הערבים.
כי אם אתה טוען שיש מקרים בהם מותר להכליל עם שלם ולקרוא למותם של חפים מפשע בגלל מעשיהם של יחידים (ותמיכה של העם), אז אתה רק נכנס לוויכוח אם הם צודקים במטרה שלהם.
ולפי שיטתם, הם צודקים במטרה שלהם.
אני טוען הרבה יותר מזה. גם אם הם צודקים (הארץ שייכת להם והמדינה הרגה בזלזול הרבה חפים מפשע), אין הצדקה לעשות פיגועים ללא הבחנה, ולעשות הכללה לכל העם.
לפי ההיגיון שלי, אין לקבל שום הכללה ושום הצדקה לפגיעה במי שלא הוכח שפגע בך, אפילו אם חלק ניכר מבני עמו תומכים במעשים אלה.
לפי ההיגיון שלי, אין הצדקה לפיגועי טרור רצחניים המוניים, בשום פנים ואופן.
לפי ההיגיון שלי, גם הפוסט של יוסף הוא חמור!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.20
1817 הודעות, 14 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
תתעורר - רוב האנשים השכילו להבין כבר יותר טוב את המציאות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
789 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
איך תדע מי בא להורגך? תחכה עד שיגיע אליך עם האקדח? או עם מוט ברזל? כשכבר אין לך אפשרות להגיב??
מי שמשתייך לעם שאחוזים גבוהים ממנו רוצים להורגך - הוא אויב. זאת ההגדרה המילולית לאויב. גם במצרים של 1973 לא כולם רצו להרוג אותנו. אז הם לא אויבים? צריך לפגוע רק באלו שרוצים להרוג אותנו?
״רגע, שניה, לפני שאנחנו מתחילים.. אתה רוצה להרוג אותי?״ ככה אתה מדמיין מפגש בין חייל מצרי לחייל ישראלי בתעלת סואץ?
מאיפה למען השם אתם מביאים את התאוריות האלו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.13
24048 הודעות, 159 מדרגים, 313 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מי שתומך ברצח שלך הוא לא אויב ?
רק מי שמנסה לממש את הרצון פיזית הוא אויב ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.16
10382 הודעות, 211 מדרגים, 255 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
"תנער זדים מזבולך"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
67858 הודעות, 190 מדרגים, 359 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
ואולי קריאות ההשקמה שלו היו מזעזים את העולם לפי השואה
אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.19
4717 הודעות, 52 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
הבן אדם מתרעם על התוקפנות של הערבים נגד יהודים ויפי הנפש באים בטענות ליהודים במקום לערבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
789 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
היית מצדיק ירי ללא הבחנה בפורעים שתקפו את האוטובוס?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
906 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.16
5444 הודעות, 70 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
אבל אני לא אכתוב בכל תגובה שלי 2+2=4 למרות שזה אמת, נכון?
ביקשתי רק לגוון את מנעד התגובות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.15
11872 הודעות, 109 מדרגים, 209 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
2859 הודעות, 12 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האם מי שכתב זאת עצר לרגע לחשוב. נס עצום??
סתם בזיון שבארצנו בכלל קורה כדבר הזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.16
828 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.20
124 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
יש לחוקק חוק הפללה בזיהוי פנים.
לרשת את הארץ באזורים בעייתיים באמצעי זיהוי.
לקיים שיפוט מהיר >קנסות/מאסר . ואם המניע לאומני - שלילת זכויות עד כדי גירוש והריסת הבית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.11
4573 הודעות, 37 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
כל רעיון שמטרתו לפגוע בערבי ולעזור ליהודי הוא פסול על הסף.
כל השאר שחרור קיטור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.20
124 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
הכלי שהצעתי נועד למגר פרקטית פשיעה עבריינית ולאומנית מכל המגזרים. (אם כי כמובן שאצל הערבים המסה הקריטית).
המטרה היא להשאיר מרחב ציבורי פתוח, לשפר את איכות החיים בארצנו ולחסוך מיליארדים על שוטרים/פרקליטים/שופטים ומה שמסביב.
אין עורכי דין נוסח "מרשי טוען..." מרשך פשע - הנה הראיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
5749 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
בנוסף אין מצב שבתי המשפט בארץ יחמירו אלא יתנו קנס פעוט או עבודות שירות
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.18
875 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
2653 הודעות, 47 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
ימח שמם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
11588 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
אבל זה לא ישנה כלום ולא יוריד את המוטיבציה והאפשרות שלהם להמשיך ולפגוע ביהודים , התגובה צריכה להיות אחרת לגמרי כבר ולא בקטע של לא לפרנס אותם , אם כבר בקטע כלכלי אז להחרים כל רכוש של ערבי שתוקף יהודי או שנחשד בפעילות חבלנית לאומנית .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.05
21804 הודעות, 115 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם אני יכול לדאוג לעתידי ולחיי, אעשה זאת ולא אסמוך על אף אחד אחר שיעשה זאת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
11588 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
על השני צועקים בוכים ומפחדים במקום לעמוד ולהלחם .
רוב היהודים לא בנויים לכאלה מצבים ובצדק , אני לא מאשים כי מדובר באנשים נורמטיבים שלא גדלו ויודעים להלחם ,עדיני נפש .
זה ההבדל שילד ערבי בן 12 מסוגל לישחוט בנאדם וללכת לשחק אחרי זה כאילו כלום וילד יהודי ואפילו בוגר לא יהיה מסוגל לתת סטירה לאחר אפילו לזה שמגיע להרוג אותו , משוואה גרועה לגמרי בשבילנו .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
789 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
חד משמעית אני אומר. אם אני נתקל בסיטואציה של מתפרעים שחוסמים את הכביש - אני נוסע לתוכם. לא עוצר לשניה.
אם תשמעו על נהג שדרס קבוצה של מתפרעים ערבים - תבואו לבקר אותי בכלא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.13
24048 הודעות, 159 מדרגים, 313 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
הגנה עצמית בסיסית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
83 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כל האמת על בתי המשפט בישראל
https://savedemocracy.imti.org.il/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
11588 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שנוסעים בתחבורה ציבורית תוך כדי לינץ ברברי עם אבנים וברזלים ,לא זה לא נתפס נהיה פה ממש מצב חרום קטסטרופלי !
ומה עם המחבלים לא נעצרו , שום מילה ? טירוף מערכות הלכה המדינה והלך הביטחון שלנו בזמן שיש בתוכנו אוכלוסיה של מאות אלפים שהם אוייב רצחני ואכזר שרוצה להשמיד אותנו , אם המדינה לא תתעורר יהיה פה גיהנום עלי אדמות למרות שאני כבר לא בטוח שאפשר לעצור את זה , הדבר היחיד שיכול לעזור זה חימוש כל בית אב כי בסופו של דבר ככה או ככה הם יתקפו אותנו בהמוניהם ואם היהודים לא יהיו חמושים הערבים ישחטו אותנו כמו ברווזים ללא הפרעה , המשטרה וצהל וכל כוחות הביטחון לא יהיו מסוגלים לכסות יותר מ20% מההתקפות ברגע שזה יתפרץ , שמישהו ירים את הכפפה וידרוש חימוש לכל בית ישראל או לפחות לרובו לכל מי שעובר סינון מהיר כמתאים ולא חריג מאיזה שהיא סיבה יוצאת דופן .
הערבים מלאים נשק וגם בלי נשק יכולים לרצוח בנו כי גם ילד ערבי בן 13 מסוגל לרצוח עם סכין בלי בעיה בכלל והיהודים גם ללא נשק וגם לא בנויים לקרב ומלחמה אז לפחות שלגברים יהיה נשק שיוכלו להגן על המשפחות שלהם .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
789 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מישהו חושב שאם היתה מגיעה משטרה, מישהו מהפורעים היה נורה?
או שהיו מנסים ״להרגיע״ אותם?
יש פה ניסיון לרצח חד משמעי ע״י עשרות אנשים.
בעולם נורמלי היו צריכים להרוג לפחות עשרה מהם.
*אני לא בא בטענות לשוטרים שעושים עבודת קודש. זאת פשוט המנטליות שפשטה בארץ היהודים: אם ערבים מנסים להרוג יהודים, לא צריך להרוג אותם קודם. צריך למנוע מהם להשיג את מטרתם ללא נפגעים בנפש.
יש פה בעיה רצינית. והיא תגיע לכל אחד מאיתנו בסופו של דבר. זה שאנחנו יושבים בשקט ומצקצקים בלשון, זה רק גורם לבעיה להחמיר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
5749 הודעות
בתגובה להודעה מספר 38
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.13
24048 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אין ברירה אלא לעבור דרך סולטן סולימאן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
5749 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.21
539 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חיות אדם,ברברים...איזו תחפושת שהשמאל המטומטם ישים עלייהם הם ישארו ברברים....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.01
35674 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
55455 הודעות, 223 מדרגים, 405 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
318 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ולנהוג בעצמם. ימח שמו וזיכרו..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד