בראשית שנת 2020 עלה לכותרות שמה של מולי פיצג'רלד - מפיקה, במאית, תסריטאית ושחקנית בת 39 שהשתתפה בעבר בתפקיד קטן בסרט "קפטן אמריקה" משנת 2011, ונעצרה בחשד לרצח אמה. לפי החשד, פיצג'רלד דקרה את אמה ארבע פעמים בביתה שבקנזס סיטי, כשהרקע לרצח לא ברור. 

פיצג'רלד הופיעה בתפקיד קטנטן ב"קפטן אמריקה" (בתור אחת מנערות סטארק, מה שאומר שהיא הופיעה בחלק בסרט בו באקי וסטיב צופים בהווארד סטארק, אביו של טוני, בזמן שהוא מציג את המכונית המעופפת), אבל היה לה תפקיד משמעותי יותר מאחורי הקלעים - היא שימשה כעוזרת האישית של במאי הסרט ג'ו ג'ונסטון. ב-2011, כשלקחה חלק בהפקת "קפטן אמריקה", היא אמרה בראיון ש"להיות חלק מההפקה הזאת הייתה אחת החוויות הכי טובות של חיי".

לאחר מעצרה, פיצג'רלד טענה שהפגיעה באמה נבעה מהגנה עצמית - אך הרשויות התעקשו כי היא זו שתקפה אותה. כעת, קרוב לשנתיים לאחר הרצח, הצהובון TMZ מפרסם דיווח לפיו פיצג'רלד נמצאה לא כשירה נפשית לעמוד למשפט, וזאת לאחר שנשלחה להסתכלות פסיכיאטרית. לפי עורך דינה של פיצג'רלד, ג'ייסון בילם, היא העוברה להמשך טיפול בבית חולים פסיכיאטרי בבעלות המדינה. הקביעה הזאת מקפיאה הלכה למעשה את המשך ההליך המשפטי, ובית המשפט מתכנן לבדוק את מצבה הנפשי של פיצג'רלד מדי 90 יום, עם אפשרות שבשלב מסוים היא תמצא כשירה.

לפי בילם, פיצג'רלד פגשה שלושה פסיכיאטרים שונים במסגרת הטיפול בתיק, ושניים מתוכם קבעו שאין ביכולתה לסייע לעורך הדין שלה בהגנה המשפטית עליה, וכי היא לא מבינה את המתרחש סביבה. ועדיין, בילם מבהיר כי הלקוחה שלו יודעת שהיא נעצרה בגין רצח אמה, ושהוא אמור לסייע לה - אך היא מתקשה להבין כיצד ההליך המשפטי כולו מתנהל.