ירוחם: איכות גבוהה במחיר נמוך

דירת 5 חדרים בפחות ממיליון שקל? מסתבר שעוד יש בישראל כמה מקומות כאלה

חברת "שתית" בונה מתחם בוטיקי בירוחם, צילום: הדמיה: איוולב מדיה

איפה בישראל יש דירות 5 חדרים בפחות ממיליון שקל? מסתבר שבירוחם זה אפשרי. חברת שתית מכרה בירוחם 7 דירות באירוע השקת הדירה לדוגמה. דירות 5 חדרים נמכרו ב-920,000 שקל, ופנטהאוז ב-1,180,000 שקל.

חברת שתית, אשר בנתה את פרויקט נווה שתית בירוחם צפון, בונה כעת את שכונת שתית באופק בשכונה הדרומית, בצמוד לשכונת הווילות של ירוחם.

מדובר במתחם בוטיקי הכולל 84 יחידות דיור ב-12 מבני בוטיק של 3 קומות עם 2 דירות בלבד בכל קומה. דירות 5 חדרים + מרפסת נוף, הכוללות מפרט טכני עשיר, נמכרות החל מ-899,000 שקל.
שלום שטרית, הבעלים והמנכ"ל של חברת שתית, מסביר שמבחינתו מדובר בציונות גרידא. "חברת שתית גאה להיות חלק מהבניה בנגב ולאפשר לזוגות צעירים הזדמנות אמיתית לרכישת דירה במחיר שידם משגת". 

איכות חיים במחיר שלא מוצאים במקומות אחרים, צילום: הדמיה: איוולב מדיה

שטרית הדגיש את היתרון של ירוחם בהענקת הטבות מס לתושבים: "מדובר בתשלום מס הכנסה מופחת בסכומים מצטברים של עד עשרות אלפי שקלים בשנה. תושבי באר שבע לא זכאים להטבה במס הכנסה, אבל תושבי ירוחם, שגרים במרחק נסיעה קצר, זכאים להטבת מס של 18%. מדובר בסכום שבמקרים רבים יכול לכסות משכנתא או חלק ממנה. בנוסף, קיים מענק מקום בסך 60,000 שקל לרוכשי מחיר למשתכן'".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר