סמוטריץ': "דובר צה"ל נכנע לרוחות פרוגרסיביים" - סרוגים

סמוטריץ': "דובר צה"ל נכנע לרוחות פרוגרסיביים"

סמוטריץ' במכתב חריף לרמטכ"ל נגד תגובה שהוציא דובר צה"ל: "קשה לברוח מהתחושה שדו"צ נכנע להלכי רוח פרוגרסיביים הנושבים אצל ארגוני השמאל"

סמוטריץ': "דובר צה"ל נכנע לרוחות פרוגרסיביים"
  (צילום: אולביה פיטוסי, פלאש 90)

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' שיגר מכתב לרמטכ"ל ולאלוף פיקוד מרכז בעקבות תגובת דו"צ על שיתוף הפעולה בין צה"ל להתיישבות.

הבוקר התפרסם דיווח בכאן 11 לפיו "בניגוד לפקודות לוחמים מסיירת צנחנים המבצעים פעילות בט״ש באיוש וגם ביצהר נירתמו לבציר ענבים בישוב יצהר".

תגובה דוצ לידיעה הייתה כי מדובר בפעילות מנוגדת לפקודות: "זה היה במסגרת יום חינוך צוותי, ההתנדבות בוצעה שלא על פי הפקודות כנדרש, בוצע חידוד נהלים בנושא״ לוחמים אינם צריכים להתחכך עם האוכלוסיה האזרחית שהם אחראים לביטחונה".

בתגובה לכך, סמוטריץ' שלח מכתב לרמטכ"ל בו הוא תוקף: "קשה לברוח מהתחושה שדו"צ נכנע להלכי רוח פרוגרסיביים הנושבים אצל ארגוני השמאל".

עוד כתב: "לא הייתי פונה אליכם, כמובן, בשל אייטם תקשורתי, עקום ומעוות ככל שיהיה. מה שקומם אותי היתה תגובת דובר צה"ל שיישרה קו עם האג'נדה של הכתבת נגד ההתיישבות, נוסחה בנימה מתנצלת ואימצה את הנרטיב ולפיו קשר בין לוחמי צה"ל למתיישבים "שעליהם הם אמורים לשמור" הינו שלילי ופסול"

"קשה להישאר שווה נפש לנוכח חוסר הסימטריה שבין האופן החיובי שבו רואה צה"ל פעילות התנדבותית של חיילי צה"ל עם המסתננים ומהגרי העבודה בדרום תל אביב, כפי שהוא משתקף מהודעות דו"צ בעניין מעת לעת, לבין היחס השלילי לסיוע החקלאי האמור. פעילות בקרב המסתננים הנה שנויה במחלוקת ציבורית עזה, ועל פניו – שלא כמו פעילות חקלאית התיישבותית ציונית – אינה קשורה בכי הוא זה לתכליתו של צה"ל ולמטרותיו. למרות זאת, חיילי צה"ל נשלחים לפעילות התנדבותית עם שלל עמותות הסיוע למסתננים והדבר זוכה לגיבוי צה"ל ודוברו", הוסיף יו"ר הציונות הדתית.

לסיכום מסר: "אני סמוך ובטוח שתמצאו את הדרך להעמיד את דו"צ על טעותו, ובעיקר לחזק את הקשרים ואת שיתופי הפעולה הברוכים בין צה"ל ולוחמיו להתיישבות וחלוציה ולתמוך בפעילות דומה בעתיד"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לא מספיק שאנחנו...
חמורו של המשיח .... | 10-10-2021 14:10
לא מספיק שאנחנו ממנים להם כבישים עוקפים , אבטחה צבאית 24/7 , אוכלים את היחס המשפיל שלהם מבוקר עד ערב ... עכשיו אנחנו גם צריכים להתנדב ולעבוד במקומם ... והזבל'ה האלה בקושי משלמים מסים ...
היית שם??? או...
לוחם בכפיר | 10-10-2021 23:03
היית שם??? או שכמו כולם שמעת רק בחדשות... גם אני שמעתי סטיגמות על הצפונבונים שלא מתגייסים לקרבי. אבל אני לא שונא אותם בגלל שאני לא יודע אם זה נכון! תבואי לשומרון ותגלי עולם!!
כפוי טובה שכמוך!!! האיש...
לוחם בכפיר | 10-10-2021 23:01
כפוי טובה שכמוך!!! האיש שהם עזרו לו היה לוחם קרבי שנפצע במילואים במהלך השתלטות על מחבל! ובנוסף הבן שלו מסיים קורס קציני חיר עוד מעט... מה אתה תרמת??????
אין אוכלוסיה יותר...
לאה | 10-10-2021 22:25
אין אוכלוסיה יותר ירודה מהמתנחלים ביצהר, איתמר, תפוח ואחיותיהן. הישובים האלה מורכבים ממורות, עובדי מועצה, נהגים, קבט ושאר משרתי ציבור המתפרנסים ממיסים שמשלמים השמאלנים מההיטק בתל אביב. אין לישובים האלה זכות קיום משל עצמם והתוצרת הירידה שלהם היא עשבים שוטים המקללים ויורקים על הצבא הציוני.
... מה...
מה שקר ? | 10-10-2021 20:34
... מה שקר ? ראינו את הג'יפ של המחט ... ראינו את המכות לחילים... והרי מה שצילמו והראו בחדשות זה רק קצה הקרחון ... כל מי ששרת שם יודע את האמת ...
פשוט אנטישמיות...
רק שואל ומתפלא | 10-10-2021 16:40
פשוט אנטישמיות במיטבה. כל מילה כאן שקר אנטישמי. כל פעם מחדש זה לא יאומן השנאה הזולה רוויית השקרים. אין מעצור פנימי בנפש לפני השמצות כאלה, אין אןר אדום מהבהב המזכיר את כל הקריקטורות ועלילות הדם, לפני שכותבים כזאת השמצה?
2
לא בית יהודי...
יגאל כהן | 10-10-2021 18:50
לא בית יהודי ובטח לא ציוני.הגיע עד גיל מבוגר כדי להתחמק(חלקית) מהצבא ולמד לימודי משפטים כאילו זה היעוד שלו.
- בדיוק....
אמא של גולנצ'יק. היקר לי מכל! | 11-10-2021 9:24
- בדיוק. כל הכבוד שגם אתה רואה את האמת... איתמר בנגביר מחרחר המלחמות השתמט משירות בצהל אבל ממחפש מלחמות כדי שיהרגו בהן הבנים שלנו. שהם טובי בנינו. כנל לגבי סמרטוט ריץ' הגמד הפחדן אחד שלא שווה יריקה פשיסט על גבם של אחרים, רוצה ליצור כאן כאוס ושאחרים ישלמו על כך בחייהם. גם הוא השתמט משירות צבאי. שני הפשיסטים הללו הם תלמידיו של הרב כהנא שאמר באופן מפורש שביהדות אין דמוקרטיה. שני האנשים הללו הם האנשים המסוכנים ביותר בפוליטיקה.
3
גם רבני הציונות...
יוסי | 11-10-2021 6:44
גם רבני הציונות הדתית נכנעו לרפורמים הם תמכו בבנט.
4
בוז בושה...
שלמה גנוט | 11-10-2021 8:00
בוז בושה וחרפה לכל הפיינשמקרים שמתנפלים על אחד האנשים המעולים ביותר בפוליטיקה הישראלית
5
מר סמרטוטריץ, כוחך...
אמא של גולנצ'יק, היקר לי מכל! | 11-10-2021 9:14
מר סמרטוטריץ, כוחך בפיך ולא במעשיך. מדוע לא התגייסת לצהל אבל אתה מחפש מלחמות שאחרים יהרגו בהן?!. אתה וחברך פשיסט נוסף, בן גביר, שניכם השתמתטם משירות צבאי. שניכם אפסים עלובים ופחדנים, עם פה גדול אך חסרי און. אימפוטנטים...