ננעל בתאריך 10.10.21 בשעה 21:18 על-ידי Mr W. סיבה: ראש ממשלת אוסטרליה לשעבר זה לא חדשות (ובהתאם, גם הגינוי הסיני אינו חדשות)
שגרירות סין בקנברה מגנה את ביקורו של טוני אבוט, ראש ממשלת אוסטרליה לשעבר שבא לביקור הזדהות בטיוואן המאוימת ומכנה אותו "הזוי ומטורף". את אבוט עצמו מכנים הסינים "פוליטיקאי כושל, פתטי ומעורר רחמים".
כל זה מתרחש לאחר שאבוט הביע חשש בעת ביקורו כי "סין עלולה להתפרץ בצורה רצחנית".
בצילום: טוני אבוט בעת ביקורו בטייוואן.
אבוט טען בראיון בעת ביקורו בטייוואן כי "סין עלולה להתפרץ ובצורה הרסנית בכל רגע ואוסטרליה וארה"ב לא יכולות "לעמוד בחיבוק ידיים מול התוקפנות הסינית".
"ההופעה הבזויה והמטורפת שלו בטייוואן חשפה במלואה את תכונותיו הנוראיות והטייתו נגד סין", אמר דובר השגרירות בקנברה.
אבוט טען כי הגיע לטייוואן ל"ביקור פרטי" ואיננו נציג רשמי של השלטונות האוסטרליים.
מקור: "הגארדיאן" https://www.theguardian.com/australia-news/2021/oct/10/china-lambasts-tony-abbott-for-despicable-and-insane-performance-in-taiwan
חבר מתאריך 20.11.18
8459 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם הם יחליטו לכבוש את טיוואן הם יכבשו את טיוואן ולשום מדינה מערבית לא תהיה מילה בנושא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
18309 הודעות, 43 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
החוכמה היא שלטאיוון יהיה או שיש נשק גרעיני וסין לא תעז לתקוף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7543 הודעות, 79 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
סין תחסל אותה אם רק תנסה לשים יד על נשק גרעיני. אפילו דיפלומטית איש לא מכיר בה. היא מדינה הלכה למעשה (דה פאקטו) לא רשמית (דה יורה) וזה נובע מחשש מהסינים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.20
2374 הודעות, 11 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
לטיוואן יש נשק גרעיני מתחילת שנות השבעים של המאה הקודמת. לפי פרסומים זרים היא קיבלה בשנות השישים סיוע משמעותי בנושא מישראל. ראשי הנפץ הגרעיניים של טיוואן מותקנים על גבי טילים בליסטיים שיכולים להגיע לערים הראשיות בסין. הסינים יודעים זאת היטיב ולכן לא ניסו עד כה לכבוש את טיוואן בכוח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
8579 הודעות, 34 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אז אתה יכול להבין שהם פשוט לא יתנו לזה לקרות, ונסיון להגיע לזה רק יהווה בעינהם תירוץ להשתלט על טיוואן, מה שלמען האמת ממילא יקרה ויעבור בלא תגובה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7543 הודעות, 79 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
שפתם בוטה, מאיימת וחסרת רסן והם מפזרים איוצחם לכל עבר. דבר שלא עשו בעבר מעולם. עוד סימן מדאיג ביותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
2373 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
8459 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
2373 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
8459 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
2373 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
8459 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
2373 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
סין תתקוף את טייוואן אם לטייוואן יהיה נשק גרעיני ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
8459 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
נשק גרעיני, בעקיפין, הוא הדבר הכי טוב שקרה לאנושות כי הוא דה פקטו מונע ממעצמות לפתוח במלחמה אחת נגד השניה.
אם לטייוואן יהיה נשק גרעיני ולסינים לא תהיה אפשרות לנטרל אותו בשום צורה, הסיכוי שיתקפו את טייוואן שואף לאפס.
אבל לנושא האשכול, אין לטייוואן נשק גרעיני וזה גם לא משהו שהם ישיגו ביום ולכן הדיון שלנו כרגע הוא תאורטי לחלוטין.
(אגב, אפילו שאני מניח שהסיכוי אפסי, עדיין מדובר במדינה דיקטטורית מטורללת ככה שהסיכוי האפסי הזה יותר גדול בכמה מונים מאשר הסיכוי שמדינה דמוקרטית לא מטורללת תשתמש בו)
מה שגורם לכך ששום מדינה מערבית לא תרצה להתעסק צבאית עם הסינים כי בסופו של יום אם למנהיג שם יקפוץ הפיוז והוא יחליט שהוא משתמש בנשק גרעיני - הוא ישתמש בו ולא יעזור כלום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
2373 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
טייוואן שווה הרבה יותר מעצם היותה סתם טייוואן.
אני לא רואה מצב בו יצרנית השבבים הגדולה בעולם נופלת לידי סין.
ובנוגע לנשק הגרעיני, מספיקים 2 מטוסי הרקולס פשוטים שיעשו הלוך חזור פעמיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
8459 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
בנוגע להרקולסים - אף מדינה לא תתרום נשק גרעיני למדינה אחרת.
ארהב יכולה להקים בסיסים גרעיניים בטייוואן כמו שיש לה בטורקיה - זה לא אומר שנשק כזה ירתיע את הסינים כי הם יודעים שאין סיכוי סביר שארהב תהיה הראשונה להשתמש בו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
2373 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
8459 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
אני אנסה שוב, לאט :
נשק גרעיני מרתיע מעצמה א׳ מלתקוף מעצמה ב׳.
אין לטייוואן נשק גרעיני, אין לארה״ב שום אינטרס להפוך את טייוואן לגרעינית.
לא כל מדינה מאוימת תחת החסות של ארהב תקבל גרעין כנדוניה - זה לא עובד ככה
לסין יש גרעין, אם סין תחליט להתקיף את טייוואן, שום מדינה לא תסתכן בעימות עם סין, שכן גם אם הסבירות שסין תשתמש בגרעין היא אפסית, הסיכוי קיים כי מדובר במדינה דיקטטורית.
וכאן נכנסת הפיסקה שרשמתי, הגרעין מרתיע ולכן אין סיכוי שמדינה כלשהי תיכנס לעימות הנ״ל אלה אם סין תתקוף את אותה מעצמה (ארהב/רוסיה…)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
2373 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
אתה פשוט מתעלם לחלוטין מההיבט האסטרטגי שיש לארצות הברית אל מול טיוואן.
אני אומר שארצות הברית תדאג שלטייוואן יהיה נשק גרעיני שימנע מסין לתקוף אותה גרעינית או לנסות לכבוש אותה.
אני מזמין אותך לעיין בסיקור של בלומברג בעניין:
https://www.bloomberg.com/news/features/2020-10-07/here-s-what-could-happen-if-china-invaded-taiwan
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
8459 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.10.21 בשעה 17:16 בברכה, מדמחיסט
התשובה היא בדיוק אותה תשובה שרשמתי בהודעה הראשונה - אין סיכוי בעולם.
והסיבה לכך היא אותה סיבה שרשמתי בהודעה הראשונה - סין גרעינית.
עכשיו אתה רוצה לשכנע את עצמך שבגלל שטיוואן היא נכס אסטרטגי לארה״ב היא תצא מהכלים ותתאבד כדי להציל אותה - תהנה נשמה, מה שעושה לך טוב בלב.
ההיסטוריה מראה שהדברים כנראה יקרו קצת אחרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.20
2374 הודעות, 11 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
ככל שידוע לי לטיוואן יש נשק גרעיני כבר מתחילת שנות השבעים של המאה הקודמת ולפי פרסומים זרים היא נעזרה בנושא הגרעין בישראל בשנות השישים. זה שמדינות לא מפרסמות שיש להן נשק גרעיני או אפילו מפרסמות שאין להן נשק גרעיני זה לא אומר שאין להן נשק גרעיני, אלא להיפך, הרבה פעמים דווקא יש להן נשק גרעיני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
8459 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
13611 הודעות, 95 מדרגים, 178 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
רק אתה לא תשמע על זה.
חוזרים לחיים למרות שמנדבליט לא רוצה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.19
5905 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
879 הודעות, 7 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש סינים שיראו בו פוליטיקאי הזוי...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.20
793 הודעות, 16 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
התגובות שלך צפויות מהמקום הלא טוב.
ראש מדינה, יחסית חופשית, מבקר במדינה אחרת כדי להביע סולידריות על רצונם להישאר עצמאיים ונפרדים ממשטר בעל היסטוריה רצחנית ודכאנית ביותר.
משטר שמתערב ברמות הבסיסיות ביותר של החירות האנושית ומבצע סחר באיברי בני אדם תוך רדיפה פוליטית ושביצע טיהורים שגמרו למוות של למעלה מ 80 מיליון בני אדם ואתה הולך לתקוף את אותו האדם בטיעון שהוא זה שמחרחר מלחמה?
ועוד משווה אותו לאדם שב 4 שנות כהונתו בארהב לא פתח באף מלחמה פיסית בשום מקום והצליח לקדם ולהביא לשלום חם בין קבוצת מדינות ערביות למדינת ישראל? ובקונוטציה שלילית.
ואתה קורא לאבוט הזוי.
ועוד משתמש בסינים כמקור להצדקה.
אומה הומוגנית ביותר, לאומנית בעלת שלטון טוטליטרי עצבני במיוחד.
אני משווה ביניהם בקונוטציה החיובית, אם כבר. ובהפוך על הפוך, מהראייה האולטרה שמאלנית, מי שמתנגד לסדר העולמי הסיני של טוטאליטריות רצחנית והשיחדש עם איסורים לחשוב לא פי סי הוא הזוי, אז אם מבחינתך הוא הזוי, זה רק מראה איפה אתה עומד בסוגיה ולא איפה הוא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7543 הודעות, 79 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
1. היא מלמדת שאתה יודע בדיוק מול מי העולם הדמוקרטי והחופשי ניצב. הרוע בהתגלמותו.
2. אתה יודע להבחין בין הטובים לרעים בסיפור. קוראים לזה " שכל ישר" תכונה ההולכת ונעלמת ב" עולם החדש"
קבל דירוג
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
879 הודעות, 7 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
אבוט הוא לא ראש מדינה, אלא היה ראש ממשלת אוסטרליה לקדנציה אחת עד שהדיחו אותו. הוא היה הזוי בכל המובנים בהתבטאויות שלו וגם בפעולות הממשלה שלו
קל לקטלג את מי שחושב אחרת בתור "שמאלני הזוי" אבל כדאי שתבדוק עובדות לפני תחילת ההתלהמות.
ויש הרבה אפור בין השחור ללבן. אפשרי שסינים יצדקו כאשר קוראים לאבוט הזוי בזמן שאתה לא מסכים למדיניות הממשלה הסינית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.20
2897 הודעות, 22 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
קל לקטלג חירטוטים, אין קשר לימין או שמאל.
לפעמים, אתה צודק וכולם טועים, אבל האם אתה בטוח שזה הפעם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
4609 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מדינות הציר
רוכב אופניים: בחיאת, לא רוכבים בכביש מפותל ללא שוליים!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.14
35661 הודעות, 157 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עימות פוליטי מונע את פתרון משבר האנרגיה הגדול בסין
סין זקוקה נואשות לפחם לתעשיית החשמל והפלדה שלה. אוסטרליה היא יצואנית הפחם הגדולה בעולם, אלא שהסכסוך שפרץ בין השתיים והחרם הסיני שהוטל בעקבותיו על פחם אוסטרלי מעצימים את משבר האנרגיה החמור בתולדות סין
09.10.2021, 22:04 | ויקי אוסלנדר
https://www.calcalist.co.il/world_news/article/hynezq1sy
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7543 הודעות, 79 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.21
27 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הסכימו לפרוק 2-3 ספינות פחם מאוסטרליה ששברו את החרם עליו הכריזו. כנראה שהם ימשיכו לעשות זאת אחרי שקיבלו פחם באיכות זוועה מברזיל וקזחסטן ומכיוון שסין בעיצומו של משבר אנרגיה חסר תקדים שרק יחמיר בחורף.
כולם ציפו שדווקא האוסטרלים יהיו אלו שיתקפלו מהדרישה לחקור את מקור הקוביד אבל הם החזיקו מעמד ולמעשה הם המדינה שהכי עוינת היום את סין. לכן הביקור הזה בטיוואן זה ממש אצבע בעין. בינתיים התקשורת בסין עושה סוג של הפרדה בין הפוליטיקאי הזה לאוסטרליה כמדינה כדי לא לצאת שוב נמרים על הנייר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.20
2897 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
לפעמים, אתה צודק וכולם טועים, אבל האם אתה בטוח שזה הפעם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
896 הודעות, 5 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.20
1460 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
4872 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.19
5905 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
השניה.
לדעתי לא מהמקום שלנו לבקר את הסינים על טאיוואן אם אנו לא רוצים שסינים יבקרו אותנו על פלסטינאצים (והם לא).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
45675 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
כלומר טיוואן קיבלה את המושב של סין במועצת הביטחון של האו"ם (יש לציין שהיא הייתה חברה באו"ם לפני זה, פשוט לא הכירו בסין הקומוניסטית
לדעתי רק בשנות ה-70 סין הקומוניסטית קיבלה את המושב של סין באו"ם ומאז התגלגלנו למצב בו אנו נמצאים היום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.08
11495 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
988 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אפשר להבין שמהר מאוד יהיה כיבוש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד