Skip to content

5  מוצרים עליהם ניתן להדפיס תמונות

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

לפעמים אנו רוצים להדפיס על מוצרים כי אנו רוצים להעביר מסר מסוים עבור מישהו, לייצר מתנה סנטימנטלית, להעביר מסר מצחיק באירוע או שאנו זקוקים פשוט לסמל שיודפס על ביגוד. פעם היו מדפיסים רק על חולצות, כיום האפשרויות הטכנולוגיות התרחבו וניתן כיום להדפיס על עוד המון מוצרים. הנה חמש מוצרים שניתן לבצע עליהם הדפסת תמונות מקצועית.

  1. הדפסת תמונה על חולצות

הדפסה על חולצות היא ההדפסה המסורתית והמוכרת. בעבר היו מדפיסים בעיקר כיתוב, כיום באמצעות שילוב של עבודת מחשב ניתן לייצר חולצות מודפסות עם תמונה שאתם מעוניינים בה. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את התמונה הרצויה, לשלוח אותה בקובץ אל החנות והם ידאגו לבצע הדפסה באופן מקצועי.

 

  1. הדפסת תמונות על כובעים

במסיבות רווקות נהוג לרכוש כובעים עבור הכלה וחברותיה. בסוף שנת הלימודים, נהוג לרכוש לכל ילדי הגן או ילדי הכיתה כובעים. כדי להפוך את הכובע למתנה עם ערך מוסף, ניתן להוסיף תמונה מודפסת של הילד או של הכלה וחברותיה. הדפסה על כובעים היא מתנה מצוינת. תוכלו לבחור כובע רחב שוליים או כובע מצחייה ולקבל הדפסה מקצועית ויפה של התמונה שתבחרו.

  1. הדפסת תמונה על חליפת טרנינג או פיג'מה

הדפסת תמונה על ביגוד נקראת גם הדפסה דיגיטלית על בגדים. בדומה להדפסה על חולצות, יש לבחור את המקום שבו תרצו להדפיס על הטרנינג או הפיג'מה. הרבה בוחרים להדפיס על אזור הרגליים למטה או על החולצה עצמה. לאחר מכן, יש לבחור את התמונה הרצויה, לשלוח אל החנות באמצעות המייל והם ידאגו לבצע הדפסה דיגיטלית איכותית.

צילום: freepik
  1. הדפסת תמונה על מצעים

להעניק מצעים כמתנה זו בחירה איכותית ובמיוחד אם החלטתם להפוך את המצעים למשהו יותר סנטימנטלי עבור האדם שלו תעניקו את המצעים. אם מדובר במתנה עבור בן או בת הזוג, תוכלו לבחור תמונה שלכם יחד. אם מדובר על מתנה למישהו שאינו קרוב אליכם ברמה של בן זוג, תוכלו לבחור תמונה יותר ניטרלית. ניתן כיום לבצע הדפסת ענק על מצעים וגם הדפסות קטנות יותר על אזורים מסוימים של המצעים. אל התמונה ניתן להוסיף כמובן גם כיתוב.

 

  1. הדפסת תמונה על בלוק עץ

תמונות הם דרך מצוינת להנציח חוויות. אם יש לכם תמונה שתמיד חשבתם עליה שצריך למסגר אותה, אבל בא לכם לעשות זאת בדרך יותר מיוחדת, הדפסה על בלוק עץ זה מה שאתם מחפשים. כל מה שצריך לעשות זה לבחור את התמונה שאהבתם, לשלוח אותה אלינו ואנו נבצע הדפסה דיגיטלית על גבי בלוק העץ. לאחר מכן תוכלו להציב את בלוק העץ אצלכם בסלון או בחדר. מראה בלוק העץ עם התמונה מאוד יפה ומוסיף מאוד לעיצוב של כל בית או חדר.

כותב המאמר דייב מחנות פונגו הדפסה על חולצות

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן