האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
המחאה שלהם חשובה וראויה, אבל הדרך ממש לא. |
הכל יכול |
09.10.21 21:59 |
1 |
כמובן. כי הם מוחים נגד בנט והשמאל ולכן אסור להם למחות. |
גם זה יעבור |
09.10.21 22:01 |
2 |
נכון. התכנסות ברחבת הסינמטק? צעדה על רחוב אבן גבירול?? זאת לא דרך למחות. בושה. |
אלפקה-מן |
09.10.21 22:11 |
6 |
לא הבנתי את התגובה, תוכל להרחיב? הם אלימים? הם פועלים בניגוד לחוק? הם חוסמים כבישים? |
קופיקו |
09.10.21 22:13 |
7 |
לדעתי המגיב תוהה למה הם לא דוחפים דגל ישראל בתxת, לא עולים ערומים על סמל הכנסת, |
אלפקה-מן |
09.10.21 22:19 |
15 |
לראות ולא להאמין |
תגובה |
10.10.21 08:17 |
63 |
היו שמים איזו תמונה של צוללת ברקע, אולי אז היו מתייחסים אליהם |
BlackHawkIL |
09.10.21 22:03 |
3 |
+1 |
donnie |
09.10.21 23:31 |
22 |
הקשקוש שלך אינו במקום |
nonick |
09.10.21 23:45 |
31 |
אז זהו, שאתה טועה. בזמן כהונת נתניהו תקציב הבריאות עלה ב127% בעוד שהאוכלוסייה גדלה ב21% |
BlackHawkIL |
09.10.21 23:54 |
35 |
במה טעיתי? |
nonick |
09.10.21 23:57 |
37 |
הוכיחו לך שטעית ואתה עדיין לא מבין |
ראש דשא |
10.10.21 00:00 |
39 |
אז אגיד את זה בצורה בוטע מאט כדי שתבין |
nonick |
10.10.21 00:10 |
42 |
פשוט לא נכון. תקציב הבריאות זינק שלא לומר הרקיע בהשוואה לתקציב מדינות הOECD. |
SerahKastel |
10.10.21 00:16 |
48 |
ממש ממש לא |
nonick |
10.10.21 01:15 |
58 |
מה היא מחאת המתמחים? |
tesla man |
09.10.21 22:03 |
4 |
על כך שעדיין בשנת 2021 מאלצים אותם לעבוד 26 שעות ברצף בלי הפסקה* ! |
אלפקה-מן |
09.10.21 22:14 |
10 |
תודה |
tesla man |
09.10.21 22:16 |
11 |
נורא! |
me אני |
09.10.21 23:39 |
26 |
לא להתבלבל. הכל עניין של כסף, הם יעשו יותר תורנויות כדי להרוויח יותר. |
הכט |
09.10.21 22:26 |
17 |
משלמים פר שעה, כך שזה לא משנה. סביר להניח שתהיה דוקא ירידה בשכרם כי יביאו רופאים נוספים |
אלפקה-מן |
09.10.21 23:41 |
27 |
זה לא מתנגש עם מתנגדי החיסונים כל שבוע הפגנה עד הבימה? |
pingi |
09.10.21 22:07 |
5 |
לא הושג מתווה בשבוע שעבר? |
Nisenpuu |
09.10.21 22:14 |
8 |
אאל''ט קיצור ל 18 שעות אך בפריפריה בלבד |
דרדסית |
09.10.21 22:16 |
12 |
מתווה מגוחך לחלוטין... |
האחות |
09.10.21 22:18 |
14 |
יש מצב להסבר למישהו שלא מבין כלום בעניין? |
מאן דהוא |
09.10.21 23:44 |
30 |
המתמחים ''נגד'' משרד הבריאות וגם אז זה יותר מורכב מזה... |
האחות |
09.10.21 23:59 |
38 |
בסוף אני מבין שיש מגבלה על כמות השעות החודשיות, אז למה לא לעשות תורנויות כמו בכל עסק של 9 שעות פלוס שעות נוספו |
מאן דהוא |
10.10.21 00:04 |
40 |
המגבלה היא כרגע תחת המתווה החדש... |
האחות |
10.10.21 00:14 |
47 |
אחותי |
nonick |
10.10.21 00:18 |
49 |
הבעיה שמלחמה לא גורמת לכלום מלבד אבידות בנפש, אין מה לעשות בסוף תמיד הדיפלומטיה מנצחת. |
האחות |
10.10.21 00:21 |
50 |
האם גם לאחיות יש 2 עמותות כמו לכתבת שיש למתמחים? |
מאן דהוא |
10.10.21 00:39 |
51 |
לא... לאחיות יש את הסתדרות האחיות שקשורה להסתדרות הארצית |
האחות |
10.10.21 00:41 |
53 |
אולי הגיע הזמן לתחרות? |
מאן דהוא |
10.10.21 00:47 |
55 |
זה בהחלט שיח קיים בקבוצות של האחיות, מקווה שאכן יצא מזה משהו :) |
האחות |
10.10.21 00:50 |
56 |
ולמה זה צריך להיות משהו גדול, אפשר בית חולים אחד או אפי' מחלקה שהאחיות מחליטות שהם מיוצגים על ידי x במקום y |
מאן דהוא |
10.10.21 01:05 |
57 |
קודם שיהיה x |
האחות |
10.10.21 01:31 |
61 |
לאחים\ות כרגע בגדול אין כלום ושום דבר |
nonick |
10.10.21 01:17 |
59 |
מישהו מרכז בין ההנהלת בית החולים לצוות האחיות את התפקידים/זמנים? |
מאן דהוא |
10.10.21 01:22 |
60 |
אבל אפשר אותם שעות חודשיות רק בתורנויות של 9 שעות ביום ולא 26 פעמיים בשבוע |
מאן דהוא |
10.10.21 00:41 |
52 |
הם עובדים 26 פעמיים בשבוע ובשאר הימים נמצאים בבקרים כרגיל. |
האחות |
10.10.21 00:46 |
54 |
צודקים לגמרי |
nonick |
09.10.21 22:14 |
9 |
מחאה ראויה ביותר!! |
האחות |
09.10.21 22:18 |
13 |
הם צריכים להפגין מול הרופאים הותיקים שטוחנים אותם. הציבור לא צריך לשלם על היריבות ביניהם |
צללפון |
09.10.21 22:19 |
16 |
לצערי אינך מכיר את מערכת הבריאות |
nonick |
09.10.21 22:28 |
18 |
רופא בכיר שאיננו עושה כוננויות מרוויח פחות(!) מרופא מתמחה. אם הוא עושה כונניות, הוא מרוויח |
אלפקה-מן |
09.10.21 23:17 |
19 |
אני לא שוכח כלום |
nonick |
09.10.21 23:26 |
20 |
לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד ומה הקשר למה שכתבתי. יתכן שאתה מגיב לאדם הלא נכון. |
אלפקה-מן |
09.10.21 23:54 |
36 |
איני יודע מה את החושב שאתה מייצג |
nonick |
10.10.21 00:06 |
41 |
מישהו יודע כמה המשכורת השעתית שלהם? וכמה מרוויחים על ה26 שעות ברצף? |
עמלץ פלד |
09.10.21 23:30 |
21 |
בערך 1500 ברוטו |
nonick |
09.10.21 23:34 |
23 |
זה לא הרבה. וכמה השכר השעתי שלהם ? |
עמלץ פלד |
09.10.21 23:36 |
24 |
אבדוק וארשום לך בפרטי, אני אגיד לך כזה דבר |
nonick |
09.10.21 23:38 |
25 |
תודה. מעניין אותי לראות תלוש כזה. אתה רופא? אאלט יצא לי לראות תלוש של רופא מומחה |
עמלץ פלד |
09.10.21 23:42 |
28 |
איני רופא |
nonick |
09.10.21 23:50 |
32 |
ישר כוח. מעניין . תתנחם מעט שיש לך הסכם קיבוצי.. קרנהש. חדר אוכל.. |
עמלץ פלד |
09.10.21 23:51 |
33 |
צר לי חבר יקר |
nonick |
09.10.21 23:51 |
34 |
אתם עובדים קשה ומתוגמלים. יש כאלו שגם את זה אין להם |
עמלץ פלד |
10.10.21 01:42 |
62 |
זה עניין יותר מורכב מסתם שעות תורנות |
doc011 |
09.10.21 23:44 |
29 |
הם הרי התפטרו, אז על מה ההפגנה עכשיו ? |
עדי |
10.10.21 00:10 |
43 |
שלא נותנים להם להתפטר |
nonick |
10.10.21 00:11 |
44 |
על הזכות לא להמית אותך בטעות אחרי 20 שעות עבודה ברצף |
מרסו |
10.10.21 00:12 |
45 |
בהצלחה. מטרה ראויה. |
SerahKastel |
10.10.21 00:13 |
46 |
חבר מתאריך 2.12.20
1944 הודעות, 31 מדרגים, מינוס 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.20
4287 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
כמובן שהגבת אותו דבר על האנרכיסטים שהתפרעו מול בלפור כשנתניהו היה שם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8326 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.16
5217 הודעות, 32 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
יח"צ: משטרת ישראל היא המשטרה הטובה בישראל!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8326 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
ולא מרעישים יום וליל מול בית פוליטיקאים ( שר הבריאות הורוביץ למשל), ומסתפקים בצעדת מחאה שקטה, בלי להפוך מכוניות ובלי לנפץ חלונות ראווה ולבזוז חנויות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.17
1847 הודעות, 12 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.16
33018 הודעות, 134 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.04
13810 הודעות, 58 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
אקדים ואציין כי בתקופת ביבי הועלה כביכול תקציב משרד הבריאות
אבל וזה האבל הכי ענק שיש
הוא הועלה בצורה מתוקננת לאוכלוסייה כלומר זה רק למראית עין..
איו בזה כלום ושום דבר לתת את המענה לצרכי הבריאות של מדינת ישראל בכללל
ההשקעה הלאומית לבריאות היא מהנמוכות ב oecd
וככה זה נראה כשחלילה תגיע למיון או לקופת החולים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.16
33018 הודעות, 134 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
https://m.ynet.co.il/Articles/58112900
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
כמו שאמרתי זה מתוכנןןן !! זה הדגש...
עדיין כלום ושום דבר במושגים של רפואת ציבורית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.2.15
14384 הודעות, 80 מדרגים, 91 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
אתה גם מתוכנן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
לא הוכחת שטעיתי הוכחת שאינך מכיר את מערכת הבריאות
אינך מקשיב לאנשים מוסמכים בעניין ובקיצור לא מבין כלום ושום דבר
אני מכיר את הנתונים והעלויות של כל פריט התוספת שנתנה היא ברמת הגיחוח וגם זה יותר מידיי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6235 הודעות, 56 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
הבעיה היא במערך החלוקה והארגון לא במימון התקציבי, המימון מספיק ועולה שחבל"ז כל השנים האחרונות.
הבעיה היא שחלוקת התקציב בידיים של ההסתדרות הרפואית, של הבכירות (שכר בכירים, תמריצים, הכשרות וכדו') - שם היתה ונשארה עיקר הבעיה.
שם גם הבעיה המקורית ביחס למתמחים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מרבית "הבעיה" צר לי קשה לי לקרוא לזה כך,. היא גדילה בתוחלת החיים והיארעות המחלות הכרוניות כמו גם המודעות של ציבור המטופלים לסטנדרטים מקובלים בעולם ביחס לבריאות הציבור. כל זה זה אינו משוקף כלל בתקציב שניתן כמו שרשמתי.. אפילו לא פסיק קטן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
4494 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ראיתי כמה כותרות במה מדובר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8326 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
* לפי התיקון האחרון, מותר לתורן לישון שעתיים במהלך התורנות, אך רק במקרה ואין שום מטופלים הממתינים לטיפול בזמן הזה…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
4494 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
באמת הזוי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
31194 הודעות, 409 מדרגים, 815 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מחאה צודקת בהחלט.
ואם נחרבנו ונחרב העולם עמנו ע"י שנאת חנם,נשוב להבנות והעולם עמנו יבנה ע"י אהבת חנם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.18
353 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8326 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
לבצע תורנויות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
18302 הודעות, 43 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1917 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"חתור בסירה, חתור בידיים שלך. אל תפקיר את המשוטים בידי אלה שישמחו שתעלם."
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.15
2798 הודעות, 32 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14004 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
4590 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מה קורה, מי נגד מי, ומתי חתונת אמת
רוכב אופניים: בחיאת, לא רוכבים בכביש מפותל ללא שוליים!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14004 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
יש כיום 2 עמותות מובילות של מתמחים, מרשם ועמותת המתחמים תחת הר"י (ההסתדרות הרפואית בישראל)
בגדול עיקר ה"רעש" כרגע הוא של עמותת מרשם שכבר שנים דורשים את קיצור התורנויות.
לצורך העניין, תורנות של מתמחה מתחילה ב 7-8 בבוקר ומסתיימת יום למחרת סביב 9-10 בבוקר כאשר היא מוגדרת כ 24+2 כלומר 24 שעות תורנות + שעתיים שינה.
עמותת מרשם רוצה לשנות את זה ל 16+2 כלומר 16 שעות תורנות (מ 16:00-10:00) + שעתיים שינה בתוכן.
משרד הבריאות הציע מתווה, דיי מגוחך, שיתחיל בפריפריה ב 10 בתי חולים, יחריג תחומים מסויימים (כירורגיה, טיפול נמרץ, הרדמה) ולאחר כשנה-שנתיים יתפרס בהדרגה לשאר בתי החולים במרכז...
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
4590 הודעות
בתגובה להודעה מספר 38
רוכב אופניים: בחיאת, לא רוכבים בכביש מפותל ללא שוליים!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14004 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
הבעיה הגדולה בקיצור התורנויות היא פגיעה בהתמחות והצורך להאריך אותה בגלל םגיעה בנוכחות המתמחים בשעות חשובות של למידה (שעות הבוקר במחלקות ועבודה צמודה עם הבכירים והלמידה מהם)
לקצר שעות מצריך הארכת התמחות (שגם ככה היא לוקחת שנים, רק להזכיר) ומעבר לזה תוספת תקנים לעוד מתמחים כי בסופו של דבר, צריך לאייש את המחלקות....
בקיצור, זה נושא מאוד מאוד מורכב שנוגע בהרבה נקודות קטנות וחשובות וצריך לנסות להלך בין הטיפות כדי לפתור אותו
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
פחות מסכים איתך לגבי ללכת בין הטיפות..
לצערי הרב מאוד אבל מאוד
בישראל רק במלחמה תשיג שלום..
גם במקרה של המתמחים וגם במקרה שלנו האחים והאחיות..
הם תמיד סומכים על זה שלא נעזוב את המטופלים ועושים מה שהם רוצים
בלי מלחמה קשה ולצערי הרב מאוד!!! לא עם קורבנות, לא יבוא שינוי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14004 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
כן, גם אצלנו האחיות המצב חרבנא ודורכים עלינו בלי רחמים עם אפס הערכה הבעיה שהנציגות שלנו כבר מזמן שכחה מה זה עבודת שטח ועבודת משמרות והבעיה היותר גדולה שלא ניתן להחליף אותה
כאשר אבדנו....
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
4590 הודעות
בתגובה להודעה מספר 50
רוכב אופניים: בחיאת, לא רוכבים בכביש מפותל ללא שוליים!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14004 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
בכל מוסד יש ועד פנימי אך הוא כפוף להסתדרות.
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
4590 הודעות
בתגובה להודעה מספר 53
רוכב אופניים: בחיאת, לא רוכבים בכביש מפותל ללא שוליים!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14004 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
4590 הודעות
בתגובה להודעה מספר 56
רוכב אופניים: בחיאת, לא רוכבים בכביש מפותל ללא שוליים!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14004 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מעבר לזה, כדי שתהיה השפעה צריך הרבה יותר ממחלקה אחת, במחלקה אחת יש נניח כ 30-40 אחיות בכל הארץ יש לך עשרות אלפי אחיות, אם רוב האחיות בארץ מיוצגות ע"י הסתדרות האחיות איזה כוח מול הרשויות יהיה למי שמייצג מחלקה אחת של 30-40?
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
הם על תקן אוויר וגם זה הרבה יותר מידי בשבילנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
4590 הודעות
בתגובה להודעה מספר 59
רוכב אופניים: בחיאת, לא רוכבים בכביש מפותל ללא שוליים!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
4590 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
במפעלים שצריכים עובדים 24 שעות יש 3 משמרות, של 9 שעות ביום כשחצי שעה מוקדש להעברת שליטה ממשמרת למשמרת
רוכב אופניים: בחיאת, לא רוכבים בכביש מפותל ללא שוליים!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14004 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
זה לא כמו מפעל או משמרות כי הם צריכים את השעות כשעות התמחות ולמלא את כלל המטלות הנדרשות בזמן התמחות אם זה x שעות בחדר ניתוח (לכירורגים), נסיון נרכש ומצטבר, תורנויות בוקר וכו'
אני לא בקיאה בכל הדרישות ומניין השעות בשביל לפרט לך באופן מלא אבל כמו שכבר כתבתי זה תהליך מאוד מורכב
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כחלק ממערכת הבריאות המורכבת שלנו
אני רואה אותם מתפרקים בתורנויות עמוסות והלא אפשריות האלו!
מערכת הבריאות בישראל קרסה לפני הקורונה, ואיתה בכלל נשברו כל הכלים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14004 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ד"ר ריי ביטון, יו"ר מרשם, היא אישה מדהימה ואישיות מיוחדת, זכיתי להכירה אישית
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.13
10275 הודעות, 55 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
הכל אבל הכל עניין של כסף!
יש סיבה שהוותיקים אינם עובדים בשעות כאלה
זה מכיוון שאין תקציב לזה שהם יעבדו..
מה לעשות רופא בכיר בכיר מרוויח כמה מאות שקלים לשעה
אין מי שישלם את זה..
בישראל המוצר שקוראים לו בריאות אינו מתומחר כלל כמו שצריך..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8326 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
קצת יותר.
מאות שקלים לשעה?? הלוואי…
אתה גם שוכח על כמה שעות עבודה בשבוע מדובר, כולל לילות ושישי שבת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
כפי שציינתי אני חלק ממערכת הבריאות
אין "פול טיימרים" כמעט במערכת הבריאות
איני יודע מאיפה אתה מקבל את האינפורמציה שלך אבל מציע חך לבדוק שוב
במידה ותראה אסביר לך הכל באופן פרטני
מערכת הבריאות מתגעה בהשקעה בין הנמוכות לבריאות עם התוצאות הגבוהות שלה..
רק שהם לא רואים את מה שקורה בתמונה הקטנה..
הסיוט במיונים המטופלים שרעבים לתשומת לב ואוזן קשבת (ובצדק)
מה שאין בישראל וקיבל תמיכה גדולה מ who זה מה שנקרה ה well being
ואת זה אין במדינה שלנו כמעט בכלל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8326 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
בכל מקרה, אני ביחד עם 2 מקרובי מדרגה ראשונה מייצגים ביחד כ-90 (!) שנות ותק במערכת הבריאות הישראלית.
לדעתי יש לי קצת מושג מה קורה.
הכסף הוא לא בבית חולים (למעט במקרים בודדים), אלא מחוץ לביתי החולים.
מי שבבית החולים טוחן עבודה קשה ונשחק, כשהתמורה העיקרית היא גאווה בטיפול בחולים וסיפוק עצמי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
או חושב שאתה יודע אני מדבר על מה שלמדתי מספר שנים כמו כן באופן מעשי מחברי המתמחים והרופאין המומחים.
רופא מומחה גם עם לא עושה תורניות מרוויח פחות ממתמחה רק בגלל רבע ממספר השעות...
אתה הרבה יותר ממוזמן לבדוק אותי, רוב המומחים עובדים בפרטי ובקופות החולים ומרפאות מומחים כאלה ואחרות..
אתה יותר ממוזמן לבדוק את הנתונים.
בין היתר מציע לך לבדוק את ההוצאה ברפואה הפרטית בישראל ביחס לציבורית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
40490 הודעות, 108 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
40490 הודעות, 108 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
וזה ממקורות ראשונים מול העיניים חודש חודש
משהו בסביבות בין 350עד 400 שעות יוצא בערך נטו 18000 תלוי איפה אתה גר וכמה ילדים (הנחות במס וכאלה..)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
40490 הודעות, 108 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
בערך 30 אלף נטו. גר בביאליק .. אני לא מתחייב על זה. אם הוא מומחה . או בכיר או אחרי התמחות
אבל אני זוכר משו כזה.
אתה רופא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
אח בחדר מיון,. בוגר תואר שני במנהל מערכות בריאות
כחלק מהתואר כמובן לומדים את מערכת הבריאות הישראלית וכמובן בהשוואה למערכות הבריאות האחרות בעולם..
כמובן שרבים מחברי הקרובים רופאים גם מתמחים וגן מומחים וכאלה שעובדים גם במסגרת הפרטית. אני רואה ושומע ומרגיש את המצוקה יום יום שעה שעה
הן בפן המקצועי והן בפן האישי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
40490 הודעות, 108 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
אך זאת לא נחמה כלל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
40490 הודעות, 108 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
251 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כבר לפני 20 שנה פלוס עשיתי תורנויות של 26 שעות אבל זה רק חלק מהתמונה מכיוון ששכר הבסיס של מתמחה כל כך נמוך כך שרוב המתמחים רוצים לעשות תורניות שהן חלק נכבד בשכר החודשי.
זה לא רק עניין כספי כי ניתן די בקלות לקצר את התורנות ל 16-18 שעות מכיוון השעות המשלימות ל 26 הן בעצם יום עבודה רגיל של מתמחה ובדרך כלל אפשר להסתדר בלעדיו בהנחה שהרופאים הבכירים מוכנים לעזור במידת הצורך וזה כמובן תלוי בסוג ההתמחות וברופאים עצמם. שיטת ההתמחות בארץ בשונה ממקומות אחרים מוקדשת רובה לעבודה שוטפת ופחות ללימוד ומחקר ופעילות אקדמית נילוות ולמעשה יוצרת מצב של כוח עבודה זול וזמין שמאפשר לרופאים בכירים להימצא פחות במערכת הציבורית ויותר הפרטית המתגמלת יותר ואת זה אין כוונה לשנות ומכאן מתחילה הבעייה האמיתית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
9541 הודעות, 26 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
2811 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
רצים להשיג צווי מניעה...
דמוקרטיה עאלק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
7528 הודעות, 79 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
כשתאושפז חלילה. אתה בעד או נגד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6235 הודעות, 56 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין לי מושג אם יצליחו, כי:
1. כל הסכם ב- 50 השנה האחרונות שהגיעו אליו מחאות המתמחים סוכל במידה כזו או אחרת ע"י ההסתדרות הרפואית.
2. התקשורת מסקרת את המחאה במינוריות, סיקור שעדיין רחוק מלהספיק להפעיל את הלחץ על קבוצות הכוח.
אבל בהצלחה רבה, מטרה ראויה מאוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד