י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"פספס את הרכבת"

ח"כ מיקי זוהר: אופציית גנץ ירדה מהפרק; קורץ לשמאל הקיצוני

מיקי זוהר העריך כי התוכנית לצרף את גנץ לאופוזיציה ולמנות אותו לראש הממשלה - ירדה מהפרק. "גנץ סבור שהוא יהיה ראש ממשלה אם יקרוץ למחנה השמאל, אבל הוא פספס את הרכבת", אמר, והוסיף כי ההתנהלות של גנץ מול אבו מאזן מוכיחה שגנץ פונה ל"שמאל הקיצוני"

ח"כ מיקי זוהר: אופציית גנץ ירדה מהפרק; קורץ לשמאל הקיצוני
מיקי זוהר צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד העריך אתמול (שישי) כי שר הביטחון בני גנץ פספס את ההזדמנות להיות ראש ממשלה. "אני חושב שאפשר לקבוע כמעט באופן נחרץ שאופציית גנץ ירדה מהפרק. בני גנץ החליט ברמה האסטרטגית לפנות לציבור שהוא יותר שמאל, אפילו שמאל קיצוני", אמר זוהר בראיון ל'חדשות 12'.

ח"כ זוהר טען כי האסטרטגיה של גנץ שגויה. "התנהלות שלו גם מול אבו מאזן מוכיחה בצורה ברורה שהוא ויתר על אופציית ממשלת הימין, הוא רוצה להביא קולות מהשמאל", ציין ח"כ זוהר.

לדבריו, "בני גנץ סבור, ואגב בטעות גדולה שתתברר לו בהמשך - שכתוצאה מהגישה החדשה, שבה הוא קורץ למצביעי השמאל, אפילו השמאל הרדיקלי, הוא יהיה ראש ממשלה".

זוהר הוסיף: "הוא רוצה להיות ראש מחנה השמאל אבל הוא פספס את הרכבת. יש כבר ראש מחנה לשמאל, הוא כבר התקדם הרבה מאוד צעדים קדימה, קוראים לו יאיר לפיד. בני גנץ רוצה להמשיך ולהשתרך אחריו. להערכתי האסטרטגיה שלו תיכשל".

לסיום הסיק זוהר: "הוא אמנם יהיה שר ביטחון ואנחנו כנראה נמשיך להיות באופוזיציה, אבל בני גנץ לעולם לא יהיה ראש ממשלה".

דבריו של זוהר הגיעו מספר שבועות לאחר שדווח על פגישה בארבע עיניים בין שר הביטחון בני גנץ לראש האופוזיציה בנימין נתניהו. הפגישה התקיימה בסוף מושב הכנסת הקודם. בסביבת גנץ טענו שהם בסך הכול רצו את תמיכת הליכוד בחוק שירות ביטחון (חוק הגיוס), אבל בפגישה עלתה בפירוש מצד נתניהו הצעה מנתניהו לגנץ: "התמנה לראשות הממשלה - הקואליציה תהיה ימנית, אבל אתה תעמוד בראש". גנץ, מצדו, לא נתן להבין שהדבר הזה עומד לקרות.

בני גנץ מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד