תחושת החמצה. נבחרת ישראל הובילה פעמיים מול סקוטלנד באצטדיון האמפדן פארק בגלאזגו, אך ספגה פעמיים את השיוויון ובדקה ה-94 את השלישי ואיבדה הזדמנות מצוינת לעלות למקום השני בבית ולעשות צעד ענק לעבר סיכוי להופיע במונדיאל 2022 בקטאר. בשלושת המשחקים שנותרו ישראל לא תלויה בעצמה.

מוקדמות המונדיאל: ישראל נגד סקוטלנד (צילום: AP)
זהבי מול הסקוטים | צילום: AP

המחצית הראשונה הייתה קצבית ומטורפת. הנבחרת שלנו עלתה ליתרון כבר בדקה ה-5 בזכות בעיטה חופשית מושלמת של ערן זהבי. בכך הוא כבש את שערו ה-32 במדים הלאומיים והשתווה למוט'לה שפיגלר ככובש המוביל של ישראל אי פעם. הסקוטים חזרו למשחק עם שיווין של ג'ון מקגין. הנבחרת שלנו לא נשברה וכעבור שתי בלבד מונאס דאבור החזיר את הכחולים-לבנים ליתרון עם דחיקה מקרוב. בדקה ה-45 זכתה סקוטלנד בפנדל אחרי הכשלה של ביבראס נאתכו על לינדון דייקס. האחרון בעט בעצמו, אך אופיר מרציאנו היה יציב והדף את הכדור.

מוקדמות המונדיאל: ישראל נגד סקוטלנד (צילום: רויטרס)
הגול השלישי של סקוטלנד | צילום: רויטרס

המחצית השנייה הייתה בקצב נמוך יותר, אך הסקוטים מצאו את השיוויון בפעם השנייה במשחק. לינדון דייקס כבש אחרי שספק בעט בראשו של עופרי ארד, השופט אישר את השער לאחר בדיקה במערכת ה-VAR. שתי הנבחרות המשיכו לחפש את השער המכריע, הסקוטים מצאו אותו בדקה ה-94 מרגלי סקוט מקטומניי שדחק מקרוב.

השחקנים של ווילי רוטנשטיינר נשארו במקום השלישי בבית, סקוטלנד במקום השני ביתרון נקודה. ביום שלישי תפגוש נבחרת ישראל את מולדובה באצטדיון טוטו טרנר, במשחק בו היא חייבת להשיג 3 נקודות.