י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המשפחה נפלה מצער"

בן 16 לא התחסן, חלה בתסמונת, ונפטר

הנער בן ה-16, לא התחסן כלל, הועבר מבית החולים מאיר לשניידר שם הועלה על מכשיר האקמו ולאחר מכן נפטר | האבא סיפר "ילד חרוץ, צנוע, ושקט. כל המשפחה נפלה מצער"

בן 16 לא התחסן, חלה בתסמונת, ונפטר
הנער עדן פיומי ז"ל צילום: באדיבות חמ"ל

הנער עדן פיומי בן 16, שלא התחסן, חלה בתסמונת הנדירה PIMS, הועבר מבית חולים מאיר למרכז שניידר לרפואת ילדים, שם הועלה על אקמו ביחידה לטיפול נמרץ לב, נפטר הבוקר (שבת) בבית החולים בפתח תקווה.

"הנער, שלא חוסן כנגד קורונה, אושפז בבית חולים אחר ונזקק לתמיכה ריאתית ולבבית משמעויות עקב תסמונת PIMS שמתפתחת באופן נדיר לאחר הדבקות בוירוס הקורונה". אמר ד"ר עופר שילר, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ לב במרכז שניידר לרפואת ילדים בעקבות פטירתו של הנער בן 16.

עוד הוסיף: "עקב החמרה נוספת במצבו הוא חובר למערכת האקמו והועבר להמשך טיפול ביחידה לטיפול נמרץ לב בשניידר. הוא סבל מכשל רב מערכתי קשה ביותר ונזקק לתמיכת אקמו במשך כ 10 ימים. למרות טיפול מקסימלי הוא נפטר מאי ספיקה רב מערכתית משנית לתסמונת. אנו משתתפים בצער המשפחה וקוראים להתחסן כנגד הוירוס."

אביו של עדן בן ה16 שנפטר, ג'מאל פיומי סיפר כי בהתחלה לא מצאו אצלו שום בעיה: "לא יודע מה קרה שם. היינו כולם על ידו, כל פעם אומרים משהו אחר, כל פעם ששאלנו אמרו 'יציב' היום אמרו 'הלך'. האבא ג'מאל, סיפר על בנו כי היה, "ילד חרוץ, צנוע, ושקט. כל המשפחה נפלה מצער".

בתוך כך, עדכנו בבית החולים ספרא לילדים כי הלילה חלה התדרדרות במצבה של התינוקת בת החצי השנה הסובלת מPIMS - שעליה דיווחנו ב'בחדרי' בשבוע שעבר - והיא הובהלה לחדר ניתוח במצב קשה מאוד.

קורונה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד