חולה סרטן שנדבק בנגיף הקורונה החלים לאחרונה לאחר שמצבו הידרדר והוא הוכנס לתרדמת. הרופאים בבית החולים בבריסטול, שכבר אמרו לו ולאשתו שהוא עלול לא להתעורר מהתרדמת, נדהמו מההתאוששות המהירה שלו וכינו אותו "חתול בעל תשע נשמות".

פול לוטרל שסובל מלוקמיה פונה ב-27 ביולי לבית החולים סאות'מייד שבעיר הדרומית בריסטול, הוכנס לתרדמת כחודש לאחר מכן. אשתו דלמה אמרה שהיא "מוכנה לגרוע מכל", אך בעלה בן ה-52 התעורר לאחר 11 ימים ועזב את בית החולים, כחודש לאחר שאושפז. היא ציינה שההתאוששות של בעלה היא "פלא שלא ייאמן".

לוטרל אושפז בבית החולים לאחר שהאחיות הבחינו, במהלך ​​ביקור דיאליזה שגרתי, כי מצבו לא טוב ונאלצו לחבר אותו לחמצן. "הוכנסתי לתרדמת ל-11 ימים ולקח לי שבוע כדי להתעורר לגמרי", סיפר פול בביתו, לאחר שהתאושש. "כשהתעוררתי ביקשתי מהרופאים להתקשר לדלמה אשתי, הם לא האמינו לזה".

אשתו דלמה סיפרה כי הצוות הרפואי הזהיר אותה כי משום שהוא נמצא בתרדמת, הוא כנראה יזדקק לזמן החלמה ארוך, אם בכלל ישרוד. בניגוד לכך, בתוך שבועיים בלבד, היא קיבלה את שיחת הטלפון ממנו. "זה לא ייאמן", הוסיפה בהתרגשות.

פול, שהתחסן פעמיים ונדבק בכל זאת, סיפר כי במהלך התרדמת היו לו חלומות בעטה, וכי כעת מצבו השתפר מספיק כדי לשוב ולקבל את טיפול הדיאליזה שלו. הוא הבהיר כי הוא מרגיש בר-מזל במיוחד בגלל שהחלים, והוסיף כי "אנשים עדיין לא מתייחסים מספיק ברצינות לקורונה. זה אמיתי".