דיווח: שני פעילי מיליציות פרו-איראניות נהרגו בתקיפה בסוריה

המרכז הסורי לזכויות אדם עדכן כי שני בני אדם, שאינם אזרחי סוריה, נהרגו בתקיפת שדה התעופה T4 המיוחסת לישראל. ישנם מספר פצועים קשה וייתכן כי מניין ההרוגים ימשיך לעלות

זמן צפייה: 01:02

המרכז הסורי לזכויות אדם, הממוקם מלונדון, מסר היום (שבת) כי בתקיפת שדה התעופה בסוריה נהרגו שני פעילים הנמנים עם המיליציות הפרו איראניות. עוד צוין, כי שני ההרוגים אינם בעלי אזרחות סורית ומהתקיפה ישנם מספר פצועים קשה כך שייתכן ומניין ההרוגים ימשיך לעלות.

התקיפה התרחשה בבסיס T4 שבמחוז חומס, ומיוחסת לישראל. נזק נגרם לבסיס ולמרכז אימונים למל"טים שנמצא במקום. באותה השעה שבה בוצעה התקיפה נשמעו פיצוצים במוצבים השייכים למיליציות הפרו איראניות באיזור העיר אל-בוכמאל, שעל גבול סוריה עיראק.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הצצה לדרום הפרוע: כוחות הביטחון מנסים להציל את הנגב

בן 16 שלא היה מחוסן נפטר מתסמונת פוסט-קורונה

השבוע השחור של פייסבוק: תקלת הענק, המסמכים והמניות שקרסו

כזכור, אמש דווח בסוריה כי ההגנה האווירית הסורית הדפה תקיפה ישראלית בטילים בשמי חומס. על פי חלק מהדיווחים התקיפה כוונה לשדה התעופה T4, שבו על פי פרסומים זרים תקף חיל האוויר הישראלי כמה וכמה פעמים משלוחי נשק איראנים בסוריה.

בטלוויזיה הסורית אומרים כי מדובר בתקיפה ישראלית, וערוץ "אלמיאדין" דיווח כי צבא סוריה יירט את רוב הטילים. לפי הודעת צבא סוריה, כתוצאה מהתקיפה נפצעו 6 חיילים ונגרם נזק לציוד.